שתף קטע נבחר

מקל ולנדסברג לא ימריאו עם מכבי, הדר: "תקועים בהתקפה"

הרכז (שפעת) והמתאזרח (פציעה בקרסול) ייצפו במפגש בחמישי (21:15) מול פנאתינייקוס מהבית. המאמן חושש מהפן ההתקפי אחרי שהצהובים נראו רע בשני המשחקים האחרונים שלהם (ברצלונה ומכבי אשדוד). הדר התייחס גם לתוצאות הבחירות בארה"ב: "דמוקרטיה זה לא רעיון גדול"

אחרי שהפסידה לברצלונה בשבוע שעבר ורשמה ניצחון ביכולת לא מרשימה על אשדוד, מכבי תל אביב תמריא הערב (ד', 18:00) ליוון לקראת המפגש מול פנאתינייקוס ביום חמישי הקרוב (21:15) באולם אואקה שבאתונה.

 

הצהובים יחסרו את גל מקל החולה בשפעת. איתו יישאר בארץ גם סילבן לנדסברג שסובל מפציעה בקרסולו. לנדסברג חזר לאימונים חלקיים וצפוי להיות כשיר לקראת השבוע הבא, והצוות המקצועי בחר שלא לסכנו ולכן הוא יישאר בארץ.

  

הדר עם סמית'. יצטרך להסתדר בלי מקל ולנדסברג (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הדר עם סמית'. יצטרך להסתדר בלי מקל ולנדסברג(צילום: עוז מועלם)

 

מאמן מכבי ת"א, רמי הדר, אמר לקראת המשחק: "אנחנו באים טוב למשחק, באים מוכנים, כולם מבינים את המשמעות של המשחק ואנחנו נוסעים על מנת לנצח. אנחנו ממשיכים לעבוד על השיטה ההגנתית שלנו עם התאמות למשחק הספציפי מול פנאתינייקוס, ממשיכים לעבוד ולפתח את הדברים שלנו בהתקפה אחרי שהיינו תקועים בשני המשחקים האחרונים. אני מקווה שנראה את זה על המגרש, אנחנו בתוך תהליך".

 

על היריבה אמר הדר: "פנאתינייקוס קבוצה מאוד פיזית, הגנתית, יעילה מאוד מהשלוש באיזור ה-38 אחוזים בשלושת המשחקים האחרונים, מיעוט יחסי של מובילי כדור, יש לנו הרבה על מה לחשוב ועל מה לדבר ואנחנו נערכים".

 

גאודלוק וראד. הרבה ייפול על כתפיו של הגארד (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גאודלוק וראד. הרבה ייפול על כתפיו של הגארד(צילום: עוז מועלם)

 

על חסרונם של מקל ולנדסברג הוסיף הדר: "למעשה מהמשחק מול אשדוד ידעתי שגל לא יוכל כנראה לנסוע, והיום החששות התאשרו. לא אגיד מי יפתח סילי או אוחיון, תצטרכו לחכות ולראות. סילבן התחיל אימונים ללא מגע ואנחנו צופים שבשבת או לכל המאוחר בשלישי הוא כבר יירשם וישחק".

 

על אוחיון שלא שיחק מול אשדוד: "אצל יוגב זה פחות היתה מנוחה בגלל עומס אלא יותר בעיה ספציפית של קרסול קצת כואב והעדפנו שינוח ואני חושב שזה יביא אותו יותר טרי למשחק ביום חמישי". בהתייחסו לבחירות בארה"ב הוסיף הדר: "אני אמרתי את דעתי שדמוקרטיה זה לאו דווקא רעיון גדול, אבל אני לא מתערב בדברים כאלה".

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים