יום רביעי, 29.05.2024 שעה 09:30
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7623-6637עירוני ק"ש1
7234-6237עירוני טבריה2
7245-7137בני יהודה3
6339-6237הפועל נוף הגליל4
5162-6837מכבי יפו5
5064-6437הפועל ניר רמה"ש6
5061-4337מכבי הרצליה7
4651-4737הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
5049-5437הפועל עכו1
4750-4437מ.ס כפר קאסם2
4443-4737הפועל ר"ג3
4354-4437הפועל עפולה4
4348-3737הפועל ראשל"צ5
4247-3637הפועל כפ"ס6
4063-4437סקציה נס ציונה7
2093-3737איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • מכבי יפו
  • 2 - 2
  • הפועל נוף הגליל
  • מכבי הרצליה
  • 4 - 1
  • עירוני טבריה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • 4 - 1
  • עירוני ק"ש
  • הפועל א.א. פאחם
  • 6 - 1
  • בני יהודה
  • הפועל ר"ג
  • 1 - 3
  • סקציה נס ציונה
  • איחוד בני שפרעם
  • 5 - 0
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל כפ"ס
  • 0 - 0
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל עפולה
  • 1 - 1
  • הפועל עכו

0:2 למכבי נתניה על רמה"ש, מהומה בהרצליה

לאומית, מחזור 11: היהלומים המשיכו לדהור בצמרת - קוגבניה ואולסק כבשו. עכו הביסה 0:3 את ירושלים. שחקני ראשל"צ התפרעו ב-2:1 לחבורה של סייג

|
מכבי נתניה חוגגת בטירוף (איתי כהן)
מכבי נתניה חוגגת בטירוף (איתי כהן)

המחזור ה-11 של הליגה הלאומית הוזנק היום (שישי) עם חמישה משחקים, כאשר במוקד: מכבי נתניה המשיכה לדהור בצמרת הטבלה עם 0:2 על הפועל רמת השרון, כמוה עשתה גם הפועל עכו, שהביסה 0:3 את הפועל ירושלים. במקביל, הפועל ראשון לציון איבדה יתרון והפסידה 2:1 למכבי הרצליה, כך גם בית”ר תל אביב/רמלה, שאיבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 עם מכבי אחי נצרת. בנוסף, קרב התחתית בין הפועל נצרת עילית למכבי שעריים הוכרע לטובת החבורה של עידן בר-און שהשיגה 0:1 ביתי.

הפועל רמת השרון - מכבי נתניה 1:0

בשני המפגשים העונה בין שתי הקבוצות, רמה"ש לא הפסידה לנתניה ואף הייתה ליחידה שגברה עליה העונה. הפעם, ידם של היהלומים הייתה על העליונה, והיא הנחילה לרמה”ש הפסד אחרי ה-2:4 המטורף בבכורה של דודו אברהם. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ’ המשיכה להתקרב למקום ממנו עולים ליגה, כאשר העלתה את מאזנה ל-18 נקודות. נתניה, שאיבדה את כל שש הנקודות שלה העונה במשחקי חוץ, צלחה את משחק החוץ לעיני 1,200 צופים בגרונדמן. דידייה קוגבניה כבש את השער הראשון (55) אחרי מחצית מאופסת, בעוד ניקו אולסק הכפיל, התנצל מול אוהדי האקסית וחתם את תוצאת המשחק (77).

שי ברדה, עוזר מאמן מכבי נתניה אמר לאחר המשחק: “המחצית ראשונה הייתה לא טובה, סגרו אותנו היטב. בסופו של דבר במחצית השנייה שיחקנו מעט יותר טוב, היינו יותר מחויבים והבקענו. יש גם משחקים כאלה, ממשיכים הלאה. רק חטא היוהרה יכול לעצור אותנו מלעלות ליגה. אני מקווה מאוד שלא נחטא בכך ונמשיך לשחק את הכדורגל שלנו ולהיות מחויבים. אנחנו צריכים להביא את עצמנו למצב שאנחנו לא נופלים במחויבות למועדון ובמחויבות למשחק”.

מאמן הפועל רמה”ש דודו אברהם טען: “כל עוד היה לנו אוויר וכוח, היינו מרוכזים ועמדנו טוב. אולי אפילו בחצי הראשון היינו שווים טיפה יותר. אבל הבעיה שלא לחצנו כדור מספיק ואיבדנו יותר מדי כדורים בגלל הלחץ של נתניה. ראיתי מסגרת קבוצתית חזקה וראיתי שהשחקנים מבינים מה אני רוצה. יש לנו הרבה שחקנים טובים, צריך קוסמטיקה ועוד עבודה מבחינה טקטית והדברים יסתדרו. אני לא מודאג, אני מרוצה מאוד”.

אוהדי מכבי נתניה ברמה"ש (איתי כהן)אוהדי מכבי נתניה ברמה"ש (איתי כהן)
שחקני שתי הקבוצות לפני שריקת הפתיחה (איתי כהן)שחקני שתי הקבוצות לפני שריקת הפתיחה (איתי כהן)
קובי מוסא מול קובי מור (איתי כהן)קובי מוסא מול קובי מור (איתי כהן)
יוסי שבחון מול ברנקו ורגוץ' (איתי כהן)יוסי שבחון מול ברנקו ורגוץ' (איתי כהן)

דקה 12: החמצה אדירה של רועי דיין. החלוץ, שהורכב ב-11 ברגע האחרון במקומו של ברק בדש (עקב צוואר תפוס), קיבל מסירת רוחב משמאל, מקובי מור. בסמוך לקו השער, דיין בעט ברשלנות מעל השער של גולן אלקסלסי.

דקה 55, מכבי נתניה עלתה ל-0:1: היהלומים ביתרון. מסירת עומק קטלנית של ערן לוי חתכה את כל ההגנה של רמה”ש והציבה את קוגבניה, שביצע תנועה אלכסונית מהמרכז לימין, מול אלקסלסי – הטוגולזי בעט בנגיעה אל הפינה הרחוקה והרשית באלגנטיות.

קוגבניה שועט אל השער (איתי כהן)קוגבניה שועט אל השער (איתי כהן)
קוגבניה חוגג (איתי כהן)קוגבניה חוגג (איתי כהן)

דקה 77, מכבי נתניה עלתה ל-0:2: האורחת ‘הרגה את המשחק’, שער ענק של אולסק. קשר רמה”ש לשעבר מסר לקוגבניה על סף הרחבה, במרכז. הטוגולזי בעט לשער ונהדף, המתאזרח הארגנטינאי שלח את הכדור החוזר לרשת מהאוויר, מזווית חדה בתוך הרחבה.

שחקני נתניה חוגגים, אלקסלסי מוציא כדור מהרשת (איתי כהן)שחקני נתניה חוגגים, אלקסלסי מוציא כדור מהרשת (איתי כהן)

מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון 1:2

החבורה של פטריסיו סייג צברה רק נקודה אחת בשלושת המשחקים האחרונים והתרחקה מהצמרת, אך היום היא ביצעה מהפך מרשים על הכתומים והשיגה שלוש נקודות. ג’ורדן פושה, קטע רצף נדיר מבחינתו – שני משחקים ללא שער – עם צמד (45+3 ו-72). אוהד קדוסי, שהבקיע בשני המשחקים האחרונים, העלה את החבורה של גיל לבנדה ליתרון (30) מול האקסית, אך לא הצליח לסדר לקבוצתו ניצחון חוץ ראשון בהרצליה מאז 2011. למעשה, יש לו לא מעט מניות בהפסדה.

סייג. קבוצתו ביצעה מהפך מרשים (משה חרמון)סייג. קבוצתו ביצעה מהפך מרשים (משה חרמון)

רגע לפני המחצית, פושה החמיץ מהנקודה הלבנה, ולאחר מכן התפתחה מהומה גדולה, כאשר שחקני ראשל”צ נכנסו לרחבה עוד לפני הבעיטה ורצו לרדת מכר הדשא. הכתומים השתוללו ברחבה, בראשם קדוסי, שהורחק והותיר את חבריו בעשרה שחקנים. בעלי הפועל ראשל”צ, אייל ברקוביץ’, זעם על שחקניו וירד אל האזור הטכני כדי לגעור בהם על התנהגותם: “חוצפנים, מה זה השכונה הזאת? תחזרו מהר למגרש, אם צריך אני אשאר עם שמונה שחקנים בלבד”. אחר כך, המארחת הפכה את התוצאה בדרך לניצחון.

דקה 30, הפועל ראשל”צ עלתה ל-0:1: קדוסי נשלח לעומק על ידי מיכאל זנדברג, והרשית באלגנטיות מול שוער המארחת.

דקה 45+3, מכבי הרצליה איזנה ל-1:1: פושה קטע רצף של שני משחקים ללא שער, כאשר דייק מהנקודה הלבנה.

דקה 72, מכבי הרצליה עלתה ל-1:2: פושה חזר לכושר ההבקעה המעולה שלו. החלוץ הצרפתי הרשית בשנית, הפעם עם בעיטה נהדרת מתוך הרחבה – שער עשירי העונה לפושה.

הפועל ירושלים - הפועל עכו 3:0

את הופעת בכורה שלו על הקווים בליגה הלאומית, אוהד בוזגלו יעדיף לשכוח. קבוצתו רשמה משחק חמישי ללא ניצחון בכל המסגרות, בעוד היא נותרה מרוחקת רק ארבע נקודות מיריבתה העירונית, הפועל קטמון, שמתחת לקו האדום עם שמונה נקודות. שלומי דורה והשחקנים שלו המשיכו בכושר הנהדר שלהם עם משחק תשיעי ללא הפסד בליגה ו-380 דקות ללא ספיגה. עם הניצחון על ירושלים (במפגש הראשון בין שתי הקבוצות מאז 2009), עכו נצמדה למוליכה, הפועל רמת גן, שתשחק ביום שני. דמיטרו ריז’וק (18) ועידו אקסברד (23) כבשו את השערים במחצית הראשונה. ברנקו מיכאילוביץ’ חתם את התוצאה (67).

שחקני הפועל עכו חוגגים (עמית מצפה)שחקני הפועל עכו חוגגים (עמית מצפה)

דקה 18, הפועל עכו עלתה ל-0:1: ריז'וק המשיך ביכולת המעולה שלו. בדיוק כפי שהעלה את קבוצתו ליתרון במחזור האחרון, שוב האוקראיני דחק מקרוב לאחר מצב נייח של ציון צמח. הפעם היה זה כדור קרן, לאחריו הבלם השלים שער שלישי בשבוע האחרון.

דקה 23, הפועל עכו עלתה ל-0:2: מהלך נאה של צמד החלוצים האורחים הוביל לשער השני במשחק. מיכאילוביץ’ נרשם על פעולת ההכנה מצד שמאל, כאשר הגביה אל רחבת החמש, שם אקסברד נמתח כדי לדחוק לרשת.

דקה 67, הפועל עכו עלתה ל-0:3: המשולש של עכו חתך את ההגנה הירושלמית. מחמוד עבאס העביר מסירה לאדריאן רוצ’ט במרכז. הקשר העביר לאקסברד בתוך הרחבה, והאחרון הסיט תוך כדי סיבוב אל מיכאילוביץ’ והחזיר לו בישול. הסרבי סיים את המהלך הנהדר עם שער יפה.

הפועל נצרת עילית - מכבי שעריים 0:1

שתי נועלות הטבלה נפגשו באצטדיון גרין, והמארחת חגגה ניצחון חשוב בקרבות התחתית. אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, החבורה של עידן בר-און התאוששה על חשבונה של מכבי שעריים. האורחת, האחרונה בטבלה, נותרה עדיין ללא ניצחון בליגה. ניקולאס פלצ’וק כבש שער נהדר וחתם את תוצאת המשחק כבר בדקה השישית.

עידן בר און (מרטין גוטדאמק)עידן בר און (מרטין גוטדאמק)

דקה 6, הפועל נצרת עילית עלתה ל-0:1: המארחת עלתה ליתרון מהיר עם שער גדול. ירדן כהן הזין את פלצ’וק באגף שמאלי. הקשר הארגנטינאי הוותיק היתל בשחקני ההגנה של שעריים, בעודו חותך למרכז ולפני שסובב לפינה הרחוקה והרשית שער יפה.

בית"ר ת”א/רמלה - מכבי אחי נצרת 2:2

קבוצתו של עמיר תורג'מן ניסתה לחזור למסלול הניצחונות והיא להטה בביתה, אך מחצית ראשונה טובה לא הספיקה מול הקאמבק בירוק (תוך חמש דקות במחצית השנייה). 336 דקות ליגה ללא ספיגה של נצרת, הסתיימו בדקה ה-22, אז עדן שרם העלה את קבוצתו ליתרון, לפני ששרון זיסו הכפיל את התוצאה בדקה ה-30. אבל, עלי חטיב לקח אחריות והעניק נקודה לאדהם האדיה אחרי שתי בעיטות חופשיות שהסתיימו עם שערים של עוביידה אבו רביע (50) וגל ספיר (55).

דקה 22, בית"ר ת”א/רמלה עלתה ל-0:1: מהלך מופלא נוסף של ג’ייקוב נג’וקו הסתיים ברשת. הניגרי חרש את האגף הימני וחדר לרחבה, לפני שהעביר מסירת רוחב אל מרכז הרחבה – שרם עצר את הכדור, ושלח אותו לרשת של האורחת.

דקה 30, בית”ר ת”א/רמלה עלתה ל-0:2: החבורה הצעירה של תורג’מן המשיכה ללהוט. הפעם היה זה דור ז’אן שהעביר רוחב, מצד שמאל, רוסלן ברסקי החטיא את ניסיון הבעיטה – זיסו תיקן אותו והרשית מתוך הרחבה.

דקה 50, מכבי אחי נצרת צימקה ל-2:1: בעיטה חופשית של חטיב, אלכסונית מצד שמאל, הוגבהה לרחבה והובילה לשער של האורחת. איאד חוטבא בישל ל-אבו רביע, שכבש מקרוב.

דקה 55, מכבי אחי נצרת איזנה ל-2:2: הפעם מצד ימין, חטיב הגביה לרחבה בעיטה חופשית – הבלם, ספיר, התרומם ונגח את שער השוויון.

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */