שתף קטע נבחר

ג'קסון נחת: "מקווה להגיע להישגים"

הרכז החדש של מכבי ראשל"צ הגיע לישראל אחרי שקיבל מנוחה ארוכה משיבק. הקבוצה חתמה על הסכם עם חברת התיירות "גוליבר"

בניגוד לשאר חבריו הזרים שהגיעו לישראל לפני מספר שבועות, ג'ו ג'קסון, רכזה החדש של האלופה מכבי ראשון לציון, נחת בארץ רק אמש (א'), אחרי שקיבל מנוחה ארוכה מאריק שיבק. ג'קסון, ששיחק בחודשים האחרונים בליגה השנייה בסין, עתיד להוביל את משחקם של הכתומים בניסיון לשחזר את ההישג של העונה שעברה.

 

"שמח להגיע למכבי ראשון לציון ומחכה לפגוש את החברים לקבוצה", אמר ג'קסון בנתב"ג. "על הנייר נראה שיש לנו קבוצה עם פוטנציאל להצליח ואני מקווה שנוכל להגיע להישגים יפים בליגה הישראלית ובליגה האירופית. המטרה שלי היא לתרום לקבוצה כמה שיותר ולהיות גורם משמעותי בה".

 

ג'קסון. ינהל את התקפת ראשל"צ (צילום: מכבי ראשון לציון)
ג'קסון. ינהל את התקפת ראשל"צ(צילום: מכבי ראשון לציון)

 

ג'קסון יצטרף בגזרת הזרים לצ'ארלס תומאס, פטריק ריצ'ארד, אנטוני היליארד וג'אבון מקריי, לצד הסגל הישראל הכולל את הקפטן ניצן חנוכי, אבי בן שימול, אלישי כדיר, נמרוד לוי, עידן זלמנסון, רון נקרשביץ, ניב בלול ואור קורנליוס.

 

ראשל"צ תערוך משחק הכנה שני לעונה ביום רביעי הקרוב (17:00) בבית מכבי מול הפועל תל אביב. במשחק הבכורה שלהם, גברו שחקניו של שיבק בקלות 55:71 על עירוני נס ציונה מהליגה הלאומית. במוצ"ש תתמודד ראשל"צ נגד עירוני נהריה.

 

אוהדי הקבוצה יטוסו במחירים נוחים למשחקים באירופה

חברת התיירות "גוליבר" תהיה המטיסה הרשמית של מכבי ראשון לציון ואוהדיה למשחקי החוץ בליגת האלופות של פיב"א. במסגרת החסות, המוערכת במאות אלפי שקלים, "גוליבר" תשתלב גם במערך הפרסום במגרשים ובמדיות נוספות. בנוסף, תציע החברה חבילות טיסה במחירים אטרקטיביים לאוהדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי ראשון לציון
ג'ו ג'קסון
צילום: מכבי ראשון לציון
מומלצים