שתף קטע נבחר

לא מושלמת: 0:2 לטוטנהאם על מנצ'סטר סיטי

ליגה אנגלית, מחזור 7: התרנגולים שברו את המאזן המושלם של הסיטיזנס בליגה ונצמדו אליהם בטבלה עם נקודה אחת פחות. קולארוב כבש שער עצמי (9), דלה עלי הכפיל (37). לאמלה (64) החמיץ פנדל. 0:1 סופר דרמטי לארסנל על ברנלי. לסטר וסאות'המפטון נפרדו בתיקו 0:0

טוטנהאם רשמה היום (א') הצהרת כוונות רצינית לקראת המשך העונה כשניצחה 0:2 את המוליכה מנצ'סטר סיטי. התרנגולים רשמו ניצחון רביעי ברציפות והיו עדיפים על הסיטיזנס ברוב דקות המשחק. פפ גווארדיולה ושחקניו הגיעו כפייבוריטיים אחרי שרשמו שישה ניצחונות ליגה רצופים, אבל בדיוק כמו בעונה שעברה, גם הפעם טוטנהאם הייתה גדולה על התכולים.  

לטבלת הפרמייר-ליג

 

המארחת הציגה כדורגל התקפי ועלתה ליתרון כבר בדקה התשיעית משער עצמי אומלל של אלכסנדר קולארוב. דלה עלי (37) הכפיל את היתרון עוד במחצית הראשונה. במחצית השנייה המשיכו התרנגולים במומנטום החיובי ולחצו על השער של בראבו. בדקה ה-64 קיבלו המארחים פנדל, ספק חוקי, אך אריק לאמלה לא הצליח להכניע את הצ'יליאני מהנקודה הלבנה.

 

התרנגולים חוגגים את הניצחון (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
התרנגולים חוגגים את הניצחון(צילום: רויטרס)

  

הסיטיזנס לחצו בעיקר במחצית השנייה והגיעו למספר מצבים מסוכנים, אבל לא מצאו את הרשת ושבו למנצ'סטר ללא נקודות. זה היה הניצחון השלישי ברציפות של טוטנהאם במפגש מול הסיטי ולא פחות חשוב מכך שחסרונו של קווין דה בריינה נראה מאוד משמעותי במערך של גווארדיולה. איתו - עשרה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, בלעדיו - תיקו והפסד בתוך ארבעה ימים.

 

מהלך המשחק

9': שער! 0:1 לטוטנהאם. איזה שער מקרי לתרנגולים. הגבהה פשוטה לרחבה של סיטי הגיעה לאלכסנדר קולארוב בפינה הרחוקה. המגן ניסה להרחיק וכבש לשערו הוא.

 

20': דלה עלי הוכשל על סף הרחבה. כריסטיאן אריקסן בעט את הכדור החופשי החוצה.

 

37': שער! 0:2 לטוטנהאם. סון הכניס כדור מצוין לדלה עלי שלא התבלבל מול השער ובעט פנימה. סיטי לא במשחק

 

טוטנהאם חוגגת (צילום: AP) (צילום: AP)
טוטנהאם חוגגת(צילום: AP)

 

46': הזדמנות לטוטנהאם. סון היונג מין השתלט כדור אבוד מחוץ לרחבה ובעט החוצה.

 

50': הזדמנות גדולה למנצ'סטר סיטי. פרננדיניו הכניס כדור גדול לקון אגוארו. הבעיטה של החלוץ נעצרה בקורה.

 

קון אגוארו מתקשה (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
קון אגוארו מתקשה(צילום: גטי אימגס)

פפ מאוכזב (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פפ מאוכזב(צילום: רויטרס)
 

 

64': פנדל! טוטנהאם קיבלה בעיטת עונשין מ-11 מטרים לאחר שדלה עלה ספק הוכשל ע"י פרננדיניו. קלאודיו בראבו עצר את הבעיטה של אריק לאמלה. 

 

קלאודיו בראבו עוצר את הפנדל (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קלאודיו בראבו עוצר את הפנדל(צילום: רויטרס)
 

 

80': הוגו לוריס עם עצירה גדולה מבעיטה של סרחיו אגוארו. סיטי ממשיכה ללחוץ

 

הרכבים

טוטנהאם: הוגו לוריס; קייל ווקר, טובי אלדרווירלד, יאן ורטונגן, דני רוז; מוסא סיסוקו, ויקטור ווניאמה, כריסטיאן אריקסן, דלה עלי (ג'ורג'-קווין נ'קודו, 86), אריק לאמלה; סון היונג-מין (וינסנט יאנסן ,90).

 

מנצ'סטר סיטי: קלאודיו בראבו; פאבלו סבאלטה, ג'ון סטונס, ניקולס אוטמנדי, אלכסנדר קולארוב; פרננדיניו, פרננדו (אילקאי גונדואן, 52), דויד סילבה, חסוס נבאס, ראחים סטרלינג; סרחיו אגוארו.

 

בדקה ה-93: 0:1 לארסנל על ברנלי

האם זו העונה של ארסנל? אם לשפוט לפי המשחק הערב מול ברנלי, יכול מאוד להיות. התותחנים לא הרשימו במיוחד, אבל הצליחו לנצח 0:1 משער סופר דרמטי, עמוק בתוך תוספת הזמן וגם הם נצמדו לפסגה עם 16 נקודות.

 

ארסנל לחצה כמו שהיא יודעת במשך רוב הדקות, אבל בדיוק כמו באמצע השבוע מול באזל, התקשתה לשים את הכדור ברשת והרבתה להחמיץ. השופט, קרייג פוסון הוסיף 2 דקות והשחקנים של ארסן ונגר יצאו להתקפה אחרונה בהחלט. אחרי כמה הגבהות כושלות, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין ולורן קוסיילני נותרו לבדם מול שער חשוף. האנגלי בעט אל גופו של הצרפתי ואף פגע בידו, ומשם לרשת. פוסון החליט לאשר את השער ושלח את ארסנל לחגוג ניצחון חמישי העונה.

 

שחקני לסטר וסאות'המפטון מאוכזבים בסיום (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
שחקני לסטר וסאות'המפטון מאוכזבים בסיום(צילום: רויטרס)

 

נראה כי לסטר לא מצליחה לשחזר את הישגי העונה הקודמת. האלופה אירחה הערב את סאות'המפטון, אחרי התיקו מול הפועל באר-שבע בליגה האירופית. במשחק כמעט ללא מצבים, נפרדו הקדושים והשועלים בתיקו מאופס ומאכזב.

 

לסטר ניצבת כעת במקום ה-12, עם מאזן לא משכנע ויכולת לא יציבה. האלופה הפסידה בשבוע שעבר לשדים האדומים 4:1 וניצחה רק פעמיים בשבעת המחזורים בליגה עד כה. סאות'המפטון טיפסה למקום העשירי, אך מחזיקה רק בנקודה יותר מהשועלים. כפי שזה נראה כרגע, לסטר לא תהפוך לסינדרלה גם העונה.


פורסם לראשונה 02/10/2016 16:06

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים