שתף קטע נבחר

פיאניג'אני: "זה סימן למשהו טוב מאוד"

אחרי הניצחון המרשים במשחק הפתיחה שלה ביורוקאפ, 77:81 על ולנסיה בספרד, מאמן הפועל ירושלים נשמע מרוצה למדי: "זה ניצחון חשוב ומיוחד". סטודמאייר: "ניצחון שהושג באופן קבוצתי"

הפועל ירושלים פתחה את העונה האירופית שלה עם ניצחון חוץ חשוב 77:81 על ולנסיה, הנחשבת לאחת הקבוצות החזקות במפעל. האדומים יכולים לסמן וי על פתיחת עונה ברגל ימין אחרי הזכייה בגביע ווינר, ההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה, שני ניצחונות רצופים בליגה וכאמור - ניצחון מרשים ביורוקאפ.

 

הנהלת הקבוצה התמקדה בקיץ האחרון בעיקר באירופה לאור האכזבה בשנתיים האחרונות, הפיקה לקחים מהעונות הקודמות כשהחתימה שני גבוהים וכן מייצרי נקודות מחוץ לקשת, מה שבא לידי ביטוי במשחק אמש.

 

 

בקבוצה היו לא מעט שחקנים שהציגו יכולת טובה כששלטו לאורך כל שלבי המשחק ועלו ל-12 נקודות יתרון, שהתקזזו ברבע השלישי עד לשוויון בגלל טעויות התקפיות עם איבודי כדור רבים (19) ועבירות מיותרות.

 

לקראת הסיום כשהלחץ דיבר חזק, סימונה פיאניג'יאני החליט לשחק ללא הישראלים שלו, אבל היה לו את הטריו טרנס קינזי, קרטיס ג׳רלס 18 נקודות (שחזר לעצמו לאחר שני משחקי ליגה פושרים) וג׳רום דייסון (17 נקודות) שבמהלך אישי 17 שניות לסיום קבע את הניצחון.

 

אמארה סטודמאייר, שערך את הבכורה שלו במפעל וסיים את המשחק עם דאבל דאבל (10 נקודות ו-10 ריבאונדים) אמר: "זה היה משחק מצוין, מדובר בניצחון נהדר שלנו. הצגנו כדורסל טוב מול ולנסיה, זה ניצחון שהושג באופן קבוצתי עם הגנה טובה, כל זה תורגם לניצחון. ולנסיה קבוצה מאוד טובה ותחרותית ומציגה כדורסל נהדר. ועדיין, זה המשחק הראשון ומצפה לנו עונה ארוכה, יש לנו מטרות ואסור לתת לניצחון הזה להפסיק לשאוף להמשיך קדימה".

 

"ניצחון קבוצת"י. הפועל ירושלים ()
"ניצחון קבוצת"י. הפועל ירושלים

  

״משחק טוב מאוד עבורנו", אמר בסיום המאמן פיאניג'אני, "להוביל במשך 40 דקות מול אחת הקבוצות מהטופ במפעל זה סימן למשהו טוב מאוד. האווירה השתנתה ברבע האחרון, הקהל עודד אותם, הם העלו את רמת האגרסיביות, אך אני שמח שהשחקנים שלי הצליחו להישאר ביחד ומצאו את האנרגיה כדי לשמור על היתרון, אנחנו רק באוקטובר, אבל בשביל הקבוצה שלנו, שהיא קבוצה חדשה, זה ניצחון חשוב ומיוחד כדי לראות שאנחנו עובדים נכון. יותר חשוב מהניצחון אפילו זה שנשארנו יחד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים