יום רביעי, 29.05.2024 שעה 01:35

הספורט הישראלי מברך: שנת הצלחות והגינות

לכבוד ראש השנה, שאלנו את אנשי הספורט המובילים בישראל מה הם מאחלים למדינה, לספורט הישראלי וכמובן גם לעצמם ולכם. מאורי ששון ועד מיץ' גולדהאר

|
שנה טובה מאנשי הספורט
שנה טובה מאנשי הספורט

שנת תשע"ו הייתה שנה עמוסה ומרתקת עבור הספורט הישראלי. שנה של דרמות, מהפכים, אלופים ואלופות חדשים, מדליסטים טריים, הצלחות מרגשות וגם אכזבות.

כעת, עם תחילתה של השנה החדשה ולכבוד החג, ONE אסף עבורכם ברכות לראש השנה מאנשי הספורט והספורטאים המובילים בישראל. מה הם מאחלים למדינה, לספורט הישראלי ולעצמם? התשובות המלאות בהמשך.

מדליסט הארד מהמשחקים האולימפיים בריו, הג'ודאי אורי ששון, בירך: "לכל קוראי ONE היקרים, מאחל לכם שנה טובה ושמחה, שנה של מודעות וזיכרון במהות, שנה של אהבות חדשות וחוויות מרגשות".

אורי ששון. &qout;שנה של אהבות חדשות&qout; (איציק בלניצקי)
אורי ששון. "שנה של אהבות חדשות" (איציק בלניצקי)
 

הבעלים של מכבי תל אביב בכדורגל, מיץ' גולדהאר: "אני מאחל לכולם שנה טובה, של פריחה ושגשוג והצלחה רבה בכל התחומים".

הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת: "שנה טובה ומתוקה לכל אזרחי ישראל. שנה מלאה בהגשמת משאלות ובבריאות טובה ואיתנה. שנה בה נדע למצוא את המשותף ואת המאחד ושנדע ימים של שמחה וטוב”.

אלונה ברקת (מרטין גוטדאמק)
אלונה ברקת (מרטין גוטדאמק)
 

מנכ"ל מנהלת הליגות בכדורגל, אורן חסון: "אני מאחל למשפחת הכדורגל הישראלי הנאה מפעילות הכדורגל בישראל. שתהיה לכולנו שנת כדורגל תחרותית, ספורטיבית, הוגנת, מלאת הישגים על כר הדשא ומחוצה לו, גם בזירה הבינלאומית בה משתתפות נבחרת ישראל, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. במועד חגיגי זה נציין כי הקמת מנהלת מקצועית שמלווה את הליגות הבכירות בישראל נותנת תוצאות מעודדות לענף כאשר בעונה החולפת עלה מספר האוהדים המגיעים למגרשים בכ-8% וזאת כתוצאה משיפור ניכר במתקני הקבוצות, תהליך שנמשך כבר כמה שנים, תוך כדי פעילות שלנו שיצרה אווירה טובה יותר לאוהדים והעצמת החוויה באצטדיונים".

אורן חסון (רדאד ג´בארה)
אורן חסון (רדאד ג´בארה)
 

"גם צופי הטלוויזיה הראו כי הם מעריכים את מאמצינו לשפר את הענף והרייטינג של המשחק המרכזי בעונה החולפת על ב-4.5% לעומת שנה קודמת. בעונה זו, כתוצאה ממהלך שיווק דרמטי של זכויות השידור, ייהנו אוהדי הכדורגל משידור חי של כל משחקי ליגת העל ברמה הגבוהה ביותר המקובלת בעולם וגם רוב משחקי הליגה הלאומית ישודרו בשידור חי. שידורים אלה ילוו בהצגת נתונים גרפיים וכל המידע הרלוונטי, תוך יצירת סטנדרט אליו אנו רגילים בצפייה בשידורי משחקים מהעולם הגדול. מהמהלך הזה, שמעצים את חוויית הצפייה, נהנות גם כל הקבוצות שתקציבן יגדל השנה כתוצאה מהגדלה משמעותית של התמלוגים אותם ישלמו זכייני השידור. שנה טובה".

מדליסטית הארד מהמשחקים הפראלימפיים מריו, השחיינית ענבל פיזרו: "לכל חובבי הספורט וגולשי ONE, אני מאחלת לכם שנה של הגשמה אישית, של הצלחות ושל משפחה, כל מה שאני מאחלת גם לעצמי. שנה טובה".

ענבל פיזרו. &qout;שנה של הגשמה אישית&qout; (קרן אייזקסון)
ענבל פיזרו. "שנה של הגשמה אישית" (קרן אייזקסון)
 

מדליסטית הארד מריו, הג'ודאית ירדן ג'רבי: "אני מאחלת שנה טובה ומתוקה לכולם, שהשנה הזו תהיה מוצלחת יותר מקודמתה ושיהיו המון רגעים של שמחה ואושר. מגיע לנו. חג שמח".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני: "איחולי שנה טובה וחג שמח לכל מי שאוהבים ואוהבות את משחק הכדורגל ולכל בית ישראל. כולי תקווה שבשנה הבאה עלינו לטובה נדע לשמור את המשחק נקי מאלימות ומגזענות, נהנה מכל מה שיש לכדורגל להציע לנו ונכבד אחד את האחר. יחד, נוכל לעשות זאת".

עופר עיני (עמרי שטיין)
עופר עיני (עמרי שטיין)
 

מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג: "אני רוצה לאחל בראש וראשונה בריאות ואושר, וכמובן שנה של הצלחות, שבירת שיאים חדשים, הגשמת חלומות ולהתמיד ולהקפיד על הערכים האולימפיים - מצוינות, כבוד וידידות!".

יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל שמואל פרנקל: "הכדורסל הישראלי הולך לקראת אחת השנים הגדולות בתולדותיו. ליגת ווינר סל, שהפכה לאחת התחרותיות והמעניינות ביותר באירופה עם ארבע אלופות שונות בארבע השנים האחרונות, נראית חזקה מתמיד, עם סגלים נוצצים שלא נראו בארץ כבר שנים רבות וכוכבים מהטופ העולמי".

"ממוצע הקהל במגרשים ונתוני הצפייה בטלוויזיה נמצאים בעלייה מתמדת, ונכון לעכשיו, זמן קצר לפני פתיחת העונה, נראה שהשיאים ימשיכו להישבר עם קרוב ל-25 אלף בעלי מנויים, מנהריה בצפון ועד אילת בדרום. אני מאחל שנה טובה ומהנה לאוהדי הכדורסל הישראלי, שממשיכים לתת אמון בליגה וממלאים את האולמות החדשים ברחבי הארץ".

שמואל פרנקל. מאחל שנה טובה (יניב גונן)
שמואל פרנקל. מאחל שנה טובה (יניב גונן)
 


"אני מאחל הצלחה ושנה נהדרת ליושבי הראש ובעלי התפקידים בקבוצות, שמשקיעים מזמנם ומרצם מכל הלב להצלחת המועדונים. בזכותם, בזכות השחקנים הנפלאים ובזכות אנשי המקצוע המצוינים, אין לי ספק שנראה כדורסל מרתק ואיכותי עם דרמות גדולות כמו בשנים עברו".

"בסוף השנה תארח ישראל לראשונה את אחד מבתי אליפות אירופה בכדורסל ואני רוצה לאחל לאיגוד הכדורסל וכל העוסקים במלאכה הצלחה רבה. אני בטוח שנבחרת ישראל תמשיך להצליח ותגרום לנו להתרגש כמו ביורובאסקט הקודם. שנת כדורסל טובה ומהנה לכל עם ישראל".

מדליסטית הארד מריו, החותרת מורן סמואל: "לשנה החדשה - בשם האהבה. נכון שאהבה היא לא מוחשית כמו אימון טכניקה, כמו עבודה אירובית או כמו פיתוח כח, אבל תכניסו ממנה לכל דבר שאתם עושים - הוא בטוח יצא טוב יותר. תמיד מלמדים אותנו הספורטאים והספורטאיות לנטרל רגשות במגרשי הספורט ואני זוכרת שכשחקנית כדורסל צעירה הייתי צריכה להתאמן גם על זה והפכתי מאוד מיומנת עם השנים - אין ספק שזה עזר לי להתמקד במטרה".

ירדן ג´רבי ומורן סמואל (משה חרמון)
ירדן ג´רבי ומורן סמואל (משה חרמון)
 

"אהבה, לעומת זאת, היא הרבה פעמים סימן דרך שאנחנו עושים את הדבר הנכון ונמצאים במקום הנכון (לא משנה באיזה תחום בחיים). אז לשנה החדשה אני מאחלת לכם, גולשי ONE, לעשות את הדברים שאתם אוהבים, להיזכר באנשים שהם אוהבים ולהזכיר להם את זה ולהכניס עוד אהבה לחיים שלהם בתחומים חדשים. שנה טובה ומוצלחת לספורטאים הישראלים ולכל עם ישראל, שנה בריאה ושקטה ובעיקר שנה של אהבה!".

נשיא המדינה רובי ריבלין: "למדנו השנה הרבה על הכוחות החיוביים של אזרחי ישראל, את, אתה, אתם, המרכיבים את החברה הישראלית ותורמים יותר מכל אחד אחר לבניין ישראל. ברוח ההתנדבות, ביצירתיות, ברעות, באהבת האדם והארץ. בזכותכם חווינו צמיחה ופריחה במדע, ברפואה, בחינוך, בתרבות ובספורט. בעזרתכם מדינת ישראל ממשיכה להוביל בפיתוח ובהמצאה ונותנת לנו, לצד התקווה הישראלית, הרבה 'גאווה ישראלית' והכל שלכם ובזכותכם. אזרחי ישראל, בעוד זמן קצר נעשה את צעדינו הראשונים בשנה החדשה. אלה יהיו מן הסתם צעדים מהוססים, כתינוק העושה צעדים ראשונים בעולם, מבקש לדעת מה מצפה לו".

נשיא המדינה ראובן ריבלין (מערכת ONE)
נשיא המדינה ראובן ריבלין
 

"בפרוס השנה העברית החדשה, שנת תשע"ז, אני רוצה לברך כל אחת ואחד מכם מעומק לבי בשנה טובה. שנה של הדברות ושל שיח, של תקווה והגשמה, לאזרחי ישראל, לעם ישראל, ליהדות העולם ולעולם כולו. אני נושא תפילה שהשנה הבאה עלינו לטובה תהיה שנה שקטה, שנה של סבלנות ושל סובלנות, שנה שבה נציב אתגרים חדשים ונוכל להם".

הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב: “שנה טובה ומתוקה לכל עם ישראל. שנה של בריאות, שנה של שגשוג, הצלחה לכולם ובוודאי לבית"ר ירושלים. שחיילי צה"ל ישובו לבית הוריהם בשלום". 

אלי טביב (נעם מורנו)
אלי טביב (נעם מורנו)
 

הבעלים של הפועל תל אביב בכדורגל, אמיר כבירי: “אני מאחל לכל עם ישראל שנה טובה אדומה ומתוקה. שנדע לחיות ביחד ונזכה להרבה ימים של שמחה”.

אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת הגברים בג'ודו והספורטאי הישראלי היחיד אי פעם שהצליח להשיג מדליה אולימפית גם כספורטאי וגם כמאמן: "כמו בכל פעם כשמגיעים לפסגה חדשה אני מלא גאווה וסיפוק מההישגים שהגענו אליהם בשנה החולפת, בתקווה לעוד הישגים שכאלה גם בעתיד. שתהיה לכולם שנה טובה ומוצלחת".

אורן סמדג´ה. &qout;בתקווה לעוד הישגים בעתיד&qout; (משה חרמון)
אורן סמדג´ה. "בתקווה לעוד הישגים בעתיד" (משה חרמון)
 

מבעלי מכבי תל אביב בכדורסל, דייויד פדרמן: "מאחל לכל אוהדי הכדורסל שנה מעניינת וכדורסל מעולה בארץ באירופה, בעיקר הוגן וספורטיבי ללא שיקולים זרים לכדורסל".

נשיא מכבי חיפה בכדורגל, יעקב שחר: "בשנה האחרונה קיבלנו את אות הנשיא על פעילותינו למען החברה, וזה נותן לנו מרץ להמשיך. הבאנו במשך השנים תרבות אחרת לכדורגל הישראלי, וזו גאווה גדולה. שיהיה לכולנו טוב ושנמשיך ליהנות ממה שאנחנו עושים. שנה טובה".

יעקב שחר. &qout;שנמשיך ליהנות ממה שאנחנו עושים&qout; (עמית מצפה)
יעקב שחר. "שנמשיך ליהנות ממה שאנחנו עושים" (עמית מצפה)
 

הבעלים של הפועל כפר סבא בכדורגל, סתיו שחם: "שתהיה שנה טובה לאנשי עולם הכדורגל והספורט בישראל ולכל בית ישראל. שנגיע יחדיו בשנה החדשה להצלחות בזירה האירופית הן בנבחרת והן בקבוצות המייצגות של ליגת העל".

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת" - ארגון הגג של ענפי הספורט הלא אולימפיים: "בפרוס ראש השנה, אנו מאחלים לכל העוסקים בספורט שתהא זו שנה של הישגים וניצחונות וזאת לצד קידום הערכים אותם מייצג הספורט : הגינות, יושרה וסובלנות, הכבוד לזולת וטוהר מידות ובכלל - אנו מאחלים שהספורט יהיה פשוט כיף. ולכל אזרחי ישראל - מאחלת התאחדות "אילת" שנה של הגשמה עצמית, בריאות ביטחון ושלום. חג שמח".

יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "לפני כחודש וחצי חזרה משלחת ישראל מהמשחקים האולימפיים בריו עם שתי מדליות ארד של הג'ודאים ירדן ג'רבי ואורי ששון, והופעה בחמישה גמרים. הייתה זו משלחת אולימפית ישראלית איכותית, שייצגה את כולנו בכבוד רב. ריו מאחורינו, אנחנו כבר עם הפנים לעתיד, לטוקיו 2020. ברצוני לאחל לספורט בישראל, לספורטאים, למאמנים ולצוותים המקצועיים, שנה של הצלחות והישגים בזירה המקומית ובזירה הבינלאומית. תהא זו שנת שינוי בהפניית משאבים ותקציבים לקידום הספורט ההישגי בישראל".

יגאל כרמי. &qout;שנה של הצלחות והישגים&qout; (אחמד מוררה)
יגאל כרמי. "שנה של הצלחות והישגים" (אחמד מוררה)
 

הבעלים של הפועל רעננה, אשר אלון: "שנה טובה מתוקה ובריאה. שנת כדורגל של סובלנות ספורטיביות והצלחה לכדורגל הישראלי".

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי: "לכל אוהדי הספורט בכלל והכדורסל בפרט, אני מאחל שנה טובה, שנה של הישגים, ניצחונות ושנה של ספורטיביות. אנו בפתח שנה מאתגרת במיוחד בסופה יתקיים בארץ אחד הבתים של יורובאסקט 2017. איגוד הכדורסל נערך לאתגר הגדול והמורכב הזה ואני מזמין את כל אוהדי הספורט בארץ לבוא ולהיות חלק מהחוויה הנהדרת הצפוייה לכולנו. שנה טובה".

עמירם הלוי. &qout;שנה של ספורטיביות&qout; (רדאד ג´בארה)
עמירם הלוי. "שנה של ספורטיביות" (רדאד ג´בארה)
 

נשיא מכבי פ"ת בכדורגל, שינו זוארץ: "שנה טובה ומתוקה לחובבי הספורט בפרט ולעם ישראל בכלל. בפתיחתה של השנה החדשה, איחולים מכל הלב לאוהדי הספורט בישראל, בריאות ושלום אמת. שתהיה שנה של הצלחות והישגים ספורטיביים, רעות וערבות הדדית בין האחד לשני, שנה נטולת גזענות מכל סוג, שנה של ספורט הוגן ומהנה. חשוב שנשמור על הספורט ונקדם אותו. הספורט הזה הוא שלנו ולמעננו - בואו נהנה ממנו וכמה שיותר. חג שמח".

הבעלים של בני יהודה בכדורגל, ברק אברמוב: "שתהיה שנה של התחדשות וצמיחה, שנה של שגשוג ועשייה שבה החלומות יהפכו למציאות נפלאה. שנה מלאה בחיוכים ושמחה עם הרבה רגעים קסומים בכדורגל, בספורט ובכלל. שתהיה פשוט שנה טובה ומתוקה".

ברק אברמוב (משה חרמון)
ברק אברמוב (משה חרמון)
 

הבעלים של הפועל חיפה בכדורגל, יואב כץ: "לקראת השנה החדשה אני מקווה שבארה"ב ייבחר נשיא שיעזור למדינת ישראל ואני מאחל שנה טובה לאוהדי הכדורגל בכלל ולאוהדי הפועל בפרט ושאת העונה הזאת נסיים בפלייאוף העליון".

הבעלים של עירוני קריית שמונה, איזי שירצקי: "אני מאחל שזו תהיה שנת הגינות ללא אלימות וספורט כי זאת הנאה ובואו נהנה שנדע שמי שלא יודע להפסיד בכבוד לא מגיע לו לנצח".

איזי שירצקי. &qout;שנת הגינות&qout; (ניסן עייש)
איזי שירצקי. "שנת הגינות" (ניסן עייש)
 

הקלע, זוכה מדליית הארד בריו, דורון שזירי: "אני מאחל לגולשי אתר ONE ולכל עם ישראל שנה טובה, הרבה אושר ושקט בחיים!".

השתתפו בהכנת הכתבה: דניאל סיילן, ליאור לייבוביץ', אמיתי דואק, תום נחום, גל ברקן, רז אמיר, ארז נעמן, אסי ממן, יגאל ברמן, שלום אלבז, נדב צרפתי, דורון בן דור, רותם רוזנסקי וגיא בן זיו.

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */