שתף קטע נבחר

בשלישי: דרבי הכדוריד של ראשון לציון

מכבי והפועל ראשל"צ ייפגשו במסגרת חצי גמר גביע ווינר שופטים (19:00). אריאל רוזנטל ישחק לראשונה מול האקסית: "לא משנה לי מי היריבה שעומדת מולנו"

ליגת העל תפתח ב-23 בספטמבר, אבל כבר מחר (ג', 19:00) ייערך המפגש הגדול של הכדוריד הישראלי בין מכבי להפועל ראשון לציון במסגרת חצי גמר גביע ווינר שופטים.

 

שני סיפורים מעניינים יעמדו במרכזו של הדרבי. אריאל רוזנטל, שחקנה המיתולוגי של מכבי ראשל"צ, עבר בקיץ להפועל ויחד עם יובל גררה ינהל את משחקה של קבוצתו.

 

רוזנטל. עבר לאדום (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
רוזנטל. עבר לאדום(צילום: ראובן שוורץ)

פרנקל. עשה את הדרך ההפוכה ()
פרנקל. עשה את הדרך ההפוכה

 

"אנחנו עובדים קשה בשביל להגיע מוכנים לפתיחת הליגה. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, ונבוא להילחם מחר על כל כדור", אמר רוזנטל. "הראש שלי רק בהפועל ראשל"צ, והרצון שלי הוא לעזור לה להשיג את כל המטרות, ולא משנה מי היריבה שעומדת מולנו". על האקסית הוסיף: "היו לי שנים יפות וגם שנים קשות במכבי ראשל"צ. היום אני בבית חדש וטוב לי. אני מאחל לצופים באולם ובבית שייהנו מהמשחק ושיהיה דרבי הוגן וספורטיבי".

 

גם עבור סער פרנקל יהיה זה מפגש אמוציונלי. מי שגדל בתור מאמן בהפועל ראשל"צ, עשה את הדרך ההפוכה מרוזנטל, ומוזר עדיין לראות אותו לובש את הצהוב של מכבי. חצי הגמר השני ייערך ביום רביעי (19:30) בין הפועל רמת גן לא.ס רמת השרון. קבוצתו של ראובן יוספולסקי סיימה מחנה אימון בסרביה, כאשר גם הרמת גנים שבו לאחרונה ממחנה בבולגריה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
יואב נאמן
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
מומלצים