צפו: "נאום הצביעות" של ח"כ ישראל אייכלר

במהלך דיון במליאת הכנסת על העבודות וחילולי השבת ברכבת ישראל לפני כשבועיים, נשא ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) נאום נגד הצביעות של התקשורת ומרצ • צפו (בארץ)

(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

במהלך דיון במליאת הכנסת על העבודות וחילולי השבת ברכבת ישראל לפני כשבועיים, נשא ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) נאום נגד הצביעות של התקשורת ומרצ.

"השבת מופתעת מפני מחלליה", אמר אייכלר. "לפתע הם יוצאים להגנתה ודורשים את כבודה המחולל. אלה שנלחמים לקעקע את קדושת השבת בעם ישראל, מאשימים את הממשלה בחילולי שבת. ימים טובים לישראל".

אייכלר המשיך ואמר: "אנו יודעים ששמירת שבת היא ערובה בטחונית שבלעדיה הישוב היהודי בסכנת קיום. הנביאים הזהירו אותנו. אם לא נשמור שבת, הארץ תיחרב. כאן הצביעות שלכם? היום החלה השבתת הרכבת לשמונה ימים רצופים. אף אחד לא דואג לחיילים המסכנים והקשישים, שעדיין ממתינים בתחנה מלפני שתי שבתות. פקקים נשרכים הבוקר בכל רחבי הארץ. מדוע אתם שותקים? אין לך צביעות גדולה מזו".

בשלב זה עבר אייכלר לתקוף את התקשורת ואמר כי "אותה תקשורת עויינת אינה מעניקה מקום כלל למצוקת ממתיני התחבורה הציבורית, בכל ימות השבוע. באירופה משתמשים 50% מהנוסעים בתחבורה ציבורית. בארץ נוסעים באוטובוסים רק 18% מהציבור. זה לא בגלל שהאירופאים עניים והישראלים עשירים כדי לנסוע ברכבים פרטיים ולעמוד שעות בפקקים ולשרוף דלק.

"הסיבה היא שמשרד התחבורה כשל בהנגשת האוטובוסים לפי צרכי הנוסעים. המדינה משקיעה מליארדים בסבסוד חברות האוטובוסים, אבל לנוסע הבודד ומשפחתו, אין שירות ציבורי. החרדים הם יותר ממחצית הנוסעים. לכן זה לא מעניין את התקשורת ומאפשר למשרד התחבורה להתעלל בציבור הזה. איפה התקשורת הצבועה בכל ימות השנה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר