שתף קטע נבחר

מסי: "החלטנו לא לדבר עם התקשורת יותר"

לאחר ה-0:3 על קולומביה, שחקני נבחרת ארגנטינה ובראשם הקפטן הכריזו על חרם נגד העיתונאים המסקרים אותם בעקבות השמועות שלאבצי עישן לכאורה מריחואנה. "היו הרבה האשמות, רובם חסרות כבוד", אמר הפרעוש

כולם חשבו שהניצחון 0:3 על קולומביה וההצגה שנתן ליונל מסי יהיה שיחת היום בארגנטינה, אבל כולם טעו. לאחר המשחק השחקנים התייצבו במסיבת העיתונאים, כאשר מסי אוחז במיקרופון ויצא יחד עם חבריו בחרם נגד התקשורת המקומית.

 

"עשינו החלטה שלא לדבר עם התקשורת יותר, כמובן שכולכם יודעים את הסיבה", אמר הקפטן, "היו לא מעט האשמות בתקופה האחרונה, רובן חסרות כבוד וההאשמות כלפי 'פוצ'ו' (אסקייל לאבצי) הן רציניות מאוד".

 

"החלטנו לא לדבר יותר עם התקשורת". מסי ושחקני הנבחרת (צילום: AP) (צילום: AP)
"החלטנו לא לדבר יותר עם התקשורת". מסי ושחקני הנבחרת(צילום: AP)

 

אז על מה דיבר הפרעוש? לאחרונה, אחד העיתונאים המקומיים טען כי לאבצי עישן מריחואנה במתחם האימונים של הנבחרת במהלך השבוע האחרון.

 

מסי המשיך: "אנחנו יודעים שרובכם לא נמצאים בתחום הזה ומתכוונים להראות חוסר כבוד כלפינו. אפשר לבקר אותנו אם אנחנו מפסידים או מנצחים, או אם אנחנו משחקים טוב או רע. אבל זה כבר להיכנס אל תוך החיים האישיים שלנו. אם לא נעצור את זה עכשיו, זה בחיים לא ייפסק"

 

כאמור, לאבצי, שמשחק בהביי פורצ'ן הסינית הואשם בטוויטר על ידי שדר רדיו מקומי שעישן מריחואנה. השחקן דחה את ההאשמות וטען כי יפתח בהליכים משפטיים נגד העיתונאי מאחר ש"הפיץ טענות שווא נגדי וגרם לנזק כבד לי ולמשפחתי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
מסי ונבחרת ארגנטינה
צילום: AP
מומלצים