שתף קטע נבחר

גיא פניני: "אנחנו שווים יותר מזה"

אכזבה במכבי תל אביב אחרי ההפסד בגמר גביע ווינר להפועל ירושלים (77:62), סוני ווימס: "אנחנו צריכים להציג משחק הגנה טוב יותר"

הלם ואכזבה. אלה התחושות הבוקר במכבי תל אביב אחרי התבוסה אתמול 77:62 להפועל ירושלים בגמר גביע ווינר סל. רגע לפני שהעונה בליגה הישראלית וביורוליג נפתחת הצהובים הראו אמש כי הם עדיין לא מוכנים למאני טיים עם תצוגת הגנה רעה במיוחד מול הירושלמים.

 

השחקנים של ארז אדלשטיין היו כבר במינוס 18 בשלב מוקדם של המשחק, רגע לפני המחצית הספיקו לרשום קאמבק מרשים וצימקו ל-35:38 בלבד אבל תצוגת ההגנה, איבודי הכדור (15) וההתקפה האנמית נמשכו גם במחצית השניה וירושלים חגגה על הצהובים.

 

במועדון דיברו על כך שמדובר בניעור שאולי יעורר את הקבוצה לקראת פתיחת העונה הרשמית. בקבוצה בעיקר מקווים כי עם חזרתו של אנדרו גאודלוק לסגל הדברים ייראו טוב יותר. ביום שלישי הקרוב מצפה לקבוצה משחק הכנה אחרון מול דיויד בלאט ודרושאפקה ונראה כי לצוות המקצועי יש עבודה רבה לקראת המשחק הזה אחרי התצוגה אמש.

 

"קצב המשחק לא היה הקצב שלנו, על מה שעבדנו בחודש וחצי האחרונים. ירושלים הצליחה להאט את הקצב והשטף שלנו, במיוחד במשחק העומד. הגענו ל-62 נקודות, זה לא אנחנו, אנחנו שווים יותר מזה. אנחנו באוקטובר, יכולים להיות ימים כאלה, לא רצינו שזה יקרה דווקא בגמר גביע ווינר, קרה אבל יש עוד עונה ארוכה וצריך להסתכל קדימה. בחירת ההחלטות שלנו לא הייתה נכונה, הזריקות לא היו טובות, וזה גרם להם לצאת להתקפות קלות יותר בצד השני. במשחק כזה עם סקור נמוך קשה לחזור מפער דו ספרתי פעמיים", אמר שחקן הקבוצה, גיא פניני.

 

 

גיא פניני (צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה) (צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה)
גיא פניני(צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה)

 

"נתנו להם להתחיל טוב את המשחק. אני לא יודע איפה היתה ההגנה שלנו ברבע השלישי, אבל אנחנו מכבי תל אביב ואנחנו חייבים להציג משחק הגנה טוב יותר, זו המטרה שלנו. אין תירוץ לשחק כך. נתנו למשחק הזה לחמוק מאיתנו אבל יש עוד הרבה מה לעשות ולהשיג העונה, עכשיו צריך להתעורר ולהתחיל לשחק כמו שצריך. אני לא חושב שזה מדד ליחסי הכוחות בינינו. גם גאודלוק וקווינסי מילר עדיין לא בסגל, אני לא יכול לחכות שהם יצטרפו, זה יוסיף לנו המון", סיפר שחקן הצהובים, סוני ווימס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה
גיא פניני
צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה
מומלצים