יום שלישי, 21.05.2024 שעה 19:21

אלישע לשחקנים: לא קיבלתם החלטות נכונות

מאמן הנבחרת תרגל את רמי גרשון כמגן שמאלי ואת לביא ונאתכו בקישור. בהמשך עטר ובוזגלו תורגלו. אח"כ ערך אסיפה וביקר את אי הפרגון מול ליכטנשטיין

|
שיר צדק ובן שהר באימון הנבחרת (אחמד מוררה)
שיר צדק ובן שהר באימון הנבחרת (אחמד מוררה)

נבחרת ישראל קיימה הערב (רביעי) את האימון הרביעי שלה בבית הנבחרות בשפיים כחלק מההכנה לקראת המשחק במוצ"ש באלבניה מול הנבחרת המקומית, במסגרת מוקדמות הגביע העולמי 2018. ההפתעה של המאמן אלישע לוי באימון הייתה תרגולו של נטע לביא לצידו של ביברס נאתכו בקישור. ההרכב שתורגל היה: דודו גורש, אלי דסה, איתן טיבי, שיר צדק, רמי גרשון, ביברס נאתכו, נטע לביא, אלמוג כהן, טל בן חיים, ערן זהבי ותומר חמד.

בחלק השני של האימון, אלישע ניסה ציוות קצת שונה כאשר הכניס להרכב את ניר ביטון ודן איינבינדר לקישור כשלביא ונאתכו פינו את מקומם, בעוד מאור בוזגלו ואלירן עטר נכנסו לחלק הקדמי על חשבון בן חיים וחמד. השוער אופיר מרציאנו לא התאמן עם השחקנים אלא בצדי המגרש.

לצד האימון נערכה גם אסיפה ובה השחקנים צפו בווידאו מהמשחק של הנבחרת נגד ליכטנשטיין ומעט קטעים גם על הנבחרת האלבנית. אלישע לוי שם דגש בין היתר על חוסר הפרגון של חלק מהשחקנים במהלך המשחק והעדיף שלא לנקוב בשמות: “קבלת החלטות של חלק מכם הייתה צריכה להיות טובה יותר". לוי טען כי הנבחרת הייתה צריכה לכבוש יותר משני שערים ולגמור את המשחק עוד בחצי הראשון: "לא היה צורך שנגרר ללחץ המיותר". בהמשך התעכב בקצרה על ההרכב האלבני המסתמן ומחר השחקנים יצפו בעוד מספר קטעים על היריבה.

אייבינדר: "נתנתק מהאבטחה וננצח על המגרש"

דן איינבינדר התייחס למצב הביטחוני המתוח לפני המפגש מול האלבנים: “כמובן שאנחנו שומעים על כל מה שקורה מסביב,אבל קיימנו אימון וזה הדבר העיקרי שאנחנו מתרכזים בו. השחקנים מורגלים לנסיעות באירופה בהן האבטחה היא מתוגברת וכבדה מהרגיל. זה בסדר ולגיטימי. נצטרך להיות קשובים להוראות האבטחה, להתנתק מכל מה שקורה מסביב ולעשות את מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב. אנחנו גם ככה לא באים לשופינג, אלא כדי לנצח”.

חשש אישי: “אנחנו שומעים על הכל ויודעים שיש רעש סביב המשחק, אבל אנחנו מתרכזים רק בכדורגל ובאיך לעשות הכנה כמה שיותר טובה למשחק מול אלבניה כדי לנסות לעשות תוצאה טובה. אנחנו לא רוצים לחפש שום תירוץ”.

טל בן חיים ובן שהר באימון (אחמד מוררה)טל בן חיים ובן שהר באימון (אחמד מוררה)

הכנה טקטית: “עדיין לא למדנו אותם, בהמשך היום נלמד אותם ונעבוד יותר טקטי. תוצאה טובה תהיה גם דרך ויכולת טובה. אנו עדיין לא יודעים איך המשחק יתפתח, אבל אנחנו רוצים לנצח בכל מקום ובכל מצב. אנחנו נוסעים למשחק חוץ קשה מאד וכולם מבינים את החשיבות של המשחק ושאנחנו צריכים לצבור כמה שיותר נקודות, אבל להגדיר עכשיו תוצאה טובה לא יהיה נכון”.

הגעה כאנדרדוג: “אני לא יודע אם אנחנו אנדרדוג או לא וזה לא משנה. צריך לתת להם כבוד. הם עשו יורו מדהים. כל משחק חוץ בנבחרת הוא קשה. נבוא להשיג תוצאה טובה ולהציג יכולת טובה. נקווה שבאמת נעשה את זה”.

גם שיר צדק דיבר על המצב הביטחוני: “אנחנו לא מתעסקים במדדי פחד. אנחנו באים לשחק כדורגל כי זה המקצוע שלנו ונקווה שנעשה את זה על הצד הטוב ביותר. אם אישרו את קיום המשחק אז זה אומר שיש כאלה שדואגים לזה. זה לא התפקיד שלנו. נקווה שהכול יתנהל כמו שצריך. זה לא שיקול שלנו לשחק עם קהל או לא. אנו צריכים לעבור עוד מכשול ולעשות את ההפרדה”.

ערן זהבי ומאור בוזגלו משתעשעים באימון (אחמד מוררה)ערן זהבי ומאור בוזגלו משתעשעים באימון (אחמד מוררה)

מקצועית: “זו הזדמנות חדשה לנבחרת להציג יכולת טובה יותר ולהתקדם. כמובן שצריך לזכור שלקחנו שש נקודות משש האחרונות, אבל יש עוד הרבה עבודה. ננסה להתקדם ולהשתפר עם אלישע לוי”.

שיתוף הפעולה עם שחקני מכבי תל אביב: “זו לא פעם ראשונה שאנחנו משתפים פעולה. אנחנו לובשים כולם את אותה חולצה עם אותה מטרה. אנחנו פה כדי לעזור אחד לשני וכל המסביב לא רלוונטי. מחכה לנו משחק נגד יריבה טובה מאוד, במיוחד בתקופה האחרונה. נבוא מוכנים ונעשה את הכל. אני לא מתעסק במטרות. זה לא ענייני. אני בא לשחק כדורגל. יכול להיות שתיקו תהיה תוצאה טובה, תלוי איך יתפתח המשחק. ננסה לנצל את היתרונות שלנו ויש לנו הרבה כאלה. אני מאמין שאפשר לעשות את זה”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */