שתף קטע נבחר

מאמן ניגריה: "אוגו לא טוב יותר מאיגיבור"

גרנוט רוהר סיפר מדוע העדיף שלא לזמן את כוכב הפועל ב"ש וכן להכליל בסגל את שחקנה של מכבי ת"א: "ראיתי סרטונים של שניהם, איגיבור טוב יותר". גאנה איכזבה עם 0:0 מול אוגנדה. גרנט: "שלטנו והגענו למצבים"

הוסיף שמן למדורה. ג'ון אוגו ידוע כאדם שלא מפחד להגיד את מה שהוא חושב, ונוטה לא פעם לבטא זאת בפוסטים שונים ולפעמים גם משונים ברשתות החברתיות. מעניין מה יהיה לו להגיד על ההתבטאות המפתיעה של מאמן נבחרת ניגריה, גרנוט רוהר.

 

כשהמאמן נשאל בתקשורת הניגרית מדוע העדיף את נוסא איגיבור על פניו של כוכב הפועל ב"ש, אמר רוהר: "אני יודע שיש לנו שחקנים בישראל, אחד מהם הוא אוגו שהוא לא יותר טוב מאיגיבור שנמצא איתנו בסגל".

 

אוגו. כולם מחכים לתגובתו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אוגו. כולם מחכים לתגובתו(צילום: עוז מועלם)

 

רוהר הוסיף: "עקבתי וראיתי סרטונים של שניהם. אפשר לדבר על אלפי שחקנים ניגרים ברחבי העולם אבל אלה שפה הם הטובים ביותר". נבחרת ניגריה תחל מחר (א') את דרכה במוקדמות המונדיאל כשתפגוש את זמביה בחוץ.

 

גאנה חורקת

לא כך ציפה אברהם גרנט לפתוח את את הסיבוב האחרון של מוקדמות מונדיאל 2018 באפריקה עם גאנה, כשאמש (ו') השחקנים שלו סיימו ב-0:0 ביתי מאכזב מול אוגנדה.

 

שתי הקבוצות לא הציגו יכולת גבוהה, גם בגלל החום הגדול ששרר והאירוע "המרכזי" של החצי הראשון היה כנראה הפסקת המים לאחר חצי שעה. במחצית השנייה זה כבר נראה הרבה יותר טוב מכיוונם של הכוכבים השחורים, אך הם התקשו למצוא את המסגרת.

 

תוצאה מאכזבת בפתיחת הקמפיין (צילום: חשבון הטוויטר של גאנה) (צילום: חשבון הטוויטר של גאנה)
תוצאה מאכזבת בפתיחת הקמפיין(צילום: חשבון הטוויטר של גאנה)

 

גרנט ביצע חילופים התקפיים וניסה למצוא את שער הניצחון, אך החמצות של אסמואה ג'יאן ואגימנג באדו השאירו את התוצאה מאופסת ואת המארחת מאוכזבת. במחזור הבא בנובמבר הכוכבים השחורים יוצאים למשחק חוץ קשה במצרים.

 

גרנט אמר אחרי המשחק: "אני לא מרוצה מהתוצאה, אבל שלטנו במשחק והגענו להרבה מצבים. יש עוד חמישה משחקים ויש זמן להשיג את הנקודות שאיבדנו היום. יש לנו בית קשה ולא יהיו לנו משחקים קלים. הם לקחו לנו נקודה אז נצטרך לנסוע אליהם ולנצח אותם בחוץ. זה הכדורגל".


פורסם לראשונה 07/10/2016 20:38

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אברהם גרנט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים