שתף קטע נבחר

עליות בבורסה; מזור רובוטיקה קפצה ב-9%

ת"א 25 ות"א 100 עלו ב-0.5%. מחזור המסחר עמד על 1.2 מיליארד שקל. מזור עלתה לאחר דיווח על שיא בהזמנות. אל על עלתה ב-4% אחרי פרסום נתוני הטיסות ונתחי השוק לחודש ספטמבר

המסחר בתל אביב נחתם (ב') בעליות. מחזור המסחר עמד על 1.2 מיליארד שקל. הבורסה יוצאת היום לחופשת יום כיפור, והמסחר יחודש ביום חמישי.

 

מדדי המניות

מדד ת"א 25 עלה ב-0.46% ל-1,442.95 נקודות, מדד ת"א 100 עלה ב-0.53% ל-1,266.2 נקודות, מדד הבנקים עלה ב-1.59% ל-1,457 נקודות. 

 

ברקע מסחר

טלטלה נוספת בבורסת תל אביב. "כלכליסט" דיווח הבוקר שגל לנדאו יערי, מי ששימשה ממלאת מקום מנכ"ל, סיכמה עם יו"ר הבורסה אמנון נויבך על פרישה מהתפקיד ועזיבת הבורסה. חברי דירקטוריון הבורסה עודכנו אתמול במהלך, שהודעה רשמית לגביו צפויה לצאת בימים הקרובים.

 

מניות במרכז

אל על עלתה ב-4% אחרי פרסום נתוני הטיסות ונתחי השוק לחודש ספטמבר.

 

גולן טלקום הודיעה לסלקום כי עד להודעה חדשה היא תשלם לה על הסכם האירוח רק 10.6 מיליון שקל בחודש במקום 21 מיליון שקל. זאת, בהמשך לתביעה הכספית של סלקום מגולן. סלקום דחתה את הודעת גולן והודיעה כי תנקוט בצעדים משפטיים על מנת לגבות את הסכום המלא שסוכם בין החברות. עוד אמרו בסלקום כי במידה שלא יצליחו לגבות את החוב, תהיה לכך השפעה על שורת ה-EBITDA בדו"חות הרבעון השלישי.

 

מזור רובוטיקה קפצה ב-9%, לאחר דיווח על שיא בהזמנות. החברה עדכנה כי במהלך הרבעון השלישי קיבלה הזמנות ל-25 מערכות רנסאנס (שחלקן הקטן סופק במהלך הרבעון והיתר יסופק בהמשך), כולל הזמנות ל-3 מערכות החדשות שפיתחה החברה, שיושקו בסוף אוקטובר בכנס בארה"ב - ויסופקו עד סוף הרבעון הראשון של 2017.

 

חברת התוכנה סאפיינס (ספקית פתרונות תוכנה לתחום הביטוח והפיננסים) דיווחה כי חברת הביטוח הדנית LB Group בחרה בתוכנית עידית של ספאיינס לניהול הפוליסות שלה. החברה בעלת בסיס של כ-950 אלף פוליסות ומונה למעלה מ- 375 אלף עמיתים. שווי ההסכם נאמד במיליוני יורו ושוויו המדויק לא פורט בהודעת החברה.

 

כלל ביוטכנולוגיה דיווחה כי גמידה סל (מוחזקת על ידי כת"ב ב-18%) עדכנה אותה בדבר הודעת ה-FDA, שהעניק לתרופת הניקורד שלה סיווג "טיפול פורץ דרך". על פי הדיווח, הכרה בסיווג זה מקנה יתרונות שונים, לרבות: ליווי והדרכה צמודה מצד רשות התרופות האמריקאית ובכלל זה עירוב גורמים בכירים ב- FDA ,ואופציה שה- FDA יבצע הערכה שוטפת של בקשת אישור השיווק של התרופה בארה"ב.

 

ישראל 18 ובעל השליטה בה גרגורי גורטובוי, המחזיקים בשליטה (בשרשור) בויליפוד, הגיעו להסכמה עם טעמן על שליטה משותפת בויליפוד (באמצעות אחזקה משותפת בבעלת השליטה בויליפוד).


פורסם לראשונה 10/10/2016 10:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים