שתף קטע נבחר

לואיס אנריקה: "מקווה שלא נושפע מההפסד האחרון"

מאמן ברצלונה, שקבוצתו תתמודד מחר (ג, 21:45) מול סלטיק בליגת האלופות, מקווה להתאושש מהמפלה מול אלאבס (2:1) בליגה והבהיר לגבי מסי: "אני רוצה שהוא יפתח, אבל תלוי איך ירגיש". גווארדיולה לקראת המשחק של מנצ'סטר סיטי מול בורוסיה מנשנגלאדבך: "אצטרך להיות מאמן טוב מאוד כדי לזכות בתואר העונה"

"אני מקווה שלהפסד בשבת האחרונה לא תהיה השפעה, אבל אוכל להגיד את זה בביטחון רק מחר בלילה, נצטרך להיות יעילים ויציבים בהגנה". אחרי המפלה במחזור האחרון בליגה הספרדית (2:1 מול העולה החדשה אלאבס), לואיס אנריקה מקווה שברצלונה תפתח מחר (ג', 21:45) בהצלחה את שלב הבתים בליגת האלופות, כאשר תארח את סלטיק בבית 3.

 

מאמן בארסה התייחס להפסד האחרון: "יש לנו היסטוריה עשירה, אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לפשל לפעמים. ברור שאנחנו לא אוהבים להפסיד, בטח שלא בבית, אבל ההיסטוריה מדברת בעד ברצלונה ובטוח שהאוהדים בוטחים בנו. עכשיו המטרה שלנו היא להשתפר. השחקנים עייפים, אבל יש להם מוטיבציה גדולה לשחק מול אצטדיון מלא".

 

סלטיק עלתה כזכור לשלב הבתים כאשר ניצחה את הפועל באר שבע בשני משחקים בשלב הפלייאוף (2:5 בראשון והפסד 2:0 בטוטו טרנר). על כך אמר אנריקה: "הם שיחקו

בשלב המוקדמות עם חמישה שחקני הגנה, אבל בכל זאת ספגו שערים. עכשיו יהיה מעניין לראות אם הם יחכו לנו מאחור או שיצאו קדימה כדי ללחוץ אותנו. זו שאלה שאתם יכולים להפנות לברנדן רוג'רס. אני מודאג מכמה שחקנים שלהם, כמו מוסא דמבלה שכבש שלושער (ב-1:5 על ריינג'רס בדרבי), סקוט סינקלייר ופטריק רוברטס. הם יעשו לנו בעיות".

 

על ליונל מסי, שלא פתח מול אלאבס, אמר אנריקה: "אני רוצה שהוא ישחק כל המשחק וכך גם הוא, אבל זה תלוי איך הוא ירגיש". המאמן נשאל במסיבת העיתונאים על העקיצות ששלח כריסטיאנו רונאלדו לצ'אבי ("אני לא יודע אם הוא משחק בכלל, סתם מדבר עליי בשביל פרסומת") אשר השווה בינו לבין מסי, וכעס על העיתונאים: "אני לא יודע למה אתם שואלים אותי שאלה כזו, אתם יודעים שאני נוהג לדבר רק על עניינים מקצועיים".

 

ראקיטיץ' באימון עם אינייסטה, לואיס סוארס, לוקה דין ולוקאס (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ראקיטיץ' באימון עם אינייסטה, לואיס סוארס, לוקה דין ולוקאס(צילום: EPA)

 

מנצ'סטר סיטי תגיע למשחק נגד בורוסיה מנשנגלאדבך במצב רוח מרומם אחרי הניצחון 1:2 על מנצ'סטר יונייטד בדרבי. קון אגוארו עשוי לחזור מפציעה ואילקאי גנדוגאן מועמד לערוך הופעת בכורה בהרכב.

 

המאמן פפ גווארדיולה, שנכשל בשנים האחרונות בניסיונותיו לזכות בליגת האלופות עם באיירן מינכן, אמר: "אצטרך להיות מאמן טוב מאוד כדי לעשות את זה העונה. אם אנשים אומרים שנכשלתי בבאיירן בגלל שלא זכיתי בליגת האלופות. אני חייב לקבל את זה, אבל לא כך ישפטו אותי. אם לא נשיג את המטרה זה בגלל שקבוצות אחרות יהיו טובות יותר מאיתנו".

 

פפ גווארדיולה באימון מנצ'סטר סיטי (צילום: AP) (צילום: AP)
פפ גווארדיולה באימון מנצ'סטר סיטי(צילום: AP)

 

למרות שמנצ'סטר סיטי מחזיקה במאזן מושלם בליגה האנגלית, גווארדיולה לא מתלהב והזהיר שהיא עלולה למצוא את עצמה מופתעת מול בורוסיה מנשנגלאדבך: "מה שעשינו עד עכשיו

לא מספיק על מנת לזכות באליפות הפרמייר ליג. אנחנו צריכים לשפר המון דברים. ברור שאנחנו מרוצים מהתוצאות, אבל זה לא מספיק. לגלאדבך יש מאמן מאוד אמיץ וזו אחת הקבוצות הטובות ביותר באירופה. זו קבוצה אגרסיבית ומאוד התקפית שניצחה אותי כמה פעמים".

 

קרלו אנצ'לוטי, אשר הוליך לפני שלוש שנים את ריאל מדריד לזכייה בתואר, יערוך את הופעת הבכורה בליגת האלופות כמאמנה של באיירן מינכן, אשר תארח את רוסטוב בבית 4. "האיכות הנהדרת של אנצ'לוטי עוזרת לנו", אמר חלוץ אלופת גרמניה תומאס מולר. "אנחנו מאוד רעבים ורוצים לנצח כל הזמן, אפילו באימונים".

 

אתלטיקו מדריד תשחק בחוץ נגד פ.ס.וו אינדהובן. המגן פיליפה לואיס: "אני מצפה למשחק מאוד מסובך, נצטרך להיות במיטבנו על מנת לנצח. אנחנו מגיעים עם ביטחון אחרי הניצחון האחרון (0:4 בחוץ על סלטה ויגו בליגה) ומקווים להראות את הנקודות החזקות שלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
לואיס אנריקה
צילום: רויטרס
מומלצים