לא מפסיק להפתיע

ח"כ דוד ביטן: רצח רבין - לא היה רצח פוליטי

ח"כ דוד ביטן טען בסוף השבוע כי רצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין לא היה רצח פוליטי. על 'כאן': "מורכב משמאלנים מובהקים; בדקנו את הפייסבוק של העובדים בתאגיד" (חדשות)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן שעלה בחודשים האחרונים לכותרות בהקשרים שונים, ממשיך להפתיע. במהלך סוף השבוע אמר ביטן באירוע "שבתרבות" כי רצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל לא היה רצח פוליטי: "זה רצח שנעשה על ידי אדם שרצה לעצור תהליכים".

ח"כ ביטן אמר עוד כי על המדינה לממן את את העצרת לזכרו של יצחק רבין וכי כאב לו כששמע שהעצרת לא תזכה למימון רשמי. "אני בעד עצרת ממלכתית. אם הייתי צריך לקבל החלטה הייתי מממן את העצרת הזאת, ומקיים עצרת ממלכתית ולא עצרת של השמאל".

ביטן התייחס לנושא שמעסיק בימים אלו את ראשי הליכוד יותר מכל - עתידו של תאגיד השידור הציבורי. "אני לא רואה מצב שהתאגיד לא יבוטל" אמר ביטן והמשיך להאשים כי התאגיד מורכב משמאלנים מובהקים. ההוכחה לכך, לפי ביטן, היא ש"בדקנו את הפייסבוק של עובדים בתאגיד. התאגיד יהיה אנטי-ממשלתי באופן מובהק".

"אני בקשר רציף וטוב עם ראש הממשלה. יש היררכיה. הקביעה הסופית היא של ראש הממשלה ואני מכבד את זה. התקשורת מתעסקת בתאגיד באופן אובססיבי, התעסקות סובייטית. אתם עושים את זה בגלל החברים שלכם בתאגיד. אנחנו לא מפחדים מהתקשורת, למדנו לחיות עם תקשורת נגדנו" טען ביטן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר