יום רביעי, 15.05.2024 שעה 22:52

סאות'גייט הגן על רוני: הביקורת עליו לא הוגנת

מאמן אנגליה גיבה את הקפטן לאחר ה-0:2 על מלטה: "החובה עליו עצומה, הוא גורם לגאווה". בואטנג אחרי ה-0:3 של גרמניה על צ'כיה: "יכולנו להבקיע עוד"

|
גארת´ סאות´גייט. ניצחון במשחק הבכורה (רויטרס)
גארת´ סאות´גייט. ניצחון במשחק הבכורה (רויטרס)

נבחרת אנגליה לא הרשימה, אך עשתה את העבודה כשניצחה הערב (שבת) את מלטה, זאת במסגרת המחזור השני בבית 6 במוקדמות מונדיאל 2018. כאמור נבחרת שלושת האריות הגיעה לאחר פרשיית סם אלרדייס ופיטוריו, כאשר גארת' סאות'גייט, שמונה כמאמן זמני, רשם "וי" במשחק הבכורה שלו על הקווים הלאומיים. אנגליה התקשתה מול האורחת ורק אודות לשערים של דניאל סטארידג' (29) ודלה אלי (38) נמנעה ממבוכה.

מי שספג את רוב הביקורות היה וויין רוני. הקפטן של אנגליה קיבל את הקרדיט ב-11 מהמאמן ואחרי משחק חלש שלו קולות רבים קראו להדיח אותו מהסגל. "מתי יבינו שהמיקום הטוב ביותר עבור רוני הוא מחוץ לסגל", נכתב ברשתות החברתיות. עוד נכתב כי: "הקדנציה של סאות'גייט לא תתחיל באופן רשמי עד שרוני לא יודח מהנבחרת". ב"מירור" כתבו: "הוא איבד כדורים ולא הצליח למסור. היה לו מזל שהוא נשאר על המגרש. הוא פשוט לא יכול לעשות את הדברים במרכז השדה שג'ורדן הנדרסון עושה כל כך בקלות".

בסיום המשחק סאות'גייט הגן על הקפטן ואמר: "הציפייה ממנו גדולה והביקורת עליו לעיתים לא הוגנת. הוא משמש כקפטן נהדר וגורם גאווה לכל מי שאוהב את אנגליה".

וויין רוני. קיבל גיבוי מהמאמן (רויטרס)
וויין רוני. קיבל גיבוי מהמאמן (רויטרס)
 

"היו לנו הזדמנויות נוספות כדי להגדיל את היתרון", אמר בסיום קשר הנבחרת ג'ורדן הנדרסון, "זו האכזבה שיש לנו מהמשחק, היינו קצת חסרי אחריות לקראת הדקות האחרונות של המשחק. זו הרגשה טובה להשיג שלוש נקודות". הנדרסון גם נשאל על היכולת של דלה אלי בסיום ואמר: "התפקיד מאחורי החלוץ מושלם עבורו, הוא קיבל את הכדור באזורים המסוכנים והיה פשוט נהדר".

אלי עצמו הוסיף: "אני אוהב להיכנס לרחבה ולהגיע למצבים ליד השער. יכול להיות שהייתי צריך להיות יותר מרוכז הפעם מול השער". על מאמנו הזמני אמר: "הוא מנג'ר מצוין, עבדתי איתו בעבר והוא מכיר אותי ואת היכולות שלי.

דלה אלי. מרוצה ממאמנו החדש (רויטרס)
דלה אלי. מרוצה ממאמנו החדש (רויטרס)
 

חרף הניצחון, שמו של רוברטו מאנצ'יני לא יורד מהכותרות, אשר קושרות אותו כמאמן הבא של הנבחרת. המאמן האיטלקי, שכזכור פוטר מאינטר בתחילת העונה, קיבל הזמנה מההתאחדות האנגלית ונכח באצטדיון וומבלי, מה שהעלה את חרושת השמועות לגבי הפיכתו ליורש הקבוע של התפקיד.

 
 

מולר: "לפעמים אתה במקום הנכון בזמן הנכון ולפעמים לא"
נבחרת גרמניה המשיכה בפתיחה הנהדרת שלה לקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 עם 0:3 קליל הערב (שבת) מול נבחרת צ'כיה במסגרת המחזור השני בבית 3. המאנשאפט שמרו על מאזן מושלם לאחר הניצחון על נורבגיה במחזור הפתיחה, בזכות צמד טיפוס של תומאס מולר, שהעלה את מאזנו לארבעה שערים מפתיחת הקמפיין, ושער של טוני קרוס בתווך.

בתום ההתמודדות, תומאס מולר, אשר עלה לראשות טבלת כובשי השערים בקמפיין בצוותא עם רוברט לבנדובסקי, אמר: "הקרדיט על הניצחון מגיע לאוהדים. האווירה הייתה נהדרת והם הפכו את המשחק למהנה יותר. לפעמים אתה נמצא במקום הנכון ובזמן הנכון וכובש שערים ולפעמים לא. אנחנו משחקים מול שחקני הגנה ושוער אחרי הכל".

מולר ואוזיל חוגגים
מולר ואוזיל חוגגים
 

גם בלם גרמניה ג'רום בואטנג, התייחס בקצרה ליכולת ההתקפית שהציגה נבחרתו: "יכולנו אולי להבקיע אפילו יותר שערים מול הצ'כים, אבל בסך הכל זו הייתה הופעה יוצאת מן הכלל שלנו".

 
 

אסור לפספס
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */