שתף קטע נבחר

בסכנין לא התרגשו מההפסד לב"ש

למרות התבוסה 3:0 לאלופה, בקבוצה מהמגזר מנסים לשדר עסקים כרגיל. אבוקסיס לשחקנים: "עמדתם נכון טקטית". השוער מחמוד קנדיל בספק למפגש ומל מכבי פ"ת, אסף רז עשוי להחליפו

למרות ההפסד שלשום (ש') 3:0 להפועל ב"ש, בבני סכנין משדרים עסקים כרגיל, ובניגוד לשנים עברו במועדון מתמקדים בתיקון טעויות. בקבוצה מודעים לכך שב"ש היא קבוצה חזקה עם תקציב גדול בהרבה משלהם, ומבחינתם זו סיבה מקלה.

 

"אין פה מה להיכנס למרה שחורה. כמובן שעדיף שהיינו מנצחים או מסיימים בתיקו, אבל הפסדנו ואנחנו ממשיכים קדימה לעבר המשחק הקרוב", אמר גורם במועדון.

 

אבוקסיס. רגוע (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
אבוקסיס. רגוע(צילום: ישראל יוסף)

 

מי שמקרין אופטימיות הוא המאמן יוסי אבוקסיס שבחר לעודד את שחקניו, ובשיחה שקיים איתם אמר להם בין היתר: "עמדתם נכון טקטית ואני מרוצה ממה שראיתי במחצית הראשונה של המשחק. במחצית השנייה זה היה פחות טוב ולא אהבתי לראות חלק מהדברים אותם אני רוצה שנתקן, אבל באופן כללי הייתם בסדר וראיתי את הנחישות שלכם. המשחק הזה נגמר ומצפה לנו כבר המשחק הבא, כך שמבחינתי אנחנו כבר עם הפנים קדימה".

 

סכנין תחל היום בהכנות לקראת משחק הבית הקרוב מול מכבי פתח תקווה. מי שנמצא בספק אליו הוא השוער מחמוד קנדיל, הסובל מכאבים ברגלו. קנדיל עצמו אמר כי אינו מתכוון לוותר על המשחק והוא עובר טיפולים על מנת שיוכל להיות כשיר. במידה והשוער לא יוכל לשחק, מי שיחליפו יהיה אסף רז שהגיע בקיץ במקומו של רן קדוש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל יוסף
בני סכנין
צילום: ישראל יוסף
מומלצים