אין תמונה
כהן. שחקן, השחקן

עזבו אתכם מהכרה עולמית עם הסרט "לבנון", מהמחמאות על התפקיד בהצגת התיאטרון "כל החיים לפניו", או אפילו מההישג הזוגי עם החברה החדשה והבלגית דפנה - הרגע הבאמת חשוב בחייו של אושרי כהן יקרה בשבת הקרובה, כשיגיע שלב הפיינל פור של ליגת קורונה פוצ'יוולי, ליגת החופים בה הוא מככב עם קבוצתו "אריות גורדון".

אז למרות הריגוש שחווה כשהתחכך בכל ההוז אנד הוז על השטיח האדום בונציה כשהוא ארוז בחליפה ייצוגית, אין כמו החוויה שצפויה לו בשבת הקרובה. כהן, בלוק ספורטיבי ייצוגי, יגיע עם קבוצתו למתחם החול בנמל תל אביב ויתחרה על המקום הראשון בליגה, באירוע נוצץ ועמוס ברקדניות, מתופפים, קהל ותקשורת, שיגיעו הפעם עבור כהן הכדורגלן ולא עבור כהן הסלב.

ואגב, בשלב המשחקים המוקדמים, ביום שישי, יפגוש כהן פנים מול פנים את שלום מיכאלשווילי, שישחק מולו עם קבוצת "כרישי החול". בכל מקרה בשלב הפיינל פור ישחק רק כהן, מאחר שמיכאלשווילי כבר הפסיד עם קבוצתו ולא עלה לשלב חצי הגמר. 

 כהן וקבוצתו קטפו את אליפות המדינה בשנה שעברה והשנה, אם יעשו זאת שוב, הם יזכו לייצג את ישראל בתחרויות סבב אליפות אירופה אשר יתקיימו בקיץ 2010. אבל מעבר לתואר הקבוצתי החשוב, אושרי מתחרה גם על פרס השחקן המצטיין, ואם ממש בא לכם לראות אותו זוכה בכבוד נוסף, אתם יכולים להצביע לו באתר העמותה של הליגה. 

אין תמונה
מיכאלשווילי. כריש