שתף קטע נבחר

צמד חמד: 1:2 לסכנין על הפועל חיפה

ליגת העל, מחזור 8: שיתוף פעולה יפה בין יובל אבידור (57) לג'וד נוורו (66) סידר לקבוצתו של יוסי אבוקסיס את המקום החמישי בטבלה באופן זמני. ניסו קפילוטו צימק בתוספת הזמן. הפסד ליגה שלישי ברציפות להפועל חיפה. אלי כהן: "המתיחות בהנהלה לא משפיעה עלינו". בקבוצה עשויים לפטר את המאמן ביממה הקרובה

בני סכנין רשמה הערב (ש') ניצחון ליגה חשוב 1:2 על הפועל חיפה ועלתה באופן זמני למקום החמישי בטבלה. קבוצתו של יוסי אבוקסיס שלטה מהפתיחה וניצחה בצדק בזכות יכולת מצוינת של יובל אבידור וג'וד נוורו.

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 


 

בצד השני, הפועל חיפה בצרות. זה הפסד הליגה השלישי ברציפות שלה והיא יכולה למצוא את עצמה בסיום המחזור קרובה לתחתית הטבלה. בנוסף במועדון שוקלים ברצינות לבצע זעזוע בעמדת המאמן וייתכן כי אלי כהן ישלם את המחיר ביממה הקרובה. מנגד, יש כאלה בקבוצה שסבורים כי עדיף שלא לבצע זעזוע לפני הדרבי. שמם של סלובדאן דראפיץ ואריק בנאדו עלו כמועמדים במידה ויוחלט על זעזוע, ושמו של אורן סטרלינגה שעבד בעבר במועדון עלה כמועמד להחליף את הסמנכ"ל רון פלדהיים.

 

ניצחון חשוב לסכנין (צילום: מחאסן נאסר) (צילום: מחאסן נאסר)
ניצחון חשוב לסכנין(צילום: מחאסן נאסר)

 

אחרי החמצות של ז'אורז'יניו ו-וונדרסון במחצית הראשונה, הסכר נפרץ בחצי השני בזכות שיתוף פעולה מרשים בין אבידור לנוורו. בדקה ה-57 נוורו פרץ ברחבה, מסר לאבידור שעבר שני שחקני הגנה וכבש בסיומו של מבצע אישי נהדר.

 

השער השני נכבש תשע דקות לאחר מכן. הפעם היה זה תורו של אבידור לבשל לחלוץ הניגרי שהעלה את סכנין ל-0:2. ניסו קפילוטו הצליח לצמק בדקה ה-93.

 

כהן: "לא מתכוון להתפטר"

בסיום המשחק, אלי כהן ניסה להסביר מה לא עבד בקבוצתו: "ספגנו שני שערים ממתפרצות. חזרנו למשחק אחרי חילופים טובים. זה לא משחק שאנחנו צריכים להפסיד, אבל זה מאפיין אותנו השנה. המתיחות בהנהלה לא מחלחלת לשחקנים. הכל בסדר אצלנו. אני לא רוצה להתפטר וכן רוצה להישאר במועדון".

 

יוסי אבוקסיס הוסיף:"לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל בחצי השני כמה מהלכים יפים של יובל ונוורו. ניצחון חשוב בשלב הזה של העונה. מאוד שמח על זה. החלטתי לא להציב מטרות העונה. אני חושב על המשחק הבא וזהו. בקבוצות האלה אתה צריך להיות כל הזמן ממוקד כי אם תציב מטרות רחוקות זה לא יעבוד. שמח על היכולת של יובל אבידור. בשבוע שעבר הוא כבש והיום כבש ובישל. אני מאוד שמח בשבילו כי הוא מאוד נהנה פה".


פורסם לראשונה 29/10/2016 17:51

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים