שתף קטע נבחר

שפונגין: "למדנו את הלקח מההפסד לחיפה"

במכבי ת"א מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד לעולה החדשה, בתקווה לחזור למסלול הניצחונות בשבת מול עכו. המגן: "קיבלנו סטירה ועכשיו נבוא עם יותר מוטיבציה והתלהבות"

במכבי תל אביב עדיין מנסים להתאושש מההפסד להפועל חיפה בשבת האחרונה (3:1). הצהובים יארחו בשבת הקרובה עולה נוספת, הפועל עכו, כאשר את המשחק האחרון מול הקבוצה הצפונית זוכרים בקרית שלום היטב. מדובר במשחק הגביע שנערך במארס 2006, אז הובסו הצהובים 4:0 על ידי הקבוצה ירון הוכנבוים.

 

בין השחקנים הבודדים ששיחקו אז במכבי ומשחקים גם היום, נמצא המגן יובל שפונגין, שהעדיף לא לדבר על אותו משחק: "זה מזכיר לי דברים לא טובים. חטפנו בראש ואני מעדיף לא לדבר על זה".

המגן התייחס להפסד בקרית אליעזר בשבת האחרונה: "זה לא היה נעים לצאת ככה ליום כיפור, אבל זה חלק מהמשחק. הכנו את עצמנו להפועל חיפה כמו לכל משחק אחר, לא שיחקנו טוב ואין מה לחפש תירוצים. אנחנו צריכים להפיק לקחים מהמשחק ולהמשיך לעבוד קשה. אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים לשפר לקראת שבת. לכל שחקן פה יש משמעת עצמית והוא יודע מה הוא עשה לא בסדר".

 

במכבי מסרבים להתייחס להפסד כטרגדיה, וממשיכים לגבות את השחקנים ולשדר אופטימיות לקראת המשך הליגה. שפונגין התייחס למשחק הקרוב ואמר: "קיבלנו סטירה בשבת, אני בטוח שעכשיו נגיע עם יותר מוטיבציה והתלהבות למשחק מול עכו. אנחנו רוצים לחזור לנצח ולרוץ גבוה בצמרת, כך שאני בטוח שנבוא מוכנים ודרוכים ושהתוצאה תהיה אחרת".

 

"גם בהפועל חיפה לא הקלנו ראש. זה אולי היה נראה ככה, כי שיחקנו בלי התלהבות, אבל אין לי הסבר למה זה קרה. באמת שהתכוננו ברצינות למשחק, פשוט לא שיחקנו טוב. נלמד את היריבה ונבוא מרוכזים ומוכנים למשחק, זה בטוח".

 

בפן המקצועי, עדיין לא ברור מה יהיה ההרכב שיקבל את הקרדיט בשבת. החלוץ איליה יבוריאן, שכבש את השער המצמק בקרית אליעזר, נמצא בתמונת ההרכב, כמו גם הקשר גיז'רמו ישראלביץ' שפתח בשבת על הספסל. השוער לירן שטראובר צפוי לשוב הערב לאימונים מלאים והוא יפתח בין הקורות בשבת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יובל שפונגין
באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב
מומלצים