וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלוח הקוקאין הענק בברזיל: "לא ברור לאן הסמים יועדו"

25.9.2016 / 18:40

במשטרה אומרים כי מידע שהגיע ליאחב"ל הוביל לפשיטה של משטרת ברזיל על הדירה שבה נמצאו הסמים - 500 ק"ג של קוקאין שנמצא בארגזים. טרם ידוע אם העצורים יוסגרו לישראל

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: קשת סידי

(בווידאו: משטרת נתב"ג סיכלה הברחה של 42 ק"ג קוקאין בשווי של 30 מיליון שקלים, נובמבר 2015)

לאחר שדווח בסוף השבוע על מעצר של ישראלי בברזיל בחשד שסחר במאות קילוגרמים של קוקאין, במשטרה אומרים היום (ראשון) כי מדובר במעצרם של שני ישראלים, וכי לא ברור אם הם יועמדו לדין בברזיל או בישראל. החוק הישראלי מאפשר לשפוט אזרחים ישראלים בעבירות סחר בסמים, גם אם הסחר בוצע בין שתי מדינות זרות.

במשטרה מציינים כי נציגם בדרום אמריקה העביר את המידע על הסמים שבעקבותיו עצרה משטרת סאו פאולו את השניים, ותפסה מעל 500 קילוגרמים של סמים בתוך ארגזים של ציוד מכני. את המידע על משלוח הסמים קיבלו חוקרי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בימים האחרונים, והעבירו אותו למשטרת ברזיל ולנציג משטרת ישראל בדרום אמריקה.

נציג משטרת ישראל הוביל את בלשי ברזיל למבנה שבבעלות אמו של אחד החשודים, שם נמצאו חבילות הקוקאין. אתמול דווח בתקשורת בברזיל כי אדם שעל שמו רשומה הדירה, גבר מקומי בן 34, נעצר גם הוא.

עוד בוואלה! NEWS:
תקדים בצה"ל: חייל דתי יוכל לבקש לא להאזין לשירת נשים
בצפון הקפוא של ארה"ב, דאעש מוצא קרקע נוחה לגיוס תומכיו
"הילדה צרחה: 'הרגו את אימא'": משפחת הנרצחת מלוד דורשת תשובות

חבילות קוקאין שנמצאו בדירה בסאו פאולו, ברזיל, 25 בספטמבר 2016. משטרת ברזיל, אתר רשמי
במשטרה לא יודעים לאן הסמים היו מיועדים. החבילות שנתפסו בסאו פאולו/אתר רשמי, משטרת ברזיל

גורמים במשטרה ציינו כי הם אינם יודעים מה היה היעד הסופי של הסמים, זאת למרות הדיווחים אתמול בתקשורת בברזיל לפיהם הסמים היו מיועדים להישלח לישראל. במשטרה מסרבים בשלב זה למסור מידע נוסף על המעצר בברזיל.

אתמול דווח בתקשורת המקומית כי צעיר ישראלי בן 23 נעצר בתום חקירה שנמשכה כארבעה חודשים. כוחות המשטרה פשטו על דירה באזור סאו פאולו ומצאו בה 560 קילוגרמים של חומר החשוד כסם, ולאחר בדיקה ראשונית התגלה כי מדובר במאות קילוגרמים של קוקאין טהור. המשטרה בברזיל דיווחה כי החקירה נפתחה בעקבות משלוח חשוד של סמים, שהוברחו מבוליביה בתוך ארגזים של ציוד תעשייתי, וייתכן כי מדובר היה במשלוח ש"נועד לבדוק את עירנות הרשויות", להערכת המשטרה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully