שתף קטע נבחר

איטליה: 0:3 ליובנטוס, הפסד בכורה לנאפולי

הגברת הזקנה גברה על אמפולי תודות לשלושה שערים בתוך חמש דקות. דיבאלה (65) והיגוואין (67 ו-70 ) כבשו את השערים. התכולים הופתעו עם 1:0 לאטלאנטה. 1:2 לרומא על אינטר. 3:4 משוגע למילאן על ססואולו

יובנטוס הגדילה היום (א') את הפער במקום הראשון בטבלה האיטלקית ל-4 נקודות בתום המחזור השביעי. הגברת הזקנה פגשה את אמפולי, והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ואיומים מרכזיים. החל בדקה ה-65, הכריעה יובנטוס את המשחק וקבעה בתוך חמש דקות חלומיות 0:3.

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

פאולו דיבאלה כבש את הראשון כאשר פרץ לרחבת אמפולי ובעט כדור מדויק וחזק לרשת. שתי דקות לאחר מכן, הגיח גונסאלו היגוואין אל לב הרחבה והכפיל את תוצאת המשחק בדחיקה אפקטיבית. השער השלישי הגיע בדומה לקודמו, כעבור שלוש דקות נוספות. היגוואין שוב חתך את ההגנה במהירות והקפיץ באמנות כדור מעל השוער.

 

גונסאלו היגוואין. חוגג צמד (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
גונסאלו היגוואין. חוגג צמד(צילום: רויטרס)

 

עם כל הכבוד ל-0:3 של יובנטוס, סיפר המחזור הוא ה-0:1 המדהים של אטלאנטה על נאפולי, לה היה זה הפסד בכורה העונה בסרייה A. אנדראה פטגנה כבש את השער הבודד כבר בדקה התשיעית.

 

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את רומא ואת אינטר, יריבת הפועל באר שבע בליגה האירופית למי ששכח. אחרי שהפסידו גם לספרטה פראג, השחקנים של פרנק דה בור רשמו גם הפסד ליגה, 2:1 כשאדין דזקו (5) וקוסטס מאנולס (76) כבשו את השערים לזכות הזאבים. אבר באנגה (72) השווה באופן זמני.

 

גנואה, הפתעת העונה עד כה באיטליה, חזרה מבולוניה עם 0:1 קטן-גדול, שהקפיץ אותה עד למקום החמשיי בטבלה. ג'יובאני סימאונה כבש (77), במשחק בו הרחקו שלושה שחקנים: דניאלה גסטאלדלו ובלרים דזמאלי מבולוניה וסנטיאגו ג'נטילטי מגנואה.

 

הפסד מפתיע. פאוזי גולאם מאוכזב (צילום: AFP) (צילום: AFP)
הפסד מפתיע. פאוזי גולאם מאוכזב(צילום: AFP)

 

המשחק המשוגע של המחזור היה בסן סירו, כשמילאן ניצחה את ססואולו 3:4. ג'יאקומו בונאונטורה ומתאו פוליטנו קבעו 1:1 כבר אחרי 10 דקות. פרנצ'סקו אקרבי (54) ולורנצו פלגריני (56) העלו את האורחת כבר ל-1:3, אבל קרלוס באקה (69) בפנדל ומתאו לוקאטלי (73) הצעיר השווה ל-3:3. הבלם גבריאל פאלטה (77) כבש את שער הניצחון.

 

סמפדוריה חילצה 1:1 ביתי מול פאלרמו. איליה נסטרובסקי חשב שהוא ניצח את ההתמודדות (60), אבל ברונו פרננדס השווה (90). במשחק נוסף, קליארי גברה 1:2 על קרוטונה. דויד די ג'נרו (38) וסימונה פאדוין (56) כבשו ראשונים, אדריאן סטויאן רק צימק (90). פיורנטינה הפסידה לטורינו 2:1. יאגו פאלקה (15) כבש ובישל למרקו בנאסי (60) את השני. קומה בבאקר (84) רק צימק לקראת הסיום.


פורסם לראשונה 02/10/2016 15:33

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
פאולו דיבאלה
צילום: רויטרס
מומלצים