שתף קטע נבחר

הגירעון מעמיק: הפועל ת"א הפסידה 2:0 למכבי פ"ת

ליגת העל, מחזור שלישי: האדומים עדיין לא כבשו שער העונה ותקועים במקום האחרון אחרי ההפסד במושבה, האוהדים דפקו על דלתות האוטובוס וצעקו לשחקנים "תתביישו". גידי קאניוק כבש צמד (36 בבעיטה חופשית ו-83), הקבוצה של קובי רפואה כבר עם 7 נקודות. גוטמן: "אנחנו לא עומדים ביעדים, יכול להיות שאשנה שיטה". רפואה: "נעשה צחוק מעצמנו אם נסתכל עכשיו על הטבלה"

המצב הכספי של הפועל תל אביב גרוע מאוד והדבר מתבטא היטב בתוצאות על המגרש. האדומים ספגו הערב (ב') את ההפסד השני העונה בליגת העל כאשר נוצחו 2:0 בחוץ על ידי מכבי פתח תקווה במחזור השלישי. השחקנים של אלי גוטמן עדיין לא כבשו אף שער העונה ומשתרכים במקום האחרון בטבלה.

 


 

 

גידי קאניוק כבש (36) את השער הראשון באצטדיון המושבה בבעיטה חופשית מדויקת שהכניעה את אריאל הרוש. בדקה ה-83 הוסיף קאניוק את השני והשלים צמד כשבעט ברגל שמאל לפינה אחרי בישול של מוחמד כליבאת. בעקבות הניצחון הגיעו השחקנים של קובי רפואה ל-7 נקודות משלושה משחקים, מאזן בו מחזיקות רק הפועל באר שבע ומכבי תל אביב.

 

הקהל האדום עצבני (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הקהל האדום עצבני(צילום: ראובן שוורץ)
 

גידי קאניוק חוגג (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
גידי קאניוק חוגג(צילום: ראובן שוורץ)

אביחי ידין בסיום המשחק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אביחי ידין בסיום המשחק(צילום: ראובן שוורץ)

דור אלו ועומרי אלטמן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
דור אלו ועומרי אלטמן(צילום: ראובן שוורץ)

 

הפועל תל אביב שוב הפגינה אזלת רגל ברחבת היריב ואלי גוטמן נראה מוטרד מאוד. בסיום המשחק זעמו האוהדים, דפקו על האוטובוס של הקבוצה וצעקו לשחקנים "תתביישו".

 

האדומים ניסו להבקיע במהלך המחצית השנייה, אבל דני עמוס עצר את הבעיטות של חלוץ הרכש דולי מנגה ששולב כמחליף. לעומתו, וויאם עמאשה לא נכלל בסגל. מהעבר השני, ננאד אדמוביץ' ערך הופעת בכורה כמחליף במכבי פתח תקווה.

 

מוחמד כליבאת מול עופר ורטה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מוחמד כליבאת מול עופר ורטה(צילום: ראובן שוורץ)
 

"הפעולות לא נעשות בצורה יעילה". גוטמן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"הפעולות לא נעשות בצורה יעילה". גוטמן(צילום: ראובן שוורץ)

 

"אני מאוכזב מאוד", הגיב גוטמן בסיום." אנחנו עובדים, מנסים ליצור ולא עומדים ביעדים ובמבחן התוצאה. אף אחד לא יכול לצפות לפתיחה כזו של העונה. עכשיו יכול להיות שאשנה שיטה וסגנון. שיחקנו בכלים ההתקפיים שיש לנו ולמרות זאת התוצאה מדברת בעד עצמה. אני לא חושב שזה עניין של ביטחון, זו תקופה כזו שהפעולות האחרונות לא נעשות בצורה פשוטה ויעילה. הן מסתבכות ולכן אנחנו לא כובשים שערים. אני יודע בדיוק באיזו נקודה נמצא המועדון הזה, אבל כבר הייתי במצבים כאלה בחיים שלי".

 

קובי רפואה ולירוי צעירי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
קובי רפואה ולירוי צעירי(צילום: ראובן שוורץ)

 

מאמן מכבי פתח תקווה, קובי רפואה: "ידענו בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות ואני שמח שניצחנו, למרות שזה לא היה משחק גדול שלנו. ידענו שהפועל תל אביב קבוצה טקטית מאוד והתכוננו לזה

בהתאם. משחק המעבר שלנו לא היה מספיק טוב ואלו דברים שאנחנו עובדים עליהם. כמובן שאני רוצה שהשחקנים ייהנו וישחקו כדורגל אטרקטיבי והתקפי. תיכננתי שאדמוביץ' ישחק 35 עד 40 דקות. הוא שחקן מצוין שצריך להיכנס לעניינים. אנחנו לא מסתכלים על הטבלה אחרי המחזור השלישי, נעשה צחוק מעצמנו אם נחשוב על זה. אנחנו רק רוצים להשתפר".

 

גידי קאניוק: "גם בעונה שעברה כבשתי בשני המשחקים הראשונים. מה שחשוב זה שניצחנו ושאנחנו במגמת שיפור. אני מקווה שזה ייתן דחיפה להמשך. בעונה שעברה פתחנו יותר טוב ואז הגיעה שרשרת הפסדים ומצאנו את עצמנו בפלייאוף התחתון, אז עכשיו אנחנו רוצים רק להגיע לפלייאוף העליון. אנחנו צריכים לשפר את הנעת הכדור והאגרסיביות. יש לנו עוד הרבה עבודה".  

 

גידי קאניוק היה כוכב המשחק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
גידי קאניוק היה כוכב המשחק(צילום: ראובן שוורץ)
 

אוהדי הפועל תל אביב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אוהדי הפועל תל אביב(צילום: ראובן שוורץ)

ניצחנו בלי להציג משחק גדול". רפואה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ניצחנו בלי להציג משחק גדול". רפואה(צילום: ראובן שוורץ)

וויאם עמאשה ביציע (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
וויאם עמאשה ביציע(צילום: ראובן שוורץ)

נמניה ניקוליץ' במאבק עם צעירי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
נמניה ניקוליץ' במאבק עם צעירי(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
הפועל ת"א מאוכזבת
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים