שתף קטע נבחר

גאודלוק: "מאמין שאקח את הזריקה האחרונה"

הרכש הנוצץ של מכבי ת"א יודע איך יתנהג במאני טיים: "מרגיש שיש לי מה להוכיח, כך אני מרוויח את המשכורת שלי". הערב (19:00) יפגשו הצהובים את א.א.ק אתונה למשחק אימון ראשון

מכבי ת"א, שנחתה אמש (א') באתונה, תקיים הערב (19:00) משחק אימון ראשון מול א.א.ק אתונה, לפני שתשתתף בטורניר דיאמנטידיס בסוף השבוע הקרוב.

 

אחד השחקנים המסקרנים של הצהובים העונה הוא אנדרו גאודלוק (עוד מעט בן 28) שכבר הספיק להתאקלם בארץ ולהתרגל לציפיות הגבוהות ממנו ומהקבוצה. גאודלוק התראיין לאתר הרשמי של מכבי ת"א וסיפק את נקודת המבט שלו.

 

גאודלוק. לא מפחד לקחת אחריות (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
גאודלוק. לא מפחד לקחת אחריות(צילום: ראובן שוורץ)

 

"לדעתי אופטימיות זה דבר טוב", אמר גאודלוק, "אני אוהב שיש את זה, לדעתי זה מגיע לפני ביטחון. הייתי בסיטואציה הזו בעבר, עם קבוצות שהלכו רחוק באירופה. יש לנו הרבה שחקנים מוכשרים בסגל. אני לא אוהב להפעיל יותר מדי לחץ על עצמי, אז אני פשוט משחק וכל השאר מסתדר מעצמו".

 

למרות הרזומה המרשים, גאודלוק עדיין מחשיב את עצמו כסוג של אנדרדוג: "אני תמיד מרגיש שיש לי מה להוכיח. מישהו כמוני, לא הכי גבוה בעולם, לא הכי אתלטי. כך אני משחק, כך אני מרוויח את המשכורת שלי".

 

לאורך השנים, גאודלוק צבר מוניטין של שחקן שצריך את הכדור אצלו ביד ואוהב לקחת זריקות. איך זה מסתדר עם הפילוסופיה של ארז אדלשטיין? על פי השחקן עצמו, טוב מאוד: "אני אוהב את השיטה. אני אוהב את התרגילים שלמדנו עד כה כי יש הרבה תנועה וכולם נוגעים בכדור, וזה דבר חשוב אם רוצים ללכת רחוק. אנחנו עדיין בקדם עונה אז עוד לא למדנו יותר מדי תרגילים, אבל מה שהמאמן עשה עד עכשיו מצוין".

 

ועדיין, מה יקרה כאשר יהיו כמה שניות על השעון, התוצאה תהיה צמודה והכדור האחרון יהיה אצלו ביד? "אני מאמין שאקח את הזריקה האחרונה. אני בהחלט רוצה להיות השחקן שלוקח את הזריקה הזו".

 

מה אתה חושב על תל אביב?

"אני אוהב את העיר. מזג האוויר מצוין, האנשים נחמדים, האוכל מצוין. זה מרגיש לי כמו בבית. יש לי שני ילדים, אז כשאני מסתובב בעולם אני ישן יותר, אבל קשה להיות בלי המשפחה".


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
אנדרו גאודלוק
צילום: יאיר שגיא
מומלצים