שתף קטע נבחר

אבי לוזון: "במבחן הכדורגל, אלישע לוי נכשל"

יו"ר ההתאחדות לשעבר לא אהב את ה-1:2 הלא משכנע של ישראל על ליכטנשטיין: "למעלה מ-20 שנה תמיד ניצחנו בחוץ את המדורגת חמישית ואת המדורגת שישית בבית. כך שאין פה שום בשורה". בנבחרת ישראל גיבו את זהבי: "למה כולם מסתכלים רק עליו?"

בנבחרת ישראל יצאו להגנתו של ערן זהבי, שתקף אתמול את התקשורת בסיום ה-1:2 הלא משכנע על ליכטנשטיין במוקדמות המונדיאל.

 

 

זהבי, כזכור, אמר, בין השאר, לאחר ששוב לא כבש: "כל העכברים יצאו מהחורים, בסין מפרגנים לי יותר". כעת הגיע הגיבוי גם מגורמים בנבחרת, שהגיבו: "למה כולם מסתכלים רק על זהבי? מה זה משנה אם הוא משחק בבלגיה או בסין. לנבחרת הוא מגיע עם מחויבות. אם הכדור שפגע בקורה היה נככס, היו מדברים עליו אחרת? זהבי הוא הקפטן ואנחנו סומכים עליו. גם המאמן אלישע לוי מאוד מרוצה ממנו".

 

צפו בתקציר המשחק (באדיבות ערוץ 1) 

 

מי שלא אהב את היכולת של הנבחרת מול ליכטנשטיין היה גם יו"ר ההתאחדות לשעבר, אבי לוזון. "במשפט אחד" במבחן התוצאה אלישע לוי עמד, במבחן הכדורגל הוא נכשל. פשוט מאוד. למעלה מ-20 שנה תמיד ניצחנו בחוץ את המדורגת חמישית ואת המדורגת שישית בבית. כך שאין פה שום בשורה. זה הכל".

 

מקבל גינוי. זהבי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מקבל גינוי. זהבי(צילום: עוז מועלם)

 

גם הקהל אמר את דברו. שריקות בוז מהיציעים נשמעו בסיום המשחק. "זה כואב בבית לספוג שריקות בוז. אבל זה חלק מהכדורגל. גם אם נשחק במשך 75 דקות טוב וברבע השעה האחרון לא, ישרקו לנו בוז". הודה אייל גולסה.

 

"צריכים להתרגל ולהתמודד עם זה", המשיך גולסה. "בסך הכל לקחנו 6 נקודות מ-6 אפשריות בשני המשחקים האחרונים וצריך להמשיך הלאה".

 

 

יש לך דקות בנבחרת יותר מאשר במכבי ת"א. אולי זה יתהפך בקרוב?

"אמשיך לעבוד קשה. אני מקווה לקבל יותר דקות במכבי. הרגשה אחרת כשאתה מייצג מדינה. אין יותר כיף מזה".

 

הבלם, רמי גרשון, סיכם: "במחצית הראשונה שיחקנו כדורגל טוב והגענו להרבה הזדמנויות. במחצית השנייה קיבלנו גול משום מקום וזה קצת הלחיץ אותנו, אבל הכי חשוב שלקחנו את הנקודות".

 

לא אהב את שריקות הבוז. גולסה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
לא אהב את שריקות הבוז. גולסה(צילום: ראובן שוורץ)

 

לקראת אלבניה, הנבחרת תקיים בארץ מחנה של ארבעה ימים ותמריא לטיראנה ל-24 שעות בלבד. בהתאחדות לכדורגל ציינו: "הפערים בין הנבחרות הצטמצמו. איטליה הגדולה בקושי ניצחה במקדוניה

 בתוספת הזמן. אחרי שלושה משחקים אנחנו עם שש נקודות מתוך תשע. אם ננצח גם באלבניה, מה יאמרו? שהם גם נבחרת קטנה?".

 

איתן טיבי, שריצה עונש הרחקה, יחזור לסגל מול אלבניה . גם הבלם טל בן חיים עשוי לשוב לסגל. הליגה הסינית מסתיימת לפני המשחק של ישראל באלבניה. ייתכן שבנבחרת ידאגו לזהבי לתוכנית אימונים מיוחדת או לחילופין הוא יצטרף לאחד המועדונים בארץ למספר ימי הכנה.

 

אגב, בהתאחדות לכדורגל התאכזבו מכמות הקהל שהגיע לטדי (9,000 צופים) וסבורים שהפיגוע גרם לכך שאוהדים רבים נשאר בבית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלישע לוי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים