וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: גבר שחור בארה"ב מרים את ידיו - ונורה למוות בידי שוטרת לבנה

טרנס קרצ'ר בן ה-40 הלך לרכבו כשלפתע הוא נורה על ידי שוטרת באוקלהומה, שטענה כי "לא שיתף עמה פעולה". שוטר שצילם את האירוע נשמע אומר כי "הוא נראה אדם רע". משרד המשפטים פתח בחקירה

עריכה: יאיר דניאל

גבר שחור ולא חמוש נורה למוות בידי שוטרת לבנה באוקלהומה בתקרית קטלנית נוספת בין רשויות אכיפת החוק בארצות הברית לבין הקהילה האפרו-אמריקנית. האירוע התרחש ביום שישי האחרון ואתמול (שני) פורסמו שני תיעודים שלו, בהם אחד שצולם על ידי מסוק של משטרה שחג באזור העיר טולסה. טרנס קרצ'ר, בן 40, נראה כשהוא הולך לאטו לעבר רכבו כאשר ידיו מורמות. לפי המשטרה, הוא נטש את המכונית שלו באמצע הכביש והותיר את המנוע פועל.

מפקד משטרת טולסה צ'אק ג'ורדן כינס אתמול מסיבת עיתונאים ובה הוא אמר כי הסרטון "מטריד". לדבריו, השוטרת בטי שלבי ירתה לעברו לאחר שאמרה בקשר כי "הוא אינו משתף פעולה" וכי היא לא מצליחה לראות את ידיו. עם זאת, הסרטון הוכיח אחרת. לפי מפקד המשטרה, בכלי רכבו של קרצ'ר לא נמצא כלי נשק. הוא ציין כי לפני הירי הקטלני, שוטר אחר – טיילר טרנבו – ירה לעבר הגבר השחור באקדח טייזר. שלבי הוצאה לחופשה מנהלית עד להשלמת החקירה.

"אני מבטיח לכם כי הצדק ייעשה", אמר מפקד משטרת טולסה. בנוסף לחקרה המקומית, גם משרד המשפטים האמריקני פתח בחקירה משלו כדי לבחון אם הופרו זכויות אזרח בתקרית הקטלנית. אחותו התאומה, טיפאני, תיארה אותו כאח וכאבה שאהב לשיר בכנסייה. היא תקפה את אחד השוטרים שהיו במסוק ונשמע אומר בסרטון לשוטר שני כי קרצ'ר נראה כמו "אדם גדול ורע". לדבריה, "חייו של האדם הגדול והרע הזה נחשבים".

ארה"ב: נער שחור לא חמוש נורה למוות על ידי משטרת אוקלהומה - לאחר שהרים את ידיו. ספק 500
קרצ'ר מרים את ידיו בדרכו לכלי רכבו/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully