שתף קטע נבחר

אשדוד: דמיטאר מקרייב נקנס ב-2,000 דולר

החלוץ הבולגרי עבר על הקוד ההתנהגותי עליו חתמו שחקני הקבוצה כשהתחצף לאיש צוות, אך ייטול חלק במשחק בשבת. הולצמן: "זה חלק מהמערכת החדשה שהנהגנו"

בתחילת העונה חתמו שחקני מ.ס. אשדוד על קוד התנהגותי שכולל סעיפים שונים, בכללם ישנם גם התייחסות לבילוי עד שעות מאוחרות ויחס אל אנשי הצוות. בשבוע שעבר, במהלך פעילות חברתית של הקבוצה לקראת החגים, עבר דימיטאר מקרייב על הקוד והיום (ד') עמד לוועדת משמעת.

 

מקרייב, שהתחצף לאחד מאנשי הצוות במהלך אותה פעילות, נקנס בסכום גבוה יחסית - 2,000 דולר. על פי המועדון החלוץ אף קיבל בהבנה ובהסכמה מלאה את הקנס ובכל מקרה יוכל לשחק במשחק הבית בשבת, מול הפועל ר"ג.


הולצמן. מקווה כי זו תהיה עבירה ראשונה ואחרונה (צילום: אלי אלגרט)

 

שי הולצמן, שהפך העונה לאחד המנהלים המקצועיים, אמר ל-ynet: "הפעלנו השנה מערכת מסודרת של קוד התנהגות שכולם מחוייבים לה ואנחנו מחוייבים לפעול לפיה במחינת העונשים. העבירה של מקרייב היא הראשונה שנכנסת תחת אותו קוד ואנחנו מקווים שגם האחרונה".

 

בינתיים חזר הקשר עידן ויצמן, שחלה לפני ראש השנה בשפעת החזירים, לאימונים מלאים. ויצמן אף צפוי לפתוח בהרכב הקבוצה בשבת. במועדון גם ביקשו סבלנות עם ההתאקלמות של ננאד בגוביץ', שעדיין לא נכנס לכושר משחק מלא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דמיטאר מקרייב
צילום: אלי אלגרט
מומלצים