שתף קטע נבחר

בשל מחדל האבטחה: בני יהודה מחפשת אלטרנטיבות

בעקבות חשיפת ynet במועדון מסרבים להמשיך לעבוד עם חברת האבטחה: "צר לנו שזו ההתנהלות. הם כבר לא יאבטחו את הקבוצה". לאחר התבוסה לפ"ת פוטר עוזר המאמן, יעקב אסייג עשוי להחליף את בנאדו

לאחר מחדל האבטחה החמור שנחשף אתמול ב-ynet, בו עזבו מאבטחים של חברת "מעיין אבטחה" את המשחק של בני יהודה מול מכבי פ"ת עוד לפני סיום המחצית הראשונה, מסרב כעת המועדון להמשיך את ההתקשרות עם החברה. התקרית התרחשה אתמול (ש') בשל שיבוץ כפול של חברת האבטחה, ששמרה גם במשחק הכדורסל של מכבי תל-אביב מול הפועל חולון. משטרת פתח תקווה פתחה בחקירה והודיע כי חברת "מעיין אבטחה" לא תוכל לעבוד כל עוד הפרשה תחת חקירה.

 

ביום שלישי תארח בני יהודה את מ.ס. אשדוד ברבע גמר גביע הטוטו. בעקבות האירועים ועפ"י הוראת המשטרה, הודיע המועדון כי אינו מעוניין להמשיך לעבוד עם חברת האבטחה. כעת, מחפשים בקבוצה חברה חדשה. מבני יהודה נמסר: "קיבלנו בתדהמה את התנהגותה של חברת 'מעיין אבטחה', צר לנו שזו ההתנהלות והיא כבר לא תאבטח את משחקי הקבוצה. בכל מקרה, צפויה גם התערבות משטרתית בעניין".

 

לא תשמור במשחק הקרוב של בני יהודה. חברת "מעיין אבטחה" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לא תשמור במשחק הקרוב של בני יהודה. חברת "מעיין אבטחה"(צילום: אורן אהרוני)

 

גם בצד המקצועי לא שקט. התבוסה אתמול למכבי פ"ת (4:1) זיעזעה את הקבוצה ובתום האימון הבוקר, שהתקיים עדיין תחת הדרכתו של אריק בנאדו, הודיעו לעוזר המאמן משה הרשקו כי הוא מפוטר. גם מאמן הכושר משה בובליל צפוי לקבל הודעה על סיום תפקידו.

 

לאימון הגיעו הבעלים ברק אברמוב ועוזרו יוסי כהן, שהביעו את אכזבתם ממצב הקבוצה ומאופן ניהולה המקצועי. השניים נפגשו לשיחה עם בנאדו והביעו בפניו את חוסר שביעות רצונם. הבעלים עוד לא הודיע למאמן כי הוא מפוטר, אך אברמוב כבר סימן שם חדש. יעקב אסייג עשוי להתמנות למאמן ראשי, בעוד במועדון מצפים שבנאדו יתפטר בשל התוצאות המאכזבות. בשעות הקרובות ייתכנו התפתחויות נוספות ולא מן הנמנע כי ינסו להגיע עם בנאדו להסכם כספי שיסיים את התקשרותו במועדון.

 

בדרך החוצה? בנאדו (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בדרך החוצה? בנאדו(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מעיין אבטחה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים