שתף קטע נבחר

קלארק תגיע למשחק הגורלי של נבחרת הנשים

הפורוורדית, המשחקת בליגה הטורקית, תצטרף לאימונים, לקראת משחק החוץ ברומניה בשבת הבאה. ניצחון יבטיח לכחולות-לבנות את המקום השני בבית וככל הנראה גם את הכרטיס ליורובאסקט

11 ימים נותרו למשחקה החשוב של נבחרת הנשים בשנים האחרונות - בקלוז' מול רומניה, כשניצחון חוץ יבטיח לכחולות-לבנות את המקום השני בבית המוקדמות וכמעט בוודאות גם את הכרטיס ליורובאסקט 2017.

 

הפסד - והנבחרת לא תוכל לסיים במקום השני בגלל ההפסד הכפול לרומניות והמשחק ביום רביעי שלאחר מכן נגד בוסניה יהיה חסר חשיבות.

 

משחק גורלי. קלארק ודורון (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
משחק גורלי. קלארק ודורון(צילום: ראובן שוורץ)

 

מכיוון שהליגה בעיצומה ומכבי אשדוד משחקת ביורוקאפ, האימונים יחלו בכמה שלבים. מחר יתחילו להתאמן כל השחקניות פרט לאלו של אשדוד ואלישיה קלארק, יחד עם שיקי פלאח. ביום שישי יצטרף לנבחרת המאמן עדן ענבר ושחקניות אשדוד, וביום שני גם קלארק, המשחקת בטורקיה.

 

הנבחרת גם תקיים שני משחקי הכנה: ביום שישי הקרוב (11:30) באולם זיסמן נגד מכבי רמת חן וביום שלישי הבא (18:30, היכל קבוצת שלמה), יומיים לפני היציאה לרומניה, נגד הפועל זכרון יעקב/מעגן מיכאל.

 

יצטרף ביום שישי. עדן ענבר (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
יצטרף ביום שישי. עדן ענבר(צילום: אבי רוקח)

 

הסגל שזומן למשחקים: שי דורון, קטיה לויצקי, נעמה שפיר, רוני בן נון, שירן צעירי, ליעד סואץ קרני, נופר שלום, אופיר בנט, טל לב, נוף קדם, אורטל אורן, נעמי קולודני, ולדה אברמוב, עדן רוטברג, עדן פורת, אלישייה קלארק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלישיה קלארק
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים