שתף קטע נבחר

גביע הליגה: ליברפול וארסנל שרדו, ברנלי לא

שתי הגדולות העפילו לסיבוב הרביעי למרות הרכבים חסרים וצעירים, העולה החדשה הודחה אחרי 3:2 מול בארנסלי. כהן ובולטון השיגו את הכרטיס לשלב הבא בהארכה מול ווסטהאם

רוב קבוצות הפרמייר-ליג הצליחו לשרוד הערב (ג') את המוקש שהוא הסיבוב השלישי של גביע הליגה, למרות שרובן עלו עם הרכבים צעירים וחסרים.

 

ליברפול, ללא יוסי בניון, חזרה מלידס עם 0:1 קטן משער של דויד נ'גוג הצעיר (66). ארסנל גברה בביתה 0:2 על ווסט ברומיץ' תודות לצמד מהיר של סאנצס וואט (68) וקרלוס ולה (76). בני מקארת'י העלה את בלקבורן לסיבוב הרביעי עם שער ניצחון (37) בחוץ מול נוטינגהאם פורסט.

 

תמיר כהן ובולטון עלו גם הם לשלב הבא, אחרי 1:3 דרמטי בריבוק סטדיום מול ווסטהאם יונייטד. הריטה אילונגה העלה את האורחים מלונדון ליתרון (59), אבל קווין דייויס השווה לפני הסיום (86) ושלח את המשחק להארכה, שם כבשו גארי קייהיל (96) ויוהאן אלמנדר (119). הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-82.

 

פורטסמות' ניצלה את המפעל כדי לרשום ניצחון ראשון העונה, אחרי שישה הפסדים רצופים בליגה. פומפי התאוששה מפיגור מוקדם בחוץ מול קרלייל יונייטד (איאן הארט, 3 בפנדל), וניצחה 1:3. ארונה דינדאן (26), דני וובר (33) ואנתוני ואנדן בורה (63) כבשו.

 

ברנלי מהליגה הבכירה נפרדה מהמפעל אחרי הפסד 3:2 לבארנסלי בחוץ. סטיבן פלטשר העלה אותה ליתרון (21), אבל ג'ון מאקן (22) ואנדרסון דה סילבה (45) הפכו את התוצאה. כריס איגלס עוד השווה (52), אבל הוגו קולאסה הדיח את ברנלי (75).

 

תוצאות נוספות: סנדרלנד - ברמינגהאם 0:2; סטוק סיטי - בלקפול 3:4; פטרבורו - ניוקאסל 0:2; סקאנת'ורפ יונייטד - פורט ווייל 0:2;

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ריאן באבל
צילום: Gettyimages Imagebank
מומלצים