גיא גאור (צילום: מתוך קטלוג פמינה 2010, עידו לביא (ארכיון))
גיא גאור. פנוי להצעות | צילום: מתוך קטלוג פמינה 2010, עידו לביא (ארכיון)

מי שמעוניינת להיצמד לגיא גאור בחודשים הקרובים, מוזמנת לנסות את מזלה דרך אתר ההיכרויות JDate. בימים האחרונים החלו הליהוקים ל"הרווק", תוכנית הריאליטי החדשה של ערוץ 10, ובהפקת התכנית החליטו לפנות לאתר ההכרויות בכדי למצוא בחורות מתאימות לפורמט הטלוויזיוני.

 הטייפ קאסט המבוקש: בחורות רווקות בגילאים 20 עד 35, זה מה שאנחנו יודעים כרגע. בימים האחרונים עלה באתר קמפיין מיוחד לגיוס מתמודדות, כאשר כל חברה הרשומה באתר קיבלה אופציה לפנות ישירות לכרטיסו של גיא גיאור ולהציע לו את עצמה. בשפת הג'יי דייט קוראים לזה "לשלוח קריצה".

"הרווק" צפויה לעלות בערוץ 10 בחורף הקרוב, מיד אחרי סיום העונה השלישית של "הישרדות". הפורמט קנוי מרשת ABC האמריקאית שבה שודרו עד עתה 13 עונות של הריאליטי, כאשר העונה ה-14 תעלה בתחילת 2010. אגב, לרשת האמריקאית יש את "הרווקה", שבמסגרתו שודרו כבר חמש עונות מצליחות. שמירית וקנין תתחיל להתכונן? 

עוד ב-mako בידור: טום קרוז וקייטי הולמס עושים ג'וגינג; יונית לוי ועידו רוזנבלום נפגשו לקפה עם שפרה ומולי; אנה ארונוב ומייקל לואיס ירקדו ביחד ב"רוקדים עם כוכבים"; מה מנסה הדס הורנבלס מ"הישרדות" להסתיר ואיפה טוראית אסתי גינזבורג בחגים.