שתף קטע נבחר

"רוצות לנצח, לא משנה אם יפה או מכוער"

נבחרת הנשים תעלה בשבת (20:00) למשחק המכריע שלה במוקדמות היורובאסקט. ניצחון חוץ על רומניה יבטיח כמעט בוודאות את הכרטיס לאליפות אירופה. הפסד - והסיפור גמור. סואץ-קרני: "מרגישים את הפרפרים מוקדם מכל משחק רגיל"

ניצחון - אפילו בנקודה - זה כל מה שמקווה נבחרת הנשים להשיג בשבת הקרובה (20:00) ברומניה, במשחקה הלפני אחרון במוקדמות היורובאסקט. ניצחון שישלח אותה כמעט בוודאות בפעם השישית בתולדותיה והראשונה מאז 2011 לבמה המרכזית של היבשת - אליפות אירופה שתערך בשנה הבאה בצ'כיה.

 

כשנותרו שני מחזורים לסיום הקמפיין, ישראל ורומניה נמצאות יחד במקום השני בבית עם מאזן 2:2. טורקיה, המדורגת ראשונה, כבר הבטיחה את מקומה בצ'כיה והמאבק הוא רק על המקום השני. הנבחרת של עדן ענבר, שהפסידה בשנה שעברה לרומניות בבית בנקודה, יודעת שגם ניצחון מינימאלי יספיק להבטחת המקום השני, בשל הפרש הסלים העדיף על פני יריבתה.

 

 

הפסד - והנבחרת לא תוכל לסיים במקום השני בשל ההפסד הכפול לרומניות והמשחק ביום רביעי הבא מול בוסניה בסראייבו יהיה חסר חשיבות.

 

"ההתרגשות היא גדולה, מרגישים את הפרפרים מוקדם מכל משחק רגיל", הודתה ליעד סואץ-קרני, מי שכבר נטלה חלק בארבע אליפויות אירופה. "אנחנו מתכוננות לזה כמו לגמר גביע. הבנות סופר מחויבות. זה תלוי בנו, למרות התנאים הקשים עם 10,000 רומנים ביציעים".

 

ב-2010, תחת הדרכתו של עדן ענבר, אשלי ווקר זכתה בתואר שחקנית השנה של ליגת העל, אחרי עונה נהדרת במכבי אשדוד. שנתיים לאחר מכן היה זה ענבר שהביא את ווקר לאליצור רמלה. בין לבין כיכבה גם במכבי רמת חן.

 

קלארק. הרבה תלוי בה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
קלארק. הרבה תלוי בה(צילום: אורן אהרוני)

 

בשבת הפורוורדית האמריקנית, רצה הגורל, תרצה דווקא לנצח את ענבר ונבחרת ישראל, כשתפגוש אותם בקרב ראש בראש על הכרטיס ליורובאסקט 2017 במדי...נבחרת רומניה.

 

"אשלי היא שחקנית מצוינת, אבל יש נטייה, במיוחד לקבוצות המזרח האירופיות, לצאת מהמשחק השוטף ברגע שהן מכניסות שחקנית חדשה. נבוא לתת את הכל, זה משחק אחד ויחסי הכוחות לא קובעים עכשיו. לשחק יפה או מכוער לא משנה, העיקר לנצח", סיכמה סואץ-קרני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ליעד סואץ קרני
צילום: אורן אהרוני
מומלצים