שתף קטע נבחר

ליגה אנגלית: שלושער ללוקאקו, 0:3 לאברטון על סנדרלנד

אחרי 11 משחקים ללא כיבוש בליגה, החלוץ הבלגי התפוצץ על החתולים השחורים וכבש שלושה שערים תוך 11 דקות. המארחת ערכה טקס מרגש לילד חולה בסרטן שאף זכה לעידוד לכל אורך המשחק. איטליה: אמפולי – קרוטונה 1:2

ליגה אנגלית, מחזור 4: אחרי שלא כבש 11 מחזורים בליגה, כוכב אברטון וחלוץ נבחרת בלגיה, רומלו לוקאקו, חזר לעצמו בגדול כשכבש שלושער בניצחון קבוצתו 0:3 על סנדרלנד. בעקבות הניצחון, עלתה אברטון למקום השלישי בליגה.

 

לטבלת הליגה האנגלית

לטבלת הליגה האיטלקית

 

לוקאקו פתח את החגיגה עם נגיחה מדויקת לרשת כעבור שעה של משחק (60), כעבור שמונה דקות הוסיף עוד אחד עם הראש. בדקה ה-71 השלים שלושער, הפעם אחרי כדור עומק של קווין מירלאס. דייויד מויס, מאמן המארחת, פגש את האקסית המיתולוגית. אך בניגוד אליה, הוא לא מצליח להתרומם וההפסד מוריד את קבוצתו אל מתחת לקו האדום כשהיא עם נקודה אחת מ-12 אפשריות.

 

לוקאקו. הצגה שלו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לוקאקו. הצגה שלו(צילום: AFP)

 

לפני המשחק, ערכה סנדרלנד טקס לבראדלי לאורי, ילד בן 5 אשר חולה בסרטן בפעם השנייה. אוהדי סנדרלנד ריגשו כשעודדו אותו לאורך כל המשחק ואף מחאו לכבודו כפיים בדקה החמישית. משפחתו של בראדלי מגייסת עבורו בימים אלה 700 אלף פאונד כדי לממן טיפולים בארה"ב.

 

בראדלי עם הקמע  (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
בראדלי עם הקמע (צילום: גטי אימגס)

טקס מרגש (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
טקס מרגש(צילום: גטי אימגס)

 

איטליה: 1:2 לאמפולי על קרוטונה

מחזור 3 בסרייה A: אמפולי רשמה ניצחון ראשון העונה, על העולה החדשה קרוטונה. ג'וזפה בולשי (31) ואנדררה קוסטה (56) כבשו למנצחת, מריו סאמפריזי (45) איזן זמנית למפסידה. קרוטונה אחרונה בטבלה בעקבות ההפסד והיחידה בליגה ללא נקודות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
רומלו לוקאקו
צילום: רויטרס
מומלצים