וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ביומיים: גבר כבול ומוזנח אותר בצריף בנגב

22.9.2016 / 14:10

תושב חורה בן 34 נמצא בידי פקידת סעד כבול ביישוב. הוא פונה במצב יציב לבית החולים סורוקה. אחיו עוכב לחקירה. שלשום אותר בן 43 קשור לצריף בפזורה. הוא טען כי הוא כלוא כבר 15 שנה

צילום: ערוץ 10, דוברות מד"א; עריכה: טל רזניק

גבר בן 34 המתגורר ביישוב חורה בפזורה הבדואית שבנגב נמצא היום (חמישי) בידי פקידת סעד כשהוא כבול לעמוד ומוזנח. שוטרים הוקפצו למקום ופתחו בחקירת האירוע, ואף עיכבו את אחיו של החוסה לחקירה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

זו הפעם השנייה השבוע שנמצא גבר כבול ומוזנח בפזורה. אך לדברי המשטרה, ככל הנראה מדובר באירוע חמור פחות, בין היתר משום שפקידת הסעד עורכת ביקורת במקום פעם בחודש.

חובש בכיר במד"א סעיד אלאפינש שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לפקידה מלשכת הרווחה ועם שוטרים שהובילו אותנו לצריף שבתוכו ראינו גבר כבן 34 קשור. הוצאנו אותו החוצה כשהוא בהכרה מלאה, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הענקנו לו טיפול ראשוני והוא פונה במצב יציב לבית החולים".

עוד בוואלה! NEWS:
הדוח שחשף: מנכ"ל קק"ל שכר חוקרים פרטיים כדי לעקוב אחר עובדיו
מבצע אכיפה לקראת החגים: 23 חשודים בטרור נעצרו בירושלים
"תכננתי להציע לה נישואים היום": החברות נהרגו בדרכן לערב גיבוש

מקום הימצאו של תושב חורה שנמצא בידי פקידת סעד כשהוא כבול לעמוד ומוזנח. 22 בספטמבר 2016. חטיבת דובר המשטרה
"הובילו אותנו לצריף שבתוכו גבר קשור". המקום שבו נמצא הגבר בחורה, היום/חטיבת דובר המשטרה

שלשום אותר גבר בן 43 קשור לצריף באל-פורעה, ליד נבטים שמדרום-מזרח לבאר שבע. הגבר היה עירום, מוזנח וכחוש, וטען כי הוא כלוא כבר 15 שנים על ידי משפחתו. כוח משטרה שהגיע למקום פתח בחקירת האירוע, והזעיק את אנשי מד"א. הם פינו אותו לבית החולים סורוקה. הגבר ככל הנראה סובל מהפרעה נפשית.

מהמשטרה נמסר כי קצין שסייר באזור הפזורה, בסמוך לכביש 80, שמע קול בכי מאחד הצריפים במתחם. הוא ניגש למקום, פתח את הדלת ומצא גבר קשור בשלשלאות ברזל לקיר. כוח של המשטרה שחרר אותו, ואף העביר דיווח לרשויות הרווחה. מחקירה ראשונית עלה כי ככל הנראה הוא נקשר על ידי בני משפחתו משום שלדבריהם נהג ליידות אבנים לעבר הילדים במתחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully