שתף קטע נבחר

יצחק שום: "מי שבהרכב עדיין צריך להוכיח"

בבית"ר ירושלים מרוצים מ'המהפכה הצעירה' בהרכב, אבל המאמן ממשיך להתעקש: "רק מי שישחק טוב יקבל קרדיט". ויסה ממורמר, ברוכיאן יחליט רק בנובמבר לגבי ניתוח

בבית"ר ירושלים מרוצים מ'המהפכה הצעירה' עליה החליטה הנהלת הקבוצה בתחילת העונה. בשבת האחרונה ראו אוהדי הקבוצה הרכב על טהרת כחול-לבן עם לא פחות משישה שחקני בית שגדלו במועדון, רובם צעירים. "הכל נלקח בחשבון בתחילת העונה", אמר היום (ג') המאמן יצחק שום, "במיוחד בבניית הסגל".

 

"ידעתי שהסגל יהיה צעיר בגלל המצב אליו נקלעה הקבוצה, אבל כמו שאמרתי, הכל נלקח בחשבון", המשיך שום, כשהוא מתכוון לכשרון ולעומק של בית"ר ירושלים העונה. קובי מויאל, חן עזריאל ואבי ריקן חזרו מחושלים הרבה יותר משנת השאלה בקבוצות אחרות, כך שגם האפשרות שהם יהפכו לשחקני הרכב נלקחה בחשבון.


אבירם ברוכיאן. "יש שיפור, מוקדם לדעת אם יצטרך ניתוח" (אלי אלגרט) 

 

"עכשיו הם צריכים להוכיח שהמקום שלהם אינו מקרי", סיכם שום, "אמרתי לא פעם שרק מי שטוב ישחק, בלי קשר לגיל או למוצא של השחקן". בתוך כך היו גם כאלה שהתמרמרו, כשאחד מהם הוא ג'וניור ויסה, שיצא מאוכזב מאיצטדיון טדי בשבת האחרונה אחרי שעלה מהספסל רק לקראת סיום בניצחון 0:3 על הפועל פתח תקווה.

 

באימון היום, שהתקיים באווירה מחוייכת, נהנה שום מסגל מלא. עידן ורד, שנפצע בשבת, צפוי להיות כשיר למפגש מול הפועל באר שבע ביום ב'. אבירם ברוכיאן החליט לחכות עד תחילת נובמבר על מנת לברר סופית אם הטיפול הפיזיוטרפי עובד והאם יהיה צורך בניתוח בברכו. "יש שיפור", אמרו בסביבתו של הקפטן, "אבל מוקדם לדעת אם הוא יצטרך ניתוח".

 

היום גם השיגה הקבוצה הסכם פשרה עם סוכנו של דרק בואטנג, דניס לכטר. בהודעה רשמית שהוציאה בית"ר, נכתב: "המועדון מצר על עוגמת הנפש שנגרמה למר לכטר בעקבות מספר פרסומים בכלי התקשורת במהלך שנת 2006 בהקשר לשחקן הקבוצה לשעבר דרק בואטנג, וזאת בכל הנוגע ליחסים בין מר לכטר לבין המועדון. הנהלת הקבוצה מבקשת להבהיר, כי כיום היא עובדת בשיתוף פעולה מלא עם מר לכטר, שהינו בעל קשרים ענפים עם קבוצות כדורגל באירופה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דודי ועקנין
יצחק שום
צילום: דודי ועקנין
מומלצים