שתף קטע נבחר

מלכת התיקו: רק 1:1 לריאל מדריד עם אייבר

הבלאנקוס שוב לא הצליחו לנצח ונמצאים ברצף של ארבע תוצאות תיקו בכל המסגרות. פראן ריקו (6) הדהים את הסנטיאגו ברנבאו, גארת' בייל (17) השווה. צפו בתקציר

 

עד לפני שבועיים זינדין זידאן וריאל מדריד היו ברצף מדהים של 16 ניצחונות ליגה והשוו את השיא המדהים שקבעה ברצלונה בעונת 2010/11. מאז, משהו במכונה של הצרפתי קצת חורק ואחרי הערב (א'), הבלאנקוס כבר עם ארבע תוצאות תיקו רצופות בכל המסגרות לאחר 1:1 ביתי מאכזב עם אייבר הצנועה.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

הפתיחה הייתה כולה של האורחת. כבר בדקה השישית פראן ריקו התמקם מצוין במרכז הרחבה ונגח פנימה את שער היתרון המפתיע. 11 דקות בלבד לקח לריאל מדריד לחזור לעניינים, כשכריסטיאנו רונאלדו הקפיץ כדור למרכז וגארת' בייל השווה עם הראש.

 

כך נראה משבר? מוראטה עצבני, רונאלדו מאוכזב (צילום: EPA) (צילום: EPA)
כך נראה משבר? מוראטה עצבני, רונאלדו מאוכזב(צילום: EPA)

 

ריאל בהלם. פראן ריקו חוגג (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ריאל בהלם. פראן ריקו חוגג(צילום: AFP)

 

בניגוד לבייל ורונאלדו שניסו, קארים בנזמה נראה כמו הצל של עצמו, נגע בכל המחצית הראשונה רק 6 פעמים בכדור והוחלף על ידי אלברו מוראטה. החלוץ הספרדי אמנם כבש, אבל השער שלו נפסל לאחר טענה מוצדקת לנבדל. בשל איבוד הנקודות, ריאל איבדה גם את הפסגה ליריבה העירונית, אתלטיקו מדריד, שניצחה מוקדם יותר היום.

 

מהלך המשחק

דקה 4': ריאל פותחת בטירוף את המשחק וכמעט כובשת. גארת' בייל משחרר בעיטה חזקה שפוגעת בצד הלא נכון של הרשת.

 

6': שער! אייבר עולה ל-0:1: תאמינו או לא, אבל אייבר הקטנה משתיקה את הברנבאו. בהתקפה הראשונה של האורחת, הגבהה מצוינת שנוחתת בדיוק על ראשו של פראן ריקו ומשם הדרך לרשת קצרה. כיסוי נוראי של קרבחאל.

 

איסקו מנסה לעצור את פראן ריקו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
איסקו מנסה לעצור את פראן ריקו(צילום: AFP)

 

17': שער! ריאל מדריד משווה ל-1:1: הבלאנקוס לא חיכו יותר מדי כדי להשיג את השוויון. כריסטיאנו רונאלדו ליהטט בשמאל והגביה למרכז, גארת' בייל עלה מעל כולם ונגח לרשת.

 

19': אייבר ממש לא מתכוונת להיות תפאורה לריאל ורק הצלה נהדרת של קיילור נבאס מנעה מפלוריאן לז'ן את השני של האורחת.

 

לא חיכו יותר מדי זמן כדי לחזור. בייל ורונאלדו חוגגים את השוויון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לא חיכו יותר מדי זמן כדי לחזור. בייל ורונאלדו חוגגים את השוויון(צילום: AFP)

 

31': עוד מצב לריאל, אבל הפעם אסייר רייסגו היה במקום. כריסטיאנו בעט חזק ושטוח לפינה הרחוקה, שוער האורחת מתח איברים והדף טוב.

 

54': השער השני של ריאל הגיע סוף סוף, אבל לצערו של מוראטה שכבש מקרוב, הוא היה בנבדל. בייל הקפיץ לאמצע, רונאלדו נגח חזק וסחט עצירה מרייסגו, מוראטה אמנם כבש את הריבאונד, אבל היה מטר וחצי בנבדל.

 

לא בעניינים. בנזמה נלחם בדוס סנטוס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לא בעניינים. בנזמה נלחם בדוס סנטוס(צילום: AFP)

 

60': הכי קרוב לשני ריאל מדריד. נגיחה של גארת' בייל מכמעט 16 מטרים כבר הכניעה את רייסגו, אבל הקורה מנעה מהוולשי גול פשוט ענק.

 

הרכבים

ריאל מדריד: קיילור נבאס; דני קרבחאל, פפה, רפאל וראן (נאצ'ו, 46), דנילו; טוני קרוס, איסקו (מרקו אסנסיו, 72), מתאו קובאצ'יץ'; גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה (אלברו מוראטה, 46).

  

אייבר: אסייר רייסגו; אנטוניו לונה, אנדר קאפה, פלוריאן לז'ן, מאורו דוס סנטוס; פראן ריקו, גונסאלו אסקלנטה, דני גרסיה, רובן פנייה, פדרו לאון; סרגי אנריך


פורסם לראשונה 02/10/2016 17:07

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים