שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: קנדה שב לאימונים וימריא לגרמניה

המגן, שהושעה בעקבות חוסר רצינות, התאמן בצאת הצום עם הקבוצה וייצא למשחק מול המבורג. מנטשאשווילי השלים אימון מלא ונמצא בתמונת ההרכב למשחק ביום חמישי

הפועל תל אביב תמריא מחר (ג') בצהריים לגרמניה לקראת המשחק מול המבורג ביום חמישי במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. היריבה של האדומים ניצחה השבוע את באיירן מינכן 0:1, משחק בו צפו השחקנים והצוות המקצועי לקראת המפגש מול הגרמנים.

 

אמש לפני הצום ערכו חניכיו של אלי גוטמן אימון קל, בו לא הורשה ליטול חלק המגן עמרי קנדה, בגלל מה שהגדירו בקבוצה כ"חוסר רצינות". כפי שפורסם אתמול, קנדה נקרא לשיחה אישית עם גוטמן לפני תחילתו של האימון, בה הסביר לו המאמן כי עליו להראות יותר רצינות באימונים ומחוצה להם. לאחר השיחה יצא השחקן מחויך לחדר ההלבשה, מה שהרגיז את גוטמן ששלח אותו לביתו עוד לפני שהחל האימון.


איתי שכטר. צפוי לפתוח כחלוץ בודד מול המבורג (צילום: עוז מועלם) 

 

הערב התכנסו האדומים לאימון מאוחר, אותו העביר עוזר המאמן, יוסי אבוקסיס. קנדה הורשה להתאמן כפי שהובהר לו עוד אתמול והמגן ימריא עם הקבוצה לגרמניה. מחר בבוקר יתאמנו האדומים פעם נוספת על אדמת ישראל לפני שימריאו לגרמניה, שם יערכו אימון אחד בלבד, ביום רביעי בשעת המשחק ובאצטדיון בו ישחקו.

 

נכון לעכשיו, עדיין לא ברורה תמונת ההרכב, כאשר קנדה עשוי לאבד את מקומו ב-11 לטובתו של דני בונדר. במהלך השבוע תורגל החלוץ ערן זהבי בעמדת המגן הימני, אולם לא נראה כי הוא יאייש את העמדה מול המבורג. איתי שכטר, שלא שיחק מול סלטיק בגלל צהובים, אך פתח וכבש מול מכבי חיפה בליגה, ישמור על מקומו בהרכב.

 

עדיין לא ברור האם שכטר ישחק כחלוץ בודד, כאשר נראה כי גוטמן מעוניין להמשיך לשחק במערך 4-5-1, שניצח את סלטיק. במקרה כזה, סמואל יבואה ימתין להזדמנות על הספסל בזמן שזוראב מנטשאשווילי יעבה את הקישור. מנטשאשווילי, שלא התאמן באופן סדיר בימים האחרונים בעקבות מתיחה, ערך היום אימון מלא והוא צפוי להיות כשיר ליום חמישי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עומרי קנדה
באדיבות האתר הרשמי של הפועל תל אביב
מומלצים