שתף קטע נבחר

עדיין ללא ניצחון: נהריה הפסידה למונאקו

הקבוצה של אריק אלפסי שוב יצאה עם תחושת החמצה, נכנעה 71:64 בחוץ לקבוצה הצרפתית והיא עם מאזן 4:0 בליגת האלופות של פיב"א

עירוני נהריה רשמה הערב (ד') הפסד 71:64 למונאקו הצרפתית, במשחק ששוב היא יכולה לצאת ממנו עם תחושות החמצה. המאזן של אריק אלפסי וחניכיו מראה אפס ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים.

 

אחרי שתי תבוסות קשות, בליגה ממכבי חיפה ובאירופה מאריס סלוניקי, יצאה נהריה למשחק חוץ במונאקו במסגרת הסיבוב ברביעי של ליגת אלופות של פיב"א. למרות יום רע של מונאקו במחצית ויתרון שגדל לאורך שלושה רבעים, שחקני ההתקפה של נהריה החטיאו בסיום ברשלנות ושילמו על כך ביוקר.

 

מהלך המשחק

טיירון נאש שבלט ברבע הראשון, שמר על פער סביר בפתיחה ממונאקו למשך תשע דקות. דקה לסיום הרבע, נהריה נתקעה ושילמה על כך בפיגור 19:13 בסיום הרבע הראשון. דרווין קיצ'ן ויינסי גייטס צימקו ל-23:28 במהלך בפתיחת הרבע השני וסטו דאגלאס ונאש קבעו מהפך 29:31. נהריה קיבלה שלוש הזדמנויות להגדיל את היתרון אבל החטיאה ממצבים נוחים וירדה עם יתרון מינימלי 30:31 במחצית.

 

גייטס פתח לוהט את החצי השני והעלה את נהריה ליתרון 34:40. נהריה נראתה טוב בהגנה אבל ההתקפה הייתה תקועה במשך דקות ארוכות ומונאקו צימקה ל-37:42. המומנטום של המקומיים נמשך והפער הצטמק ל-40:42. שלשה ענקית של קיצ'ן חתמה רבע שלישי ביתרון 42:47.

 

אריק אלפסי (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
אריק אלפסי(צילום: ראובן כהן)

 

גילברט בראון סיים את המשחק עם חמש עבירות ואריק אלפסי שלא אהב את השריקה של השופטים, מחא כפיים וחטף טכנית. מונאקו הפכה את התוצאה 53:57, אחרי ריצת 0:10. נהריה חזרה טוב מפסק זמן של אלפסי ונקודות של שולדבראנד הורידו את הפיגור ל-59:61. אלא שנהריה שוב בעטה בדלי, נאש החטיא שתי זריקות מהקו וירידה רעה להגנה עלתה בפיגור 66:00. מזה כבר נהריה לא חזרה ובסיום ניצחה מונאקו 64:71.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
אריק אלפסי
צילום: ראובן כהן
מומלצים