שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: עטר יפתח מול מכבי ת"א

החלוץ שלא היה בהרכב חצי שנה, יוצב בחוד מול קבוצתו לשעבר (ב', 21:00). רוקאביצה נטש את האימון המסכם ועשוי לפתוח על הספסל, השוער עומרי גלזר יקבל צ'אנס בין הקורות

במכבי חיפה מבינים כי המשחק מחר (ב', 21:00) מול מכבי ת"א הוא משחק חשוב וקריטי מאוד לקראת המשך העונה. הירוקים מגיעים למשחק כשהם בפיגור של 7 נקודות מהצהובים, ובידיעה שהפסד ירחיק את הקבוצה עד כדי 10 נקודות, דבר שיגמור כמעט בוודאות את הסיכוי להתמודד על האליפות.

 

הקהל לא מתכוון להיענות לבקשת הנהלת חיפה ולא לקלל את בניון, ומתכנן קבלת פנים "חמה" במיוחד לקפטן לשעבר, תוך כדי שירים שחוברו במהלך השבוע האחרון, שלטים כנגדו ודגל פריסה. גם אייל גולסה שגדל בחיפה, והעדיף העונה את ההצעה הכספית של הצהובים על פני זו של חיפה, צפוי לקבלת פנים דומה.

 

בדרך להרכב. אלירן עטר (צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה) (צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
בדרך להרכב. אלירן עטר(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
 

 

בצד המקצועי, אלירן עטר יפתח בהרכב לראשונה מזה כחצי שנה. עטר יפתח בחוד כחלוץ בודד ובקישור ההתקפי ישחק גילי ורמוט, כאשר ניקיטה רוקאביצה נטש היום את האימון לאחר שלא הרגיש טוב. הערכות הן שרוקאביצה לא יהיה כשיר במאת האחוזים וצפוי לפתוח על הספסל. על מקומו של רוקאביצה מתמודדים שלושה שחקנים: פיראס מוגרבי, איסמעיל ריאן וסאן מנחם שעושה רושם נהדר באימונים האחרונים וזוכה להערכה מצידו של מולנסטיין.

 

שחקן בחיפה אמר לקראת המשחק: "לא מדובר במשחק שיכריע את גורל העונה אבל אין ספק כי מדובר במשחק חשוב מאוד שיכול למנף אותנו לקראת ההמשך, אנחנו לא באים לשחק על תיקו אנחנו באים לנצח, מדובר במשחק חשוב מאוד לקהל ולמועדון ונעשה הכל לחזור עם 3 נקודות".

 

רנה מולנסטיין שוחח באימון המסכם עם שחקניו היום ואמר להם: "מי שיגיע מרוכז יותר ודרוך יותר ייצא עם הנקודות, תגיעו רגועים והכל יהיה בסדר". מולנסטיין הזהיר את שחקניו מהפריצות באגף של אלי דסה וביקש משחקני הקישור לעזור למגנים, גם עם צמד הקשרים מדוניאנין וטב"ח זכו להתייחסות באיסופה של המאמן שביקש לא לתת להם מרווח פעולה.

 

אוהדי מכבי חיפה לא מתכוונים "לחוס" עליו (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אוהדי מכבי חיפה לא מתכוונים "לחוס" עליו(צילום: ראובן שוורץ)

 

מי שיעמוד במבחן רציני ראשון הוא עומרי גלזר השוער הצעיר שיפתח בין הקורות במקומו של אוהד לויטה הפצוע, בחיפה לא חושבים שמדובר ב "מכה מקצועית" וסומכים מאוד על גלזר: "מדובר בכישרון ענק שיוכיח את עצמו, זה הצ'אנס שלו אנחנו סומכים עליו" אמרו בחיפה.

 

הרכב משוער: עומרי גלזר, גארי קגלמאכר,דקל קינן, מארק ואליינטה, מריו מוסה, קמיל ואצק, נטע לביא, רועי קהת, פיראס מוגרבי (סאן מנחם,איסמעיל ריאן), גילי ורמוט, אלירן עטר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה
אלירן עטר
צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה
מומלצים