שתף קטע נבחר

ששון נפצע במשחק כדורסל, ייעדר זמן רב

המדליסט האולימפי מריו סובל מפגיעה באחת מרצועות הברך, ככל הנראה לא ייקח חלק באליפות אירופה הקרובה. פונטי: "הוא כנראה נהנה יותר מדי"

אורי ששון לא יעלה בקרוב על מזרן הג'ודו. מדליסט הארד מאולימפיאדת ריו 2016 סובל מפגיעה באחת מרצועות הברך וייעדר כחצי שנה. ששון לא התאמן באופן רציף מאז החזרה שלו מברזיל ונפצע במהלך משחק כדורסל עם חבריו.

 

חומרת הפציעה עדיין לא ידועה ובימים הקרובים ייפגש ששון עם רופא שיחליט על סוג הטיפול ויגדיר את זמן ההחלמה מהפגיעה.

 

למזלו של ששון, שנת 2017 לא נחשבת לקריטית עבורו ובנבחרת הג'ודו העדיפו שינוח אחרי ההישג הגדול על מנת לצבור כוחות מחודשים לקמפיין האולימפי הבא. יחד עם זאת, נראה כי המדליסט האולימפי יחמיץ את אליפות אירופה הקרובה שתערך בחודש אפריל

 

יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי: "ששון היה בחופש ושיחק כדורסל. היה צריך ליהנות וכנראה שנהנה יותר מידי. טוב שזה קרה עכשיו ולא עוד שנה או שנתיים כי אחרת זה היה פוגע בו. אם הייתי רופא הייתי יודע מה מצבו. הוא ייבדק שוב ואז יראו אם צריך לעבור ניתוח".

 

מוקי וג'רבי באירוע ג'ודו למען השלום

ג'ודאים יהודים וערבים השתתפו הערב (ד') באירוע Judo For Peace לקראת אליפות אירופה עד גיל 23 שתתקיים בסוף השבוע בת"א. את האימונים באירוע העבירו מדליסטית הארד ירדן ג'רבי, שגיא מוקי והאלופה האולימפית הראשונה מקוסובו, מאילינדה קלמנדי.

 

מוקי והספורטאיות הצעירות (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מוקי והספורטאיות הצעירות(צילום: אורן אהרוני)

במהלך האירוע המיוחד שהתקיים במכון וינגייט, השתתפו כ-200 ספורטאים צעירים בני 10-13 שהגיעו בין היתר מבאר שבע, שדרות, רהט, כסייפה, אל קסום, באקה אל גרבייה ועוד.

 

נשיא איגוד הג'ודו העולמי, מריוס ויזר, שיגיע ביממה הקרובה לישראל, נתן את חסותו לאירוע Judo For Peace. ויזר תרם את חליפות הג'ודו לילדים.

 

שיתוף פעולה בין יהודים וערבים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שיתוף פעולה בין יהודים וערבים(צילום: אורן אהרוני)

 

הילדים הצעירים הצטלמו עם הספורטאים, קיבלו מהם חתימות ואף שאלו אותם שאלות. כל מה שנאמר הועבר בשלוש שפות - עברית, ערבית ואנגלית - מפי כרוז איגוד הג'ודו העולמי, לואיס פרננדס שאף משקיע מזמנו לקיום אירועים כאלה ויזם בעבר אירועי ספורט ליהודים וערבים בשיתוף מרכז פרס לשלום.

 

"זה מיזם מאוד מיוחד שהחל לפני שנתיים, פרויקט מדהים", סיפר יו"ר האיגוד, משה פונטי. "אני ממש מרגיש גאה שאנחנו עושים את זה. אנחנו מקווים שאולי מפרויקט זה נצליח להצמיח ספורטאים מהמגזר הערבי לאולימפיאדה. בכל ענף ספורט צריך להשקיע במגזר הערבי ואני מתכוון לעשות פרויקט דומה גם במגזר החרדי".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אורי ששון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים