שתף קטע נבחר

"כיף לשחק מול קהל גדול, נקווה ליהנות"

נבחרת הנשים תעלה (ש', 20:00) בקלוז' למשחקה המכריע במוקדמות אליפות אירופה. ניצחון על רומניה יבטיח כרטיס ליורובאסקט 2017. שפיר: "מאוד חשוב לשלוט בקצב המשחק"

נבחרת הנשים מתקרבת לרגע האמת שלה. מחר בקלוז' (20:00) תפגוש החבורה של עדן ענבר את רומניה והמשוואה ברורה: ניצחון שווה מקום שני בבית וכרטיס צפוי ליורובאסקט 2017 בצ'כיה. הפסד פירושו סוף הסיפור ורומניה היא זו שתסיים כסגנית.

 

אתמול והבוקר הנבחרת התאמנה באולם חלופי והערב ומחר תתאמן בארנה בקלוז'. נעמה שפיר לא תהיה חלק משני האימונים הללו בשל העובדה שהיא שומרת שבת, אבל זה לא ממש מטריד אותה: "זה חלק ממני, כולם יודעים, אני רגילה לזה וזה לא שונה ממקרים אחרים".

 

על התחושה בנבחרת לקראת המשחק המכריע אמרה שפיר: "השחקניות והצוות המקצועי מבינים היטב את המשמעות. אנחנו מקוות לעשות את העבודה ולעלות לאליפות אירופה. הרומניות עברו שינוי מהשנה שעברה והתחזקו בשחקנית רצינית כמו אשלי ווקר. אנחנו צריכות לרדת להגנה כמו שצריך, לסגור לריבאונד, לדעת מהן הנקודות החזקות של כל שחקנית ולעצור אותן".

 

"מאוד חשוב לשלוט בקצב, לשחק מהר כדי לעשות סלים קלים ולשחק פנימה", הוסיפה שפיר והתייחסה להגעתם הצפויה של כ-5,000 צופים מחר בערב: "אני אוהבת לשחק מול קהל גדול. זה תורם ועוד משהו קטן שיכול לתת מוטיבציה. למרות שהפעם גם אם היה אולם ריק היינו מגיעות חדורות מוטיבציה. אני מקווה שגם נצליח ליהנות מאווירה טובה".

 

"אוהבת לשחק מול קהל גדול". נעמה שפיר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"אוהבת לשחק מול קהל גדול". נעמה שפיר(צילום: אורן אהרוני)

 

"יש הרגשה שזו הזדמנות שאנחנו לא יודעות מתי תחזור על עצמה", סיכמה שפיר. "כולן פה מבינות את הסיטואציה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
נעמה שפיר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים