שתף קטע נבחר

יורופקאפ: ניצחון חשוב לבני הרצליה

מחזור רביעי: הקבוצה הישראלית גברה 79:84 על אקדמיק סופיה והיא בעמדה מצוינת להעפיל לשלב הבא במפעל. כרם משעור בלט עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים. גורקה לקראת המפגש מול מכבי ת"א בשבת: "צריכים שהקהל יהיה השחקן השישי שלנו"

עשתה את העבודה. בני הרצליה ניצחה הערב (ד') את אקדמיק סופיה 79:84 ועלתה למקום הראשון בבית 6 ביורופקאפ, מרחק נגיעה מהעפלה לשלב הבא. עוד לפני המפגש ידעה קבוצתו של מיקי גורקה שהיא חייבת לנצח בפער של חמש נקודות או יותר (וכך לבטל את ההפסד מהמפגש הראשון בין הצדדים), אם ברצונה לעבור את יריבתה בטבלה.

 

הפתיחה הייתה דווקא של הבולגרים שנראו נחושים יותר ושיחקו חכם בהתקפה. הרצליה התעוררה בחצי השני, הידקה את ההגנה וכבר עלתה ליתרון של 10 נקודות ברבע האחרון. אקדמיק סופיה צימקה וכבר היה נראה שהשרונים בדרך לניצחון חמוץ, אלא שאז הגיע סל לשתי נקודות של חליל קנאסביץ' שהבטיח את השגת המטרה.

 

קנאסביץ'. סל ששווה יותר משתי נקודות (צילום: FIBA EUROPE)
קנאסביץ'. סל ששווה יותר משתי נקודות(צילום: FIBA EUROPE)

 

כרם משעור שוב היה המצטיין בהרצליה עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים. סטיבן דניס תרם 18, טאורין גרין 15 (7 אסיסטים).

 

הוסיפו לקלוע להרצליה: ג'ף אדריאן 11, דני רובין ואדום ג'קו 8 כ"א, חליל קנאסביץ' 6, תום מעיין 3 (6 אסיסטים)

 

גורקה: "בשביל זה רצינו להשתתף באירופה"

מאמן המנצחת, מיקי גורקה, התייחס לשיפור של קבוצתו בשני הרבעים האחרונים:  "היה הבדל גדול בהגנה שלנו מהחצי הראשון לחצי השני. אנחנו צריכים לשמור על הדרך להיות ככה יותר משני רבעים. בשורה התחתונה ניצחנו וזה מה שרצינו. החבר'ה הצעירים מקבלים דקות, אנחנו צריכים אותם גם לליגה. דני רובין מצוין מתחילת העונה וגם תום נכנס היום לעניינים".

 

לקראת המפגש מול מכבי ת"א בשבת (20:30), אמר גורקה: "רצינו את אירופה בשביל הכיף הזה, ולא בשביל לשחק פעם בשבוע ולבלבל את המוח על זה. אנחנו צריכים את הקהל שלנו שיהיה השחקן השישי מול מכבי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
כרם משעור
צילום: יאיר שגיא
מומלצים