יום שני, 10.06.2024 שעה 06:12
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

ללא רחמים: ריאל השפילה את ברצלונה 63:102

יורוליג: תצוגה אדירה של הבלאנקוס בקטלוניה סידרה להם ניצחון על היריבה המושבעת. הפסד לבלאט ולדרושפאקה, אולימפיאקוס גברה על פאו, צסק"א ב-1:7

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

משחקי המחזור השמיני ביורוליג הגיעו הערב (שישי) לסיומם. במוקד: ריאל מדריד השפילה את ברצלונה ודייויד בלאט ודרושפאקה ספגו הפסד לא נעים לגלאטסראיי. וגם: אולימפיאקוס השיגה ניצחון חוץ יוקרתי על פנאתינייקוס וצסק”א מוסקבה כבר ב-1:7 אחרי ניצחון על ז’לגיריס קובנה.

ברצלונה (4:4) – ריאל מדריד (2:6) 102:63

קשה להסביר מה קרה בפלאו בלאוגרנה, שם הבלאנקוס דרסו ללא רחמים את יריבתם הגדולה בדרך לניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, כשעל הדרך הם מרסקים את הקטאלונים, אשר רושמים הפסד שני ברצף ומאזן זהה לזה של מכבי תל אביב. כבר את הרבע הראשון סגרו הלבנים ביתרון דו-ספרתי (17:29), אך זו רק הייתה ההתחלה ומשם הכל החמיר. השיא הגיע ברבע הרביעי, בו האורחים דרסו ללא רחמים בדרך ליתרון מדהים של 46 נקודות, שכלל בדרך ריצה של 0:16. סרחיו יול הוביל את ריאל עם 20 נקודות, רודי פרננדס תרם 18. מנגד, 17 היו לטייריס רייס.

גלאטסראיי (6:2) – דרושפאקה (3:5) 81:85

החבורה של דייויד בלאט נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, דווקא מול הקבוצה של ארגין עתמאן, שרשמה את ניצחונה השני בלבד העונה ביורוליג. המשחק היה צמוד עד להפסקה, אך רבע שלישי קטלני של המארחת (17:28) עשה את ההבדל והשאיר את הניצחון אצל גלאטסראיי. כוכב ההתמודדות היא דווקא טיבור פלייס, ששלט בצבע וקלע 22 נקודות, להן הוסיף 8 ריבאונדים, אמיר פרלדזיץ’ תרם 17 משלו. מנגד, אקס הפועל חולון, וויל קלייבורן, סיפק את הסחורה אצל הירוקים עם 20.

פנאתינייקוס (4:4) – אולימפיאקוס (3:5) 79:77

איזה קרב אדיר קיבלנו באואקה בין שתי יריבות גדולות, שסיפקו משחק צמוד, פיזי ובעיקר עצבני מאוד. האורחת שלטה בעניינים, הובילה כבר בפעם דו-ספרתי והייתה בטוחה כי היא בדרך לניצחון חוץ יוקרתי בדרך קלילה למדי, בעיקר בזכות יכולת אדירה של ואסיליס ספאנוליס הוותיק והטוב. אבל הירוקים שבו לעניינים בשלהי הרבע השלישי וכפו רבע רביעי צמוד. המארחת לקחה את ההובלה ושתי דקות לסיום היתרון שלה עמד כבר על ארבע. אבל אז ספאנוליס שוב לקחת אחריות ועם אסיסט אדיר לגיורגוס פרינטזיס סגר את הסיפור. הגארד הוותיק סיים את המשחק עם 22 נקודות ו-8 אסיסטים, פרינטזיס הוסיף 16. ניק קלאת'ס בלט מנגד עם 16 ו-9 אסיסטים.

צסק”א מוסקבה (1:7) – ז’לגיריס קובנה (6:2) 86:95

אלופת אירופה חוותה קשיים אדירים מול החבורה הליטאית הצנועה של שרונאס יאסיקביצ'יוס, שהייתה בעניינים לאורך שלושת הרבעים הראשונים והדהימה את קהל הקונצרטים בבירה הרוסית. הירוקים נראו נהדר לאורך 30 הדקות הראשונות, כאשר הפרש השיא שלהם עמד מספר פעמים במשחק על שבע נקודות. אבל האדומים, ללא ננדו דה קולו הפצוע, החלו בקאמבק נאה מתום הרבע השלישי ולאט-לאט העלו את יתרונם כבר לדו-ספרתי עד לסיום בצורה אלגנטית למדי. מילוש תאודוסיץ’ תפס את המקום של הצרפתי בצורה מרשימה, כששיגר 25 נקודות והוסיף 5 אסיסטים; ארון ג’קסון תמך בו עם 19 נקודות. מנגד, פאוליוס יאנקונאס תרם 30, שלצערו – לא הספיקו בסיום.

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */