שתף קטע נבחר

כדוריד: הפועל ת"א תערער על הפסדה לקרייתים

הקבוצה מהליגה השנייה הפסידה 23:22 לקרייתים במחזור הפתיחה, וטוענת כי שער הניצחון נכבש אחרי סיום הזמן החוקי. האדומים אומרים כי המזכירות הודתה כי הכיבוש לא היה חוקי, אך השופטים חשבו אחרת

הליגה הלאומית בכדוריד נפתחה אמש (ו') בסערה, כאשר מכבי הקרייתים גברה בביתה 22:23 על הפועל תל אביב משער ברגע האחרון, שלטענת האורחת הובקע לאחר הזמן החוקי. האדומים הובילו לאורך כל המשחק ואף בהפרש של שני שערים שלוש דקות לסיום, אך כאמור שער הניצחון היה דווקא של יניב לקר המקומי שמציב את הקריתיים במקום הראשון עד לסיום המחזור שיושלם בתחילת השבוע.

 

האורחים מתל אביב באו בטענות בסיום המשחק לשיפוט של צמד השופטים הבכיר, אלדד פלד ויוסי ימיני, וטענו שהמשקיף של המשחק אמיר דורון סימן שהשער הובקע לאחר הישמע הבאזר לסיום המשחק.

 

 (צילום מסך)
(צילום מסך)

 

עם זאת פלד וימיני החליטו שהשער כן הובקע בזמן, על אף שעל פי החוקה, המזכירות היא זו שקובעת במקרה שכזה ולא השופטים.

 

יושב ראש הפועל תל אביב, אייל גרטמן, אמר: "אנחנו מתכוונים לערער על תוצאת המשחק כבר ביום ראשון בבוקר לוועדת הליגה והגביע של איגוד הכדוריד. כמו כל ענף הכדוריד, גם אנחנו קיבלנו בברכה את ההגעה של יושב ראש איגוד השופטים החדש דן בלדר, ואנחנו סמוכים ובטוחים שהנושא יטופל. אומרים לנו שהתפרצנו לדלת פתוחה בכל הקשור לעניין השיפוט במגרש המדובר ושמדובר בבעיה מוכרת. אנחנו החלטנו להרים את הכפפה ולנסות לשנות את המצב. אנחנו לא נרפה בעניין ונבקש למצות את הבדיקה של האירועים המוזרים שהתרחשו במגרש".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פייסבוק הפועל תל אביב
כדוריד הפועל תל אביב הקרייתים
צילום: פייסבוק הפועל תל אביב
מומלצים