Skip to content

כמה צפוי, כמה מטופש

נניח לרגע שישראל היתה מצליחה להתגבר על הקיבעון המטופש שלה והיתה מאפשרת לנשים לעלות לחוף. הרי לא היתה לעיתונות שום כותרת רלוונטית, לחמאס לא היה כלום ביד אפילו לא יחסי ציבור. וישראל לא היתה מסתבכת בפעם המי יודע כמה עם דעת הקהל בעולם.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רקטת קאסם נפלה היום בסביבות העיירה שדרות, צה"ל מפציץ נכון לרגעים אלו באופן מסיבי את העיר עזה. אל מול חופי עזה מתקרבת סירונת עם 13 פעילות שלום (כמובן שהן תוגדרנה כפרו פלשתיניות על ידי ישראל כי ישראלים אינם מעוניינים בשלום, כך שאין דבר כזה פעיל שלום). חייל הים מכתר אותן ומאיים להשתלט על הסירה. ברור שאין על הסירה נשק וברור שהבנות אינן חמושות אבל הרי התסריט חייב לחזור על עצמו. מדינת ישראל עקבית, מטופשת  וצפויה כל כך.

אז בואו מעבור על התרחישים הרי כבר ראינו אותם פעם אחר פעם.

רקטת קסם נורתה על ידי איזה ארגון סלפי קיקיוני בעזה, לך תדע אם הארגון לא מונה… אדם בודד. לא החמאס ירה את הרקטה לא הג'יהאד האיסלמי,
תגובת צה"ל איננה מאחרת לבוא, בום טראח יורים בכל הכלים, אולי כדי לפצות על הבושה הנובעת מאי תפקודה של כיפת הברזל.  אההה כיפת הברזל, הרי היא הוצבה שם כדי לגונן מפני רקטות מסתבר שהיא איננה מסוגלת לטפל ברקטות אקראיות. אם כך הרי שמדובר בהתפרצות זעם מטורפת של ראשי מערכת הבטחון. לחמאס הרי אין אינטרס בהחרפת הסכסוך אבל מה לעשות מדי פעם חומק להם איזה סלפי אחד או שניים בדיוק כמו הסלפים היהודים ביהודה ושומרון שמדי פעם שורפים משפחה בחיים.
התסריט איננו ארוך, ככל שיתגברו ההפצצות כך גם החמאס לא יוכל להמשיך לשתוק ו… מלחמה נוספת מבצבצת לה מעבר לפינה. מלחמה, הרוגים, שכול  וחרא של יחסי ציבור למדינה שבמילא מוקעת ומבודדת כמו ישראל.

סוף תסריט… המשך בקרוב…

גם המשט הוא תסריט בו יוצאת מדינה שלמה מטופשת רק בגלל עקרון אידיוטי. ואולי, אם להתייחס לטוקבקים בעיתונות המיינסטרימית, פופוליזם (תטביעו אותן, תהרגו אותן… וכן הלאה).
13 נשים לא חמושות, שברור שספינתן איננה מובילה דבר וחצי דבר שיסייע לחמאס, אבל מדינת ישראל מתעקשת להפעיל את חיל הים לפרק את מה שהם קוראים ה"משט".
גם כאן המשך התסריט ידוע, חיל הים ישתלט על הספינה ויוביל אותה אחר כבוד לאשדוד שם תחכה לנשים כל העיתונות העולמית, מהר מאוד יגרשו אותן וגם במדינות המוצא שלהן תחכה להן העיתונות העולמית שמתקשה להבין, ובצדק, את הטמטום.

תומכות טרור? פעילות השלום! - צילום: יהודית אילני

נניח לרגע שישראל היתה מצליחה להתגבר על הקיבעון המטופש שלה והיתה מאפשרת לנשים לעלות לחוף. הרי לא היתה לעיתונות שום כותרת רלוונטית, לחמאס לא היה כלום ביד אפילו לא יחסי ציבור. וישראל לא היתה מסתבכת בפעם המי יודע כמה עם דעת הקהל בעולם.

אבל, איך אומרים?, יהודים עם קשה עורף, צריך היה להוסיף רפי שכל.

 

2 Comments

  1. גורן
    13 באוקטובר 2016 @ 1:36

    עמית את רושם דעת הקהל בעולם האמן לי שלעולם לא אכפת כמו שלא אכפת לו מרצח עם שמבוצע בסוריה העיתונאות העולמית ממש אבל ממש לא סיקרה את המשט ואם כן את מי זה עניין הפעם הינה המשט נעצר והים נשאר אותו ים עוד תעלול "שארגוני זכיות האדם" ניסו ולא הצליחו את המשטים האלה היו צרכים ארגוני זכיות האדם להשיט לעבר סוריה שם באמת יש מחסור באוכל ובתרופות רק מה אותם ארגוני לא מטורפים עד כדאי כך לדאוג לזכיות אדם

  2. גידי
    6 באוקטובר 2016 @ 20:51

    עמית חשבתי ואתה צודק ישראל באמת מקובעת .לו היו לוקחים את הספינה ומעבירים אותה עם "פעילות השלום " לנמל בסוריה כל העולם והעיתונות העולמית היו מבינים איזה דאגה לגורל הילדים , נשים, וזקנים בסוריה יש להם . כולם היו מריעים להם על הסיכון שלקחו כדי לקדם שלום …

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן