שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

אורי בן שי מונה למנכ"ל קימברלי קלארק

ברונפמן שם טבעת, כרמינה מנדולה רץ מרתון באיטליה, פרדו מסייע לעסקים חברתיים, ארומה ישראל מפרגנת, מאיה מורד תורמת לאימהות ויינות ביתן משיקים במודיעין. רכילות עסקית

אורי בן שי מונה למנכ"ל קימברלי-קלארק ישראל, ויחל בתפקידו בינואר 2017. בן שי בעל תואר ראשון במנהל עסקים ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב, עם כ-20 שנות ניסיון בשיווק ופיננסים. בעיסוקו הנוכחי הוא מתפקד כמנכ"ל היחידה העסקית למשקאות, מאפים ודגנים בקבוצת אסם.

אורי בן שי (צילום: איתן כורש) (צילום: איתן כורש)
אורי בן שי(צילום: איתן כורש)

 

ברונפמן שם טבעת

תגידו מזל טוב לבעלי איקאה ישראל ויו״ר ארגון FSU, מת'יו ברונפמן, שבין כל ההכנות הקדחניות לקראת פסטיבל הלימוד באילת והקמת סניף איקאה החדש בבאר שבע, מצא זמן להתארס לבת זוגו מלאני לביא. המדור יודע לספר שברונפמן קידש ושבר את הכוס שלוש פעמים לפני, כך שלביא תהיה לאישתו הרביעית.

 

עד שכל זה יקרה, פגש ברונפמן בביקורו בארץ הקודש את שרת המשפטים איילת שקד, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ואת סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, ודן איתן במאבק בתנועת ה-BDS, ובחיזוק הקשר בין ישראל ליהודי התפוצות בכלל ויהודים דוברי רוסית בפרט.

גילה גמליאל ומתיו ברונפמן ()
גילה גמליאל ומתיו ברונפמן

 

4 שעות של מרתון איטלקי

מנכ"ל חברת ביטוח האשראי קופאס ישראל כרמינה מנדולה, נסע עד איטליה כדי להוכיח את יכולות הריצה שלו במרתון אגם גרדה. עם השפה הוא הסתדר מצוין, שכן מנדולה, תושב פומפי שבדרום איטליה, הגיע ארצה לפני כשנתיים כדי להקים את פעילות החברה בישראל. לפני ואחרי המרתון הוא נזכר בטעם הפסטה המקומית. והתוצאה: 4:13 שעות.

כרמינה מנדולה ()
כרמינה מנדולה
 

נפגעי נפש בשוק החופשי

מנכ"ל קניון עזריאלי רמלה צביקה רוזנטל הגיע לצפות מקרוב בדוכן "ערכותי", המופעל ע"י עמותת "שכולו טוב", לסיוע בשיקום תעסוקתי לנפגעי נפש בני 50-35. מנהלת שיקום בעמותה ליהי נוסבאום והמקדמת התעסוקתית רן קליין-דואני, סיפרו איך נפגעי הנפש, שמתפעלים את הדוכן, לומדים להתנהל במסגרת עבודתית לפני יציאתם לשוק החופשי.

צביקה רוזנטל ומפעילי הדוכן ()
צביקה רוזנטל ומפעילי הדוכן
 

מורד תורמת לאמהות

במהלך אירוע קרן המשאלות של גילה אלמגור, שהתקיים במחלקה האונקולוגית של בית החולים שניידר. לטובת האמהות של הילדים המטופלים, בעלי דהשלי קוסמטיקה מאיה מורד תרמה 100 שקיות של מוצרי קוסמטיקה ושובר לטיפול פנים, בשווי עשרות אלפי שקלים.

גילה אלמגור ומאיה מורד ()
גילה אלמגור ומאיה מורד
 

פרדו ב-360

למי שתוהה מה ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו עושה בימים אלו, נספר שהוא נבחר ליו"ר המועצה המייעצת של עמותת 360 - חממה חדשה ליזמות עסקית-חברתית, שקמה בתל אביב כדי לתמוך בעסקים חברתיים. מנכ"ל התאגדות התעשיינים לשעבר וחבר בעמותה אמיר חייק אמר כי העמותה "תסייע ליזמים לחצות את עמק המוות של העסקים החברתיים".

תמיר פרדו (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
תמיר פרדו(צילום: אביהו שפירא)
 

120 אלף מילואימניקים של כבוד

יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי, יו"ר "מסע" אהרון אברמוביץ' ומנכ"ל משרד ראש הממשלה אלי גרונר הגיעו להשקת שנת הפעילות החדשה של הארגון, באמצעותו צפויים להגיע לישראל בשנה הקרובה כ-13 אלף יהודים צעירים מכל העולם, שישהו בישראל מספר חודשים וישולבו בחיי החברה והכלכלה. מנכ"לית "מסע" לירן אבישר בן-חורין כינתה את 120 אלף הצעירים והצעירות שהגיעו במסגרת "מסע" עד היום, כ"מילואימניקים של העם היהודי".

אלי גרונר, נתן שרנסקי, אהרון אברמוביץ (צילום: רן בירן) (צילום: רן בירן)
אלי גרונר, נתן שרנסקי, אהרון אברמוביץ(צילום: רן בירן)
 

עושים שוק במודיעין

סניף חדש של רשת הסופרמרקטים יינות ביתן הושק בעיר מודיעין בעלות מוערכת של כ-7 מיליון שקלים ובפורמט של שוק. בין הסלים לשקים מצאנו את מנכ״ל הרשת נחום ביתן, המשנה למנכ״ל יוסי ביתן, חיים ביבס ראש עריית מודיעין, ח"כ דוד אמסלם והרב ברדא שהיה אחראי כצפוי על קביעת המזוזה.

יוסי ונחום ביתן, הרב ברדא (צילום: שוקה כהן) (צילום: שוקה כהן)
יוסי ונחום ביתן, הרב ברדא(צילום: שוקה כהן)
 

ארומה מפנקת את העובדים

כחלק מפירגון לעובדים, כינסה רשת ארומה ישראל את כל סניפי הצפון במועדון הזאפה בחיפה. העובדים נהנו מהופעתם של אומני ארומה מיוזיק יובל דיין ועידן עמדי ולאחר מכן קפצו בריקודים. בין המקפצים: סמנכ"ל השיווק של ארומה ישראל יאיר מרינוב וסמנכ"ל התפעול של ארומה ישראל וזכיינית סניף אוניברסיטת חיפה נעמה בן עמי.

יובל דיין, יאיר מרינוב, עידן עמדי, נעמה בן עמי (צילום: שוקה כהן) (צילום: שוקה כהן)
יובל דיין, יאיר מרינוב, עידן עמדי, נעמה בן עמי(צילום: שוקה כהן)
 

 


פורסם לראשונה 02/11/2016 11:47

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איתן כורש
רכילות עסקית אורי בן שי
צילום: איתן כורש
מומלצים