יום שישי, 17.05.2024 שעה 13:28

ONE מסכם את השנה החולפת ברוח מצוות החג

שנת תשס"ט הסתיימה והגיע הזמן לברר מי נדר נדר ולא עמד בו? מי זקוק לחשבון נפש? מי הגוי שתקע בשופר? ולמה נאלצנו לקיים את מנהג מניעת שינה?

|
הישראלי הראשון ב-NBA. עומרי כספי (Gary Arakaki)
הישראלי הראשון ב-NBA. עומרי כספי (Gary Arakaki)

ראש השנה נחשב לחג חשוב במיוחד בלוח החגים היהודיים, היום בו מציינים על פי האמונה את המלכת ה' על האנושות והיום בו אדם עומד לדין על מה שאירע לו בשנה החולפת.

כחג חשוב, הוא עמוס גם במנהגים חשובים. בסיום שנת תשס"ט, לקחנו את אותם מנהגי ראש השנה וראינו כיצד אנשי הספורט בארצנו קיימו או לא קיימו אותם במשך כל השנה. מי נדר נדר ולא עמד בו? מי זקוק לחשבון נפש? מי הוא הגוי שתקע בשופר ועירבב את השטן ולמה נאלצנו לקיים את מנהג מניעת שינה הרבה לפני היום הראשון של השנה? הפתרונות בסיכום שנת תשס"ט של ONE.

שנה טובה!

התרת נדרים – אבי לוזון מבטיח לעלות למונדיאל
מנהג התרת הנדרים משחרר אנשים שנדרו נדר במשך השנה מחובת הקיום שלו, אז אמנם יו"ר ההתאחדות שלנו לא נדר נדר, אך הוא הבטיח בריש גלי לאחר ההגרלה הנוחה כביכול, שהפעם נבחרת ישראל תעלה למונדיאל.

לוזון לא נזקק לבית דין של שלושה אנשים כמתבקש בהלכה כדי להתיר את הנדר, הספיקו לו שער אכזרי מפנדל של גיורגיוס סמאראס ביוון והפסד מביך ללטביה כדי להבין שבהבטחה הזו הוא כבר לא יעמוד ועזבו אתכם מסיכויים תיאורטיים ריקים.

החיצים על כישלון הנבחרת באופן אוטומטי מכוונים כלפי המאמן, דרור קשטן. מודה שגם אני רציתי לדפוק את הראש בקיר כשהוא הציב את עומר גולן בחוד מול לטביה למרות שזה לא זוכה כלל לדקות משחק בלוקרן ושהרמתי גבה כשקולאוטי, שסוף סוף החל לזכות בעדנה מחודשת במנשנגלדבאך, כלל לא זומן. בכלל, שלל החלטות הזויות לא היטיבו עם המאמן הוותיק לאורך הקמפיין. אבל, לדעתי חובבי הכדורגל הישראלי ויו"ר ההתאחדות בראשם ניפחו את סיכויי ההעפלה שלנו מלכתחילה.

הרגעים המרגשים של העשור

אין ספק ששוייץ ויוון בתור נבחרות דרג 1 ו-3 זו הגרלה שהיא מתנה משמיים, אבל בואו נבחן לרגע את מצבנו שלנו לפני שנתרברב על היריבות. כמה ליגיונרים באמת שיחקו באופן סדיר לאורך הקמפיין? יוסי בניון, אליניב ברדה ואם אתם מתעקשים אז גם אבי סטרול ויואב זיו לפרקים.

אבי לוזון. ככל הנראה, כבר לא יעמוד בהבטחתו (אמיר לוי)
אבי לוזון. ככל הנראה, כבר לא יעמוד בהבטחתו (אמיר לוי)

דודו אוואט בכל תקופת ההתנדנדות בין דפורטיבו לה קורוניה למאיורקה סופסל על ידי לוטינה ההזוי, תמיר כהן רק העונה החל לקבל דקות בבולטון, גל אלברמן ורוברטו קולאוטי לא יציבים בדקות המשחק במנשנגלדבאך, בן סהר עדיין לא שחקן הרכב באספניול, טל בן חיים בקושי שיחק בשנתיים האחרונות (נקווה שמצבו ישתפר בפורטסמות'), עומר גולן מסופסל העונה בלוקרן וגם סלים טועמה אכל המון קש עד שעזב סוף סוף את סטאנדרד ליאז'.

עם מצב כל כך עגום של הליגיונרים וליגה מקומית כל כך חלשה, אי אפשר להשיג שום דבר. עם כמה שזה יישמע מגוחך, לא רק לקשטן יש השפעה על מצב הנבחרת שלנו, אלא גם למנג'ר בולטון, גרי מגסון ולמיכאל פרונצ'ק, המאמן של מנשנגלדבאך.

אלכס פרגוסון. גם הוא לא יוכל להעלות אותנו למונדיאל (GettyImages)
אלכס פרגוסון. גם הוא לא יוכל להעלות אותנו למונדיאל (GettyImages)

נסו להשוות את המצב שלנו לשוייץ או יוון ותיווכחו שהסיטואציה שם טובה בהרבה, מה גם שהליגה המקומית שלהם חזקה יותר משלנו, כך שגם שחקן יווני או שוויצרי שבוחר להישאר בארץ נהנה מאימונים ומשחקים ברמה גבוהה יחסית. דרור קשטן צריך ללכת, שכן הכישלון של הנבחרת לא מתקבל יותר בגלל הדרך והיכולת הכה עלובה מאשר בגלל התוצאות, אך כל עוד נציגנו בתפוצות ימשיכו לחמם את הספסל או גרוע יותר את היציע, ספק אם סר אלכס פרגוסון יוכל לקחת אותנו למקום כלשהו.

כדורגל, על אף הפופולאריות הגבוהה שלו, לא היה וכנראה גם לעולם לא יהיה ספורט הייצוג מספר 1 של ישראל. להבא, מומלץ לא לצאת בהבטחות עוד לפני ששיחקנו דקת משחק אחת, בטח לא כשהטורניר האחרון ששיחקנו בו עוד היה בשחור לבן, אלא אם כן החזקתם בבית אנטי מחיקון.

חשבון נפש – נבחרת העתודה בכדורסל נושרת לדרג ב'
מוטב להניח בצד לרגע את הכשלון של נבחרת הכדורסל הבוגרת ביורובאסקט, דווקא הכשלון הזה מתקבל יותר על הדעת וריאלי. ישראל איננה נחשבת לאחת מאריות אירופה ברמת הנבחרות ולפחות הפעם נמנענו מהשתתפות בטורניר ההזדמנות האחרונה הסיוטי ועלינו ישירות לטורניר הגמר.

שרף באליפות אירופה. הכישלון הזה מתקבל על הדעת (הילה אביגל)
שרף באליפות אירופה. הכישלון הזה מתקבל על הדעת (הילה אביגל)

עם נבחרת חלשה יותר על הנייר ביחס לשנים הקודמות, קשה היה לצפות לגדולות ונצורות. ההפסד לקרואטיה במשחק הראשון הגיע אחרי משחק לחימה והקרבה מול נבחרת עדיפה שלא היתה רחוק מלעלות לחצי הגמר, מקדוניה היא נבחרת פחות או יותר שוות כוחות. מתוך עשרה משחקים, סביר שננצח בחמישה ונפסיד בחמישה האחרים, לצערנו הפעם הפסדנו. התבוסה ליוון היתה כבר תוצאה של תיסכול ופער רמות עצום.

נבחרת הכדורסל היא נבחרת שלאורך השנים הוציאה מעצמה יותר ממה שהיא שווה, הפעם זה לא קרה, אבל נוכח הסגל החלש יחסית והחיסרון הבולט של עומרי כספי, אין צורך להקים ועדת חקירה.

את המשאבים הנחוצים לבדיקות ומסקנות שווה להשקיע באירוע שקדם לאליפות הבוגרת וזכה להרבה פחות כותרות, הכישלון הקטסטרופלי של נבחרת העתודה. הזהירו אותנו מראש שמדובר בשנתון חלש יחסית וכי אין מה לצפות להישגים יוצאי דופן אליהם התרגלנו מהעבר באליפות אירופה אך לכישלון כה צורב ועמוק לא ציפינו.

אריאל בית הלחמי. הכישלון של העתודה צריך להדליק נורה אדומה (אמיר לוי)
אריאל בית הלחמי. הכישלון של העתודה צריך להדליק נורה אדומה (אמיר לוי)

הנבחרת של אריאל בית הלחמי הפסידה במשחק המכריע לגרמניה 75:72 ולראשונה בהיסטוריה, נשחק בשנה הבאה בדרג ב'. הכישלון המצלצל הזה צריך להדליק נורה אדומה חזקה מאוד לאנשי איגוד הכדורסל, בראשם שי שני ולמאמן העל של הנבחרת הצעירות, יורם חרוש.

אם אצל הנבחרת הבוגרת, מאבק על כרטיס לרבע הגמר באליפות אירופה נחשב כהישג, הרי שאצל הנבחרת הצעירה יותר התרגלנו ללוקסוס. קשה לשכוח, את הנבחרת של בורשטיין וגרין שבשנת 2000 הגיעה עד למשחק הגמר (כשבדרך איציק אוחנון דופק בלוק לא מהעולם הזה על פאו גאסול, נשבע לכם!) וגם הנבחרת עם הלפרין שב-2004 שיחזרה את ההישג משנת 2000.

אי היכולת של הכדורסל הישראלי לייצר דור המשך הולם היא יותר ממדאיגה, הענף שבמשך שנים היה הענף הקבוצתי הכי חזק בישראל נמצא בנפילה תלולה, הדרך חזרה למעלה היא בהשקעה בגילאי הנוער, האקדמיה שפתח השנה האיגוד לילדים מוכשרים היא כבר צעד חיובי ראשון בכיוון.

איציק אוחנון פעם הוא דפק גגות לגאסול (GettyImages)
איציק אוחנון. פעם הוא דפק גגות לגאסול (GettyImages)

שי שני פנה לפיב"א בבקשה לארח בישראל את אליפות אירופה לעתודה דרג ב', יוזמה מבורכת שתקל עלינו לברוח מהדרג המסויט הזה ולחזור מהר מאוד למקום אליו אנחנו שייכים בתקווה לתקוע בו יתד ויותר מכך.

ומנגד... נבחרת הטניס הופכת לנבחרת של המדינה
נוכח הכשלונות של נבחרות הכדורגל והכדורסל, הפכה נבחרת הדייויס של ישראל בשנה הגדולה ביותר בתולדותיה לנבחרת הייצוגית המצליחה ביותר שלנו והזכירה לכולנו שספורט הוא לפני הכל תשוקה בוערת.

בואו נפרק לרגע את נבחרת הדייויס לגורמים, יש לנו שחקן בכיר בטופ 30 העולמי (שלא היה שם במשך כל הקמפיין), עוד שחקן ותיק שמתנדנד באמצע המאייה השניה וצמד שנחשב בשיאו לאחד הטובים בעולם, אך לא משחק מזה זמן רב ביחד. זהו איננו החומר המקובל לנבחרת שמעפילה לארבע האחרונות של המפעל.

רוג´ר פדרר. שוייץ שלו לא הגיעה לחצי הגמר (רויטרס)
רוג´ר פדרר. שוייץ שלו לא הגיעה לחצי הגמר (רויטרס)

שוייץ בה משחק השחקן הטוב בהיסטוריה, רוג'ר פדרר וסטניסלס וורינקה, שחקן משלים נהדר, נמצאת הרבה אחרינו וכך גם צרפת עם טסונגה, מונפיס, קלמנט וסרביה של נובאק ג'וקוביץ'.

אז נכון שההגרלות עד חצי הגמר היו בהחלט איתנו, שההיעדרות של דווידנקו מהמפגש מול רוסיה וההרכב ההזוי של הנבחרת השבדית תרמו להישג הכמעט בלתי נתפס, אבל גם לנבחרת הכדורגל היתה הגרלה קלה, איפה היא ואיפה נבחרת הטניס?

נבחרת הדייויס של ישראל היא שילוב שובה נפש ולצערנו כנראה חד פעמי של חבורה מגובשת, נחושה ומלאה באותה תשוקה שמוציאה ממנה הרבה יותר ממה שמשתמע מנתונים יבשים של דירוג עולמי.

נבחרת הדייויס. שילוב שובה נפש של חבורה מגובשת ונחושה (אמיר לוי)
נבחרת הדייויס. שילוב שובה נפש של חבורה מגובשת ונחושה (אמיר לוי)

ולמה עם כל הצער, היא מסתמנת כנבחרת חד פעמית? ראשית, כי אף אחד לא הבטיח לנו לקבל פעמיים ברציפות את שבדיה בבית העליון ואף אחד לא הבטיח לנו שהמדורג הבכיר של יריבותינו הבאות, יבחר להבריז. אבל, יותר מהכול הבעיה היא בדור ההמשך. הראל לוי כבר בן 31 ובהיעדר שחקן צעיר שיוכל להיכנס כהלכה למגפיים של המחבט מס' 2, ניאלץ להתרפק על הזכרונות של הנבחרת שכנגד כל הסיכויים הגיעה עד חצי הגמר.

הישגים יפים בענפים שאינם כדורגל או כדורסל נרשמו גם בזירות נוספות. נמרוד משיח הזכיר לכולנו ששייט הוא הספורט ההישגי מספר 1 בישראל כשקטף את תואר סגן אלוף העולם בניל פרייד ופתח את השער לתחרות על הכרטיס הבודד באולימפיאדה בינו לבין שחר צוברי, מדליסט הארד מבייג'ין שבעצמו רשם הישג גדול נוסף השנה כשזכה במדלית הזהב באליפות אירופה שנערכה בתל-אביב. בענף שהיה ידוע לאורך השנים בדם רע בין המתחרים, נקווה שהפעם התחרות בין צוברי ומשיח תישאר בפאן הספורטיבי ותו לא.

אליס שלזינגר הבהירה כי גם כשאריק זאבי יחליט לפרוש, ההישגים בג'ודו הישראלי לא ייפסקו. הג'ודוקא הנחושה בת ה-21, קטפה את המקום השלישי באליפות העולם בהולנד, הישג שמצטרף לשתי מדליות ארד שהשיגה באליפויות אירופה בשנתיים האחרונות. זאבי עצמו, מהספורטאים הגדולים בתולדות מדינתנו, נכשל באותה אליפות עולם אך החליט בינתיים להמשיך ולנסות, ספורטאי ענק כמוהו מסרב לפרוש אחרי כישלון.

אליס שלזינגר על הפודיום (שניה מימין). העתיד של הג´ודו הישראלי (רויטרס)
אליס שלזינגר על הפודיום (שניה מימין). העתיד של הג´ודו הישראלי (רויטרס)

דור השחיינים הצעיר ממשיך לעשות חיל והבולט מביניהם השנה היה גל נבו שסיים שישי בעולם במקצה ל-400 מ' מעורב אישי. המתעמלת האמנותית, אירה ריסנזון המשיכה בתנופה מבייג'ין וסיימה במקום החמישי המצוין בגמר הסרט באליפות העולם ובמקום השישי בקרב רב. בהתעמלות מכשירים, אלכס שטילוב רשם הישג עצום כשזכה במדלית ארד בתרגיל הקרקע באליפות אירופה.

הישג מעורר תקוות נוסף רשם דימה קרויטר, קופץ לגובה בסך הכל בן 16 שזכה בקיץ האחרון בתואר אלוף העולם לקדטים כשעבר גובה של 2.20 מ'. מעבר להיותו מוכשר מאוד, קרויטר מסתמן גם כספורטאי אינטליגנט ורציני במיוחד, דבר שבענף כה תובעני וסיזיפי הוא כמעט תנאי סף.

מישל פלאטיני תוקע בשופר ומכבי חיפה עולה לליגת האלופות
מנהג התקיעה בשופר בראש השנה נועד בין השאר לעירבוב ובלבול השטן. אז אמנם לכדורגל הישראלי, אין שטן מוצהר (טוב נו לפחות מאז שאנדראס הרצוג פרש...) אבל שלב המוקדמות של ליגת האלופות הפך בשנים האחרונות ל-"שטן" של הקבוצות שלנו.

מישל פלאטיני. המלאך של הכדורגל הישראלי (רויטרס)
מישל פלאטיני. המלאך של הכדורגל הישראלי (רויטרס)

מאז שמכבי חיפה ומכבי תל-אביב עלו בהפרש של שנתיים, אף קבוצה ישראלית לא הצליחה לשחזר זאת ובשנה שעברה כשבית"ר ירושלים הושפלה עם 5:0 מול ויסלה קרקוב, לא יכולנו להיראות רחוקים יותר מהמועדון האקסקלוסיבי ביותר ביבשת.

אלא שדווקא גוי החליט לתקוע השנה בשופר ולערבב את השטן שלנו. מישל פלאטיני, פעם נער הפלא של הכדורגל הצרפתי והיום נשיא אופ"א החליט כי הוא רוצה לשתף גם את מדינות דרג ב' בחגיגת ליגת האלופות ושינה בצורה מרחיקה לכת את שלב המוקדמות.

את ארסנל וסלטיק, תושבות קבע בליגת האלופות הוא הפגיש כבר בשלב המוקדמות ולאלופות של מדינות דרג ב' הוא סלל מסלול נפרד בדרך לשלב הבתים. וכך, במקום ברצלונה, אותה בית"ר היתה פוגשת בשנה שעברה אילולא היתה קורסת בפולין קיבלנו קבוצת חובבים צפון אירית עם חיבה לסיגריות, קזחים נאיביים שלא מסוגלים לשמור על יתרון של שלושה שערים וקבוצה אוסטרית שרד בול נתנה לה כנפיים... שבורות והופ, יש לנו נציגה ישראלית בליגת האלופות.

חיפה חוגגת (תומר גבאי)
שחקני חיפה חוגגים. נתנו לרד בול כנפיים... שבורות (תומר גבאי)

בינתיים לפי המשחק הראשון בשלב הבתים, נראה שמכבי חיפה נכנסה למועדון שגדול עליה בכמה דרגות. ההישג יפה ועצם ההשתתפות היא חשובה, אבל כשחיפה תיאלץ לבקר במינכן ובטורינו, היא עשויה לגלות שהצרפתי הנוכרי שתקע בשופר לא ממש עירבב את השטן, אולי כמה שליחים זוטרים שלו...

מילה טובה בהקשר של הצלחות בזירת האירופית חייבת להיאמר גם להפועל תל אביב. ללא פורמט נוח יותר עלו האדומים לשלב הבתים של הליגה האירופית ולפחות על פי המשחק מול סלטיק, נראה שגם יש להם מה למכור שם.

מניעת שינה – הלילה בו הצטרפנו לליגה הטובה בעולם
הכדורסל הישראלי כמו שצוין קודם היה במשך שנים הספורט הקבוצתי הייצוגי המוביל בישראל, אבל קוף אחד לא הצלחנו להוריד מהגב שלנו, שחקן ישראלי ב-NBA. קוף שאגב מדינות חלשות מאיתנו בהרבה בכדורסל הצליחו להסיר. לא ברור למה, אבל איכשהו תמיד כשזה הגיע למכשול הזה משהו התפקשש. אם זה דראפט איכותי במיוחד אליו נרשם דורון שפר ב-96' (קובי בראיינט למשל נבחר בו במקום ה-13, סטיב נאש 15) או שביתת שחקנים שפרצה דווקא כשעודד קטש סיכם בניו יורק ניקס.

עודד קטש. השביתה ב-NBA מנעה ממנו לשחק בניקס (רויטרס)
עודד קטש. השביתה ב-NBA מנעה ממנו לשחק בניקס (רויטרס)

את מנהג מניעת השינה הנהוג ביום הראשון לשנה העברית, קיימנו חובבי הספורט ב-26 ליוני כשהחזקנו את העיניים פקוחות עד אי שם בסביבות 4:30 לפנות בוקר וחזינו בעומרי כספי נבחר במקום ה-23 על ידי סקרמנטו קינגס והופך לישראלי הראשון שנבחר בסיבוב הראשון, מה שהבטיח לו חוזה בליגה הטובה בעולם.

עבורי לפחות, היה מדובר בדראפט הראשון בו צפיתי בשידור חי, בדימיוני ראיתי אירוע מכובד שמזכיר טקסי הענקת פרסי קולנוע אמריקאיים עם מנחים מחויטים ונאומים מתחנפים. הלם התרבות שחטפתי מהקרקס ההזוי של דייויד סטרן היה עצום. קהל של ערסים ניו יורקיים צווחניים, צילצול פעמון מרגיז מדי חמש דקות, קומישינר על תקן ליצן החצר ושום איזכור או מילה לאסון התרבותי שפקד את העולם ממש באותו לילה עם לכתו מאיתנו של מלך הפופ, מייקל ג'קסון.

אך בסופו של דבר גם מתאטרון האבסורד במדיסון סקוור גארדן יצאנו עם מה ששאפנו אליו מאז קום המדינה, החיוך של סטרן היהודי לפני הבחירה ה-23 הסגיר את מה שהיה לו להגיד, עומרי כספי עשה היסטוריה והפך לישראלי הגדול ב-NBA. בסיכום השנה הבאה, נוכל לדסקס גם על איך הוא החל את הקריירה שלו מעבר לים, בינתיים אנחנו יכולים לחזור ולהתרפק על אותו רגע קסום בו הצטרפנו לליגה הטובה בעולם.

עומרי כספי במדי סקרמנטו. בשנה הבאה נדסקס על השנה הראשונה שלו בסקרמנטו (Gary Arakaki)
עומרי כספי במדי סקרמנטו. בשנה הבאה נדסקס על השנה הראשונה שלו בסקרמנטו (Gary Arakaki)

מנהג תשליך
ביום הראשון של השנה נהוג ללכת לשפת הים ולהתפלל תפילה מיוחדת שמטרתה להשליך את העבירות אל עבר המצולות. השנה מלבד העבירות האישיות שלנו, נשמח להיפטר מעוד כמה דברים שהתרחשו בשנה החולפת. מההפסדים לא נוכל להיפטר כי הם חלק מהספורט לטוב ולרע אבל מספר דברים אחרים נשמח אם יתנדפו לנו...

רן בן שמעון, יצחק שום, גיא עזורי, אייל לחמן, עופר פביאן, פרדי דוד, מישל דיין, אלי מחפוד. המשותף לכל המאמנים הללו הוא שכולם לא סיימו בעונה שעברה את תפקידם בקבוצה שבה החלו. הפיטורים הסדרתיים של המאמנים לא תורמים לאף אחד, לא לקבוצות שלשם הישגים צריכות דרך והמשכיות, גם פרגוסון לא הצליח מהשנייה הראשונה שלו במנצ'סטר יונייטד ובטח שהם לא תורמים למעמד המאמן שהולך ופוחת עם השנים. השנה נשמח לראות יציבות בזירת מאמני הקבוצות.

שחקני מכבי וההסתבכויות הליליות, הם גם משהו שנשמח לחיות בלעדיו. שנה לאחר פרשת וויל ביינום, נדקר ד'אור פישר במהלך קטטה במועדון המנדי'ס ונאלץ לעבור טיפול רפואי עם תפרים. הנושא הגיע לוועדת משמעת בה נענשו מספר שחקנים בקבוצה שלקחו חלק בבילוי הלילי המיותר והנוגד את אורח החיים הספורטיבי. בדומה לכך, גם פרשת הפועל תל אביב בשבדיה לא מוסיפה לנו כבוד רב.

פישר יוצא מבית החולים (אלעד ירקון)
פישר יוצא מבית החולים עם תפרים. אפשר לחיות בלי זה השנה (אלעד ירקון)

הסכסוכים בהנהלת מכבי תל אביב כדורסל עברו השנה כל גבול של טעם טוב כשנראה היה שהצדדים מתחרים ביניהם מי מלכלך אחד על השני בקול רם יותר. מהצד, זה היה נראה ילדותי, מכוער ובטח לא הולם מועדון ששואף להיות בטופ האירופאי.

עוד דבר שנשמח להשליך לים, הוא קיצוץ הנקודות במחצית העונה, אחת הפארסות ההזויות ביותר שצפויות לנו בעונה הנוכחית, אם עצם הגדלת הליגה ל-16 קבוצות עוד לא הספיק לכם. אין בזה טיפת הגיון, זה לא ספורטיבי בעליל ודברים לא ספורטיביים הם בדיוק מה שאנחנו מחפשים להיפטר מהם במנהג "תשליך".            

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */