שתף קטע נבחר

האם גמר ליגת האלופות יתקיים בניו יורק?

נשיא אופ"א הנכנס אלכסנדר צ'פרין בדרך להחלטה חסרת תקדים. גמר ליגת האלופות עשוי לעבור בקרוב אל מעבר לים ולהגיע עד ארצות הברית, בכדי להגדיל את קהל האוהדים של המפעל בעולם

גמר ליגת האלופות מועתק מדי שנה ממגרש למגרש, עפ"י הגרלה דיסקרטית שעורכת אופ"א. במאי הקרוב, יערך הגמר לראשונה באצטדיון המילניום של קארדיף. לפני כחודש, הודיע אופ"א כי הגמר של 2018 יתקיים בקייב. כעת חושף הנשיא החדש כי אינו פוסל לקיים את משחק הגמר מחוץ לאירופה. היעד - ניו יורק.

 

אלכסנדר צ'פרין הסלובני נכנס לתפקידו רק לפני כחודש והוא כבר בדרך להחלטה דרמטית ומפתיעה במיוחד. "נהיה חייבים לדון על כך כמובן, אך לא תהיה כל בעיה לקיים את משחק הגמר בתפוח הגדול", הודה הנשיא. בכך, מכוון צ'יפרין אל הקהל שמעבר לים במטרה להרחיב את כמות האוהדים למפעל. לצד התבטאותו יוצאת הדופן, סייג הנשיא את דבריו ואמר כי ההחלטה אינה תלויה בידיו בלבד וכי בכירי אופ"א יצטרכו לדון בנושא באופן מעמיק.

 

רונאלדו והגביע בסן סירו בעונה שעברה. בקרוב בארצות הברית? (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
רונאלדו והגביע בסן סירו בעונה שעברה. בקרוב בארצות הברית?(צילום: gettyimages)

 

בנוגע לאופי ההגרלה בסופה יוכרז האצטדיון בו יתארח הגמר, התייחס הנשיא הנכנס: "ההליך חייב להיות נקי, אם בוחרים את האצטדיון של גמר האלופות או הליגה האירופית על פי שיקולים פוליטיים, זה רע מאוד". מיקום הגמר של המפעל בשנת 2019 טרם הוחלט ויפורסם רק בעוד כשנה. האם אוהדי הכדורגל בניו יורק יכולים להתחיל להתכונן? הכל תלוי בצ'פרין.


פורסם לראשונה 20/10/2016 21:07

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קרדיט : גטי אימג'ס
אלכסנדר צפרין
קרדיט : גטי אימג'ס
מומלצים