שתף קטע נבחר

בן שמעון: "התיקו מוצדק, אסור היה לנו להפסיד"

מאמן בית"ר ירושלים התייחס ל-2:2 הדרמטי מול מכבי ת"א: "יש לנו סגל מצוין, גם אם היינו מפסידים". ארבלדזה: "זה כדורגל, אנחנו צריכים להיות חדים"

דרמה גדולה באצטדיון בנתניה הסתיימה הערב (א') ב-2:2 בין מכבי ת"א לבית"ר ירושלים. זאת לאחר ששמעון אבוחצירה חילק את הנקודות עם שער בדקה ה-95.

 


 

"זה כדורגל, צריך לתת קרדיט לבית"ר", סיפר בסיום מאמן מכבי, שוטה ארבלדזה. "אנחנו צריכים להיות חדים. נכון, טל בן חיים יכול היה לגמור את המשחק, אבל זה קורה. לצערי, איבדנו שתי נקודות".

 

 

"תיקו מוצדק". רן בן שמעון (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"תיקו מוצדק". רן בן שמעון(צילום: ראובן שוורץ)

 

"היה יכול לגמור את המשחק". טל בן חיים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"היה יכול לגמור את המשחק". טל בן חיים(צילום: ראובן שוורץ)

 

מנגד, מאמן בית"ר, רן בן שמעון, כמובן היה מרוצה: "זו נקודה שיכולה לעזור לנו, אסור היה לנו להפסיד פה. מבחינת נקודות, אנחנו לא נמצאים במצב טוב, אבל מבחינת יכולת זה נראה אחרת. תראו השנה בית"ר מאוזנת, שיודעת לתקוף אבל גם להגן. התיקו מוצדק".

 

"בית"ר ב-DNA שלה זה התקפה, התקפה, התקפה", המשיך בן שמעון. "צריך לאזן את זה. נצטרך למצוא את האיזונים. יש לנו סגל מצוין, גם אם היינו מפסידים. אנחנו רק במחזור שלישי, צריך להבין את זה".

 

כובר שער השוויון הדרמטי, שמעון אבוחצירה: "אני לא חושב שיש לנו בעיה בחלק ההגנתי, ממשחק למשחק אנחנו משתפרים. מאוד שמח להחזיר לבית"ר על כר הדשא, אני עובד קשה באימונים וזה מתבטא במשחקים. בית"ר נתנו לי את הבמה ואני מודה להם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
בן שמעון וארבלדזה
צילום: עוז מועלם
מומלצים