שתף קטע נבחר

איתן ארז: להורות לשותף של רייפמן להעביר נכסים

המנהל המיוחד של נכסי אלי רייפמן, עו"ד איתן ארז, טוען כי בוריס בנאי הוא שותפו של רייפמן במפעל בפולין ובמכרות בנמיביה. מבקש מביהמ"ש להורות לבנאי להעביר לקופת הכינוס את חלקו של רייפמן במיזמים המשותפים

המנהל המיוחד של נכסי אלי רייפמן, עו"ד איתן ארז, הגיש היום (ה') לבית המשפט המחוזי בת"א בקשה להורות לבוריס בנאי - שלטענת המנהל המיוחד הינו שותפו של רייפמן במפעל בפולין ובמכרות בנמיביה - להעביר לקופת הכינוס את חלקו של רייפמן (35%) במיזמים המשותפים שלהם.

 

מהבקשה עולה, כי בשנת 2002 השקיע רייפמן כ-11 מיליון דולר במיזמים ההלו, ולדברי עו"ד ארז שווי המפעל בפולין והמכרה מוערך כיום בכ-200 מיליון דולר. המנהל המיוחד טוען בבקשה כי קיימת חברה בשם "נוקוטומי", בה מחזיקים בנאי ורייפמן (65% בנאי ו-35% רייפמן).

 

בבקשה שהגיש המנהל המיוחד נטען כי בנאי זומן בפני המנהל המיוחד והעיד בפניו כי בינו לבין רייפמן נחתם הסכם בו לדבריו ויתר רייפמן על כל זכויותיו בנכסי המיזם המשותף.

 

אתמול הגיש רייפמן בקשה דחופה לבית המשפט העליון, בה טען כי יש להעבירו למעצר בית עד לדיון בערעור שאמור להתקיים בעוד כשבועיים. זאת, לטענתו, כיוון שהוא נמצא בצינוק, ותנאי המאסר שלו נוגדים את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו ואף מונעים ממנו לקיים את צו בית המשפט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלי רייפמן
צילום: ירון ברנר
מומלצים